JAAAA we zijn allebei heel blij Ja idd alleen het gebaar is al leuk, geld doet er niet toe, maja Wij wouden allebei graag een jongen dus wij zijn echt super blij En we moeten het toch met ze 2en doen daar hebben we geen ouders voor nodig inprincipe maja
Hee meiden, Weer heftige verhalen allemaal.. Val er stil van! Hier nog niks veranderd qua kwaaltjes en nog geen ongi gezien.. Hij verstopt zich denk ik Samantha, gefeliciteerd met je zoon wat geweldig! Lekker genieten! Dunchan, ik zie dat je morgen je afspraak hebt, heel veel succes morgen! Hoe gaat het nou met de kleine man? Al beter of nog hetzelfde?
Hallo dames, Samantha een jongen wat leuk! Sorry allemaal dat ik zo'n beetje een week niks van me heb laten horen. Ben heel erg moe geweest en heb na het werk bijna alleen maar geslapen en zag het dus niet zitten om elke dag al die pagina's bij te lezen van wat er gekletst wordt. Vanaf nu ga ik het weer proberen bij te houden. Ik mag 25 juni weer naar de verloskundige en 19 januari is mijn uitgerekende datum, dit mag wel even aangepast worden op het lijstje. Hoe gaat het met iedereen? Veel liefs xx
♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje - Susem (23 jaar) NOD: 14 juni, 3e ronde, 1e kindje - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- meisje / jongen/ verassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Zo nou waaraan ik beginnen. Ze hebben bij ons bloed geprikt. En nu is het 3 tot 4 maanden wachten op de uitslag..... Pfffffg. Nog binnewaartse echo gehad alles zag er goed uit zei ze. Met Keano zijn we niet veel wijzer geworden we krijgen een nieuwe afspraak toe gestuurd en moet bij verschillende artse langs dus voor nu blijft het een raatsel wat hij heeft.
Dunchan, vervelend zeg! Zit je echt in een molen.. Bah! Vind het ook wel lang duren zeg 3 tot 4 maanden! Sterkte in ieder geval. En hopen dat je snel weer een afspraak hebt voor de kleine man! Nee niet getest, heb gisteren getest, was omo wit. Nu net met vriendlief afgesproken dat we zondag op vaderdag nog 1 test doen (als m'n ongi nog niet gekomen is) als die nega is dan is het gewoon afwachten tot ongi..
Dunchan , goed dat je je er niet druk om maakt . Maar ik snap het hoor , iets wat je niet heb kan je ook niet missen . Alleen voor de kleintjes zo zielig ! Ik ben benieuwd of Hilse haar pendel weer uitkomt ! Daantje , wow wat erg zeg ! Schrik ik wel van . Helemaal omdat je zo een goede band had met je moeder dat maakt het nog een stuk erger . Goed hoe je er mee omgaat en hoe je er over praat . Je moeder zal trots op je zijn ! Ben je al ovulatie testen aan het doen ? Misschien heb je nu een kortere cyclus wel in de gaten houden he ik wil je op de lijst hebben , hihi . Samantha , Super leuk !!! Wij zijn ook echt heel blij , fantastische een jongen . Heb altijd gezegt dat ik het erg leuk zou vinden om een zoontje te krijgen , en me man ook . Inderdaad je gaat met ze 2e voor een kindje en moet het met ze 2e doen ! Dunchan , dat duurt lang voor de uitslag ! Mooi dat alles er goed uitzag met de vaginale echo . Zagen ze nog een ingenesteld eitje ofzo hihi of kan dat niet ? Wonderwensje , balen . Even afwachten meid
Dunchan wat duurt het lang voordat je de uitslag hebt!! 25 juni heb ik een echo trouwens, zit dan officieel op 10 weken en bij ons blijft het een verrassing jongen of meisje Xx
Lisanne, wat fijn om te weten dat ik er nogsteeds helemaal bij hoor Het gaat goed, ik voel de kleine al iedere dag vanaf 16/17 weken, maar het is in de tussentijd een stuk harder geworden. Sommige dagen is het wat rustiger daarbinnen en maak ik me wel wat zorgen, wat eigenlijk nergens voor nodig is want ik voel hem wel gewoon, alleen niet zo vaak of hard. Het echo apparaat huren we bij echopraktijk drechtsteden, we huurden hem voor 24 uur maar ze boden ons aan om hem 48 uur te hebben voor dezelfde prijs, omdat de tijden dan beter uitkwamen voor hun dus dat hebben we natuurlijk meteen aangenomen! Ik hoop wel dat het leuk zal zijn van het weekend met dat ding, er komt ook familie die het willen zien dus dat zal wel leuk worden, ik hoop dat de beelden duidelijk zijn. Met de vscan (zoals hij heet) kun je ook foto's maken en kleine filmpjes (als het goed is) die je dan weer op je pc kunt zetten. En het is inderdaad in 2D. Flavour, wat geweldig!!! GEFELICITEERT!!!!!! Hilse, met een dopler kun je geloof ik zelf naar het hartje luisteren, ik wist trouwens zelf ook niet dat je de vscan kon huren (of dat hij ook maar bestond), maar m'n man kwam hem tegen. En om meerdere redenen leek het ons wel leuk. Hij is wel behoorlijk prijzig, voor 24 uur is het 100 euro (plus 150 euro borg, maar die krijg je weer terug als je hem inlevert), wij hebben de grootouders ook allemaal uitgenodigt. Voor zover ik weet is hij alleen nog maar te huren bij echopraktijk drechtsteden. Probeer snel weer even wat te reageren, moet nu naar bevallingscursus.
♥ NOD ♥ - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje - Susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Nee ik zi niet in een molen is alleen chromosomen test. Arts zei dat het waarschijnlijklijk pech is en dat de kans op een volgende miskraam heel klein is maar ja dat zeiden ze na de eerst keer al.
Lisanne nee daar heeft ze niet naar gekeken en ik heb geprobeerd het zef te zoek maar geloof niet dat ik iets gezien heb ging ook haast niet zo snel ging het allemaal... Ik wacht het rustig af na mijn laatste miskraam duurde het 37 dagen voor in ongi werd dus en ga er niet van uit da ik nu al weer zwanger ben en ik weet ook niet of ik zal testen. Want mij hcg hormoon kan nog steeds in mijn bloed zitten en test ik dalijk positief en dan is het niks dus ben nog aan het bedenken wat ik zal doen....... Graag gedaan CVG
Nou meiden, ik ben er vandoor, ik heb een meiden avond. Wordt super gezellig..... Ga me ff omkleden en op tutten. Fine avond allemaal.
GewoonAn, eindelijk door naar de volgende ronde. Dat je zo blij kan zijn dat je ongesteld bent he... Cvg, zeer begrijpelijk. Spannend, 25 juni is al super snel. Cheetara, veel plezier op cursus. Dunchan, phoe 3/4 maanden is echt lang. Dan maar hopen dat er iets uit komt waar je wat mee kan. Veel plezier vanavond!! Lisanne, ben vandaag begonnen. Ik wil ook graag op dat andere lijstje. Ik had vandaag een lichte streep op de ovutest. We klussen nu al om de dag. En rond de ovulatie proberen we elke dag.