♥ NOD ♥ Juli 2012: - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 12 juli, 2e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje Juni 2012: - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Dunchan, zet me maar op 15 juli! dan is het ongeveer 31/32 dagen. Daantje3 Ja ben blij dat het er is, maar nu mag het wel minder worden het is echt zoveel, pff ben zelfs doorgelekt in bed.. bah doet me weer denken idd aan de tijd dat ik nog niet aan de pil was, toen was het ook altijd zo erg.. Buikpijn is nu gelukkig minder! Ik bloed dood voor me gevoel haha.
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
GwoonAn wat vervelend dat je zoveel last heb van je menstruatie. Gelukkig is het voor een paar daagjes. En kunnen jullie er weer tegen aan..
Zo, had alleen de eerste 2 pagina's kunnen lezen en op reageren sinds ik had gereageert Dus nu kijk ik even verder wat de gesprekken waren. Dunchan, wat leuk dat die twee toch goed met elkaar kunnen opschieten. En wat rot dat hij zo ziek blijft! Hebben je kinderen daar ook besef van of vinden ze het wel leuk dat oma komt? Als ze haar vreselijk zouden vinden en ze ook een vreselijke oma zou zijn, zou ik zeggen blijf dan maar weg. Hilse, jeetje wat een bedrag zeg! Schimmel mogen ze toch niet verzwijgen!?!? Wat een leuke camera, we hebben een aantal maanden geleden ook een nieuwe gekocht (omdat m'n oude het opgaf) dus hadden echt een nieuwe nodig, en ik dacht dat ik wel aan deze zou wennen maar ik heb er een steeds grotere hekel aan, m'n man vind hem geweldig, dus hij maakt de foto's sinds kort. Ach misschien dat hij het na een paar jaar weer opgeeft en dan kijk ik zeker naar 1 waar ik er zeker van ben. Lisanne, wat bijzonder hè, die 3D/4D beelden, ik heb ze in m'n 20ste week gehad. Was bij een echopraktijk om toch leuke foto's te krijgen, en toen zette ze ook ineens die beelden aan, dat was pas speciaal om te zien. Hebben we over een paar weken weer maar dan is het de pretecho, ben benieuwd hoe het er dan uit zal zien. Oh godin! Lees het net van je sm! Wat een ***wijf zeg! Ik hoop dat je vriend nog bijtrekt. Want van mij had hij echt een super grote mond gehad als die van mij dat had gezegt, als hij zoveel meer waarde aan haar mening hecht dan aan dat van mij had hij naar haar huis kunnen gaan van mij. Dat hij dan maar even moest nadenken over met wie hij verder wil in z'n leven... Ik lees dat zo over schoonmoeders en ik ben zo dankbaar voor die van mij. Het is echt een schat! Misschien moeten jullie eens in bijzijn van de schoonloeders iemand laten zeggen: Mijn schoonmoeder is een engel, en dan zelf hard zeggen: Wat heb jij een geluk! Die van mij leeft nog! Kijken hoe ze dan piepen als ze horen dat ze bijna liever doodgewenst worden door hun gedrag! Denise, onze jongensnaam is hier ook engels! Komt daar een stuk vaker voor dan hier. Lisanne, wij hadden ook verwacht veel tegenstand te krijgen en alles gewoon zelf te betalen enzo, maar dat is zo mee gevallen! M'n schoonouders zijn al met kleertjes en weet ik het niet aangekomen, oma van m'n man ook. Mijn oma gaf meteen geld om iets leuks van te kopen, en ze zei meteen als jullie een kinderstoel zien die jullie willen hebben zeg het dan dan kopen we die maar wel alvast als kraamkado dan. Dus het is me allemaal super meegevallen! Wij hadden het echt niet verwacht dat ze het toch allemaal leuk zouden vinden. Samantha, GEFELICITEERT meid!! Wat leuk, het wordt wel een blauwe boel hier hè? Susem, rot van je ongi meid. Ik duim voor je de volgende ronde. Cursus gisteren was leuk, m'n mannetje heeft masseren geleerd.
Hahahahaha! Heb echt in een deuk gelegen over dat stukje van schoonmoeders!! Geweldig zie het al helemaal voor me! En een massage is nooit slecht lekker hoor!
He dames, Heel erg moe vandaag dus een klein berichtje.. Succes dames met een nieuwe ronde, ik ga hard hopen!!! Hier gaat het nog steeds goed 2 juli heb ik een echo (geslachtsbepaling) en ik ben heel erg benieuwd wat het is! Mijn vader belde vandaag met de mededeling dat hij graag een kinderwagen voor ons koopt. (niet meer als ik zeg welke ik wil ) Of iig mee helpt betalen dus dat vind ik wel heel erg leuk! Hoe gaat het met jullie verderest ? @ Dunchan 2 juli heb ik een geslachtsbepaling (voor de lijst)
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle / 2 juli geslachtsbepaling. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Denisse welke kinderwagen wil jij dan? En ik heb het op de lijst gezet ik benieuwd of het een jongens lijst blijft hahah. Hier alles goed drukke werk dag achter de rug. Ben erg moe.... Keano zetten nu een paar pasjes los lopen zo Cute .
Hey meiden, ben een tijdje ff niet online geweest (uberhaupt geen laptop) Heb me zwaar levenloos en MOE! gevoeld, om het nog erger te maken ben ik er ook nog ziek bij geworden. Voel me nu eindelijk weer beter, dus ga proberen alles bij te lezen. Alvast sorry als het me niet lukt Hoe is het hier? Heb ik veel gemist? Inmiddels weet onze familie het allemaal, behalve zijn oma, dat gaan we morgen doen (hoop dat ik me oke voel) en dan kan ik het van de daken schreeuwen
Hey bops, ja dat hoort er allemaal bij meid! Jullie hebben het snel aan iedereen verteld zeg. Reageerde ze allemaal leuk op het nieuws? Hier alles goed druk druk hahah blij da het weekend is en volgende week zondag lekker 7 weekjes op vakantie.... Kijk ik echt naar uit!!
Goeie morgen meiden, het is hier stilletjes? Iemand nog leuke weekend plannen. Ik ga zo paardrijden met me vriendin. En vanavond visite ook gezellige.
He dunchan! Lekker rustig opstaan en ontbijten hier Daarna lekker naar de stad en dan voor vaderdag voor mijn vriend iets leuks halen...het is toch al een beetje vaderdag voor hem kan die alvast wennen Oja en ik wil graag een stokke Ik vind de hoogte ontzettend fijn namelijk veel plezier met paardrijden ! @ all lekker genieten van het weekend iedereen!
Goedemorgen allemaal, Dunchan, heerlijk zeg volgend weekend al 7 weken, Pff ben jaloers op je! Ik moet dinsdag weer beginnen en dan heb ik de 21e van juli weer vrij 3,5 week.. Veel plezier met paardrijden! Denise, shopse! Hier, vanmorgen steekjes onder in m'n buik, misschien dat de ongi vandaag dan komt? Als ie nog niet komt morgen ochtend een laatste test doen.. Straks even het huis van top tot teen schoonmaken en naar de winkels voor vaderdag cadeaus.
pff net een heel bericht gestuurd valt t inet weg kan die het niet versturen.... Nou ja dan maar een korte samenvatting: iedereen die moet afwachten, heel erg veel succes!! iedereen die zwanger is en ik nog niet heb gefeliciteerd, heel erg gefeliciteerd!! afgelopen week had ik volgens de ovu testen me eisprong, helaas was manlief ziek dus hebben we wel een keer geklust maar niet op de juiste dagen denk ik dus vermoed dat dit een verloren ronde is. Inmiddels ben ik zelf ziek aan het worden dus dat zal wel niks meer worden. Helaas, nu wachten tot ik weer ongesteld wordt en op naar ronde 2. Had eigenlijk ook nog niet verwacht dat ik een eisprong zou krijgen ( doordat me cyclus opgewekt is met orgametril) dus nu weet ik iig dat me lichaam weer normaal gaat doen. iedereen een heel fijn weekend. ik ga weer ff liggen me hoofd bonkt ontzettend.
Hi Girls! Hoe is het hier? Ik heb echt het gevoel dat het een eeuwigheid geleden is dat ik hier iets gepost heb, spijt mij!!$$ Je zou zeggen dat nu m'n mannetje er niet is ik hier elke dag wel zou zijn Maar vanaf nu ga ik dat denk ik ook weer doen. Had ff mn koppie dr niet bij, even druk met van alles en nogwat En krijg zo ontzettend veel pbtjes over pendelen! Drukte! Heb verder nog niks bijgelezen, dat ga ik dadelijk even doen. Ga straks eerst met m'n mamsie naar IKEA. Even lekker koekeloeren Ps. Nog niet ongi hier, gister test gedaan negatief. Nu wacht ik op zaterdagochtend dan ga ik samen met vriendlief een testje doen. (dat zou dan precies 2week na mn eisprong zijn, als dat 'm was dan wat ik toen voelde)
@Samantha, een JONGEN!!!!!! Gefeliciteerd! @Dunchan, hihi ja allemaal jongetjes hier! De volgenden die zwanger worden zijn vast allemaal meisjes, is het eerlijk verdeeld @Daantje, wat erg van je moeder.. Lijkt me heel erg om haar te missen als je zo'n goede band had.. @Dunchan, lang wachten hoor op je uitslag! Maar zit niets anders op. @Cheetara, echt gaaf zo'n ding! Hoe was het?? Hoop dat ze dat overal een beetje gaan doen hihi, dat geld is het wel waard Wat voor cursus doe je precies? @Susem, balen meis @SDenise, wat lief van je vader dat ie een kinderwagen voor jullie wil kopen! Of in ieder geval mee betalen aan je stokke haha! Wat vind je mannetje van die wagen? Hebben jullie ze al getest? @Niva, wat fijn dat je lichaam het weer op lijkt te pakken! Super!
Niva als hier blijft mee praten en je vind het leuk kan ik je op de lijst zetten of stond je er al op? Als je er nog niet op staat en dat wil heb ik een je leeftijd , nod , en hoeveelste ronde nodig. Denise shopse, ja is al een beetje vaderdag voor hem. Ik heb met de kids knutselt en een kado gekocht. Morgen een heerlijk ontbijtje maken en lekker met zijn vieren in bed smullen. Leuk trouwens een stokke. Ik wilde die ook maar man lief vind hem oer lelijk en komt het huis hier niet in hahaha.. En lief van je paps! Hilse irrie dat het zo lang duurt he voordat je dan duidelijk heb. Ik duim toch nog voor je hoor wie weet meis. Ben jij het die een meisje op de lijst brengt.... Hihi zou leuk zijn een meid op de lijst.... Hier net heel het huis gesopt. Vanmorgen paard gereden was geweldig weer. Heerlijk f een moment voor mezelf zonder 2 kindjes die aan me benen hangen.