Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Hallo allemaal!

Iedereen aan het genieten van het weekend?

Hilse, je pendel klopte helaas niet, zo jammer.. Nou ja, op naar de volgende ronde.. Ik heb het er wel moeilijk mee de laatste dagen, ook al zijn we nog maar pas bezig..

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ all

lekker dagje gehad vandaag..! al was ik aan het einde echt niet lekker..
    Ik moest een bankje opzoeken, anders was ik echt neergevallen..:(
    Ik ben voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben de prenatal ingeweest en het voelde eindelijk eens verantwoord ;) :p

Mijn vriend heeft daar kennisgemaakt met de stokke en is er ook van overtuigd dat dat onze wagen word, hij heeft er ook mee gewandeld en vond hem net zoals mij heerlijk rijden..!

Verder zijn we ook nog naar de ikea geweest en hebben we nieuwe kussens voor de bank gekocht en even geneusd :)

En morgen ga ik eindelijk voor het eerst iets van kleertjes kopen voor de baby!

@Dunchan en Hilse, Hij heeft er dus even mee gewandeld en vond hem erg prettig net zoals mij!

3. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo meiden, ben ik ook weer, 3dgn niet geweest, maar heb t druk gehad en was erg moe.. dus een beetje bijgeslapen..
    ben nu bij mn zus aan t oppassen op de kleine.. hun hebben nml een feestje...

ik ga even terug lezen..

nog even ter info, ik heb de VK nog gebeld en heb 20 juni intake en 13 juli eerste echo.. spannend..

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Denise, leuk zeg! Lekker shoppen :D kan niet wachten tot ik ook kan gaan shoppen!

Flavour, spannend zeg!!

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, ik heb wel bijgelezen, maar mijn geheugen lijkt wel een vergiet, ben alles al weer kwijt haha.. sorry :S

voor de nieuwe meiden welkom..
    voor de zwangere, hoe is het ermee??
    meiden die overtijd zijn, hoop dat jullie posi testen..

misschien een klein licht puntje ik teste ook pas 7 dgn over tijd!!

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    en ik heb ook pas laat positief getest!

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Zeker positief! Ik ben nog niet ongi, morgen weer een testje wagen!

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    GewoonAn, heel herkenbaar. Mijn menstruatie is ook weer zo heftig als die ooit was. Echt zo anders in vergelijking met de pil. Maarja, voor een goed doel hè:).

Dunchan, wat lief dat Keano aan het stappen is. Ik vind het zo prachtig om die kleintjes de eerste stapjes te zien zetten. Armpjes helemaal uit elkaar, super voorzichtig. Mooi gezicht is dat.

Bops, het word zo wel duidelijk dat je zwanger bent hè:p

Hilse, hoop trouwens niet dat dit weer zo'n lange cyclus gaat worden...

Denise, wat leuk! Ik kan ook echt niet wachten tot ik kleertjes kan gaan kopen. Echt geweldig lijkt me dat.

Flavour, haha zwangerschapsdementie!

Wnderwensje, ik blijf duimen voor je.

Ik heb de afgelopen 2 dagen 2 lichte ovutestjes gehad, vanoendlief is nu werken tot 5 uur. Dus weinig kans dat die morgen rond 12 uur wakker is voor een rondje klussen. Dan maar hopen dat ik volgende week pas mijn eisprong heb.

Ga nog even een glaasje melk drinken en dan lekker naar bed toe.

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Daantje, hopen dat je ei later komt ja! Ik duim voor je.

Hier vanmorgen getest, omo wit! Dus nu afwachten tot ongi en maar hopen dat die snel komt!

10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hmm balen, dan laat die ongi maar komen!

Voor alle aanstaande vaders; FIJNE VADERDAG!!

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meiden, hier onwijs leuk gegaan vanmorgen en het wasemen super verrassing voor man lief. We gaan zo naar de dierentuin kende kindjes even als gezin er tussenuit.

Iedereen een fijne vaderdag.

Wonderwensje. Baluh van je testen ik duim toch nog voor je meid en anders hoop ik dat je snel aa een volgende ronde ken beginnen.

Daantje het is super leuk dat gestap en steeds een stukje verder.
    Ik duim voor je dat het deze maand raak is meis.

12. Summerlove

Summerlove Niet meer actief

Goedemorgen!

Jammer van de omo-witte test zeg!

Meiden, welk foliumzuur slikken jullie? Ik slik nu een tijdje, sinds begin mei, de zwanger worden pillen van de Etos. Sinds dien heb ik 2x een cyclys van 28 dagen gehad, daarvoor was het heel onregelmatig. Houdt dat verband met elkaar?

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Susem. Ik heb elk middeltje wel geprobeerd ook van etos.
    Ik slik nu alleen foliumzuur van etos.

Ik weet nie of da hè echt ook verband heb met je clyclus Messchien wel. Ik durf het niet zeggen mijn cyclus is altijd rond de 28 dagen geweest vandaar.

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Als je alleen foliumzuur slikt heeft dat geen verband met je cyclus, dat doet hetzelfde als elke andere vitamine. Maar zwanger worden pillen doen wel iets met je cyclus.
    Gezien je net gestopt bent met de pil lijkt het er gewoon op dat je een hele nette cyclus hebt van 28 dagen.

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hè meiden ,

Hoe is het hier ?

Dunchan , leuk zeg dat het zo leuk was !
    Jij kan al testen he :O wat gaat de tijd hard ! Ga je testen ?

Daantje3 , heb jij al een pendel laten doen door Hilse ?

Ik zal zo de rest even terug lezen ben nu bij me ouders.

16. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik lees jullie verhalen vaak! Hoop dat de nog niet zwangeren snel zwanger raken, ik heb een vraagje & misschien hebben jullie er wel een antwoord op: ik heb al ruim 1,5 week een ' appart gevoel' in de buurt van de baarmoeder, het zijn een soort krampjes met af en toe een heel klein kort en zacht steekje, het voelt anders als de ongesteldheids krampjes, vrijdag zou ik ongesteld moeten worden ( maar hoop ik natuurlijk niet haha), jullie een idee wat het zou kunnen zijn?

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Lisanne, nee ik ga niet testen nog. Aangezien ik denk dat mijn cyclus nog niet in oorde is. En ik heb ook geen zwangerschap symtonen. En ik afgesproken mezelf er niet al te veel op te verheugen. Ik wil een weekje wachte met testen als ik dat vol hou...... Hahahah:p ik vind wel moeilijk om morge niet te testen maar ik heb het Man lief beloofd....:D ik heb ook niks in huis dus dat scheeld.

Daan22 hooi meid, het zout je eirond kunnen zijn. Maar dat is meestal een dagje ofzo.... Meschien is het je innesteling. Maar ik zeg ook eerlijk zodra je met zwanger worden bezig ben voel je in eens alles wat je iet eerder heb gevoeld om dat je er oplet.... Ik ga voor je duimen dat het positief is.

En wat hebben jullie meiden vandaag gedaan met vaderdag?

18. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen ja, maar 1,5 week is alwel lang, afwachten dus maar, ja dat dacht ik eerst ook dat dat gevoel tussen de oren zat, maar als ik een riem om heb voel ik het nog meer, maar goed ik wacht rustig af, tot vrijdag/zaterdag...

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Daan22 ik duim voor je meid. Wil jij trouwens op onze nod lijst of had ik jouw er al opgezet?

20. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, best spannend! Volgens mij stond ik er al op, mijn nod is dan op23 juni,

Deel Deze Pagina