Dat we nu met de 4de ronde beginnen, wil niet zeggen dat ik nog maar net met de pil gestopt ben Ben al bijna een jaar van de pil af en mijn cyclus varieert tussen de 26 en 40 dagen
Nou sorry hoor, probeer je ook alleen maar te helpen. Mijn antwoord blijft hetzelfde, maar misschien ben je nu pas helemaal ontpilt.
Lisanne, ja hilse haar pendel is die van augustus. Laten we er hopen. Daan22, het zou natuurlijk kunnen zijn dat 1,5 week geleden je innestelling is geweest en dat je dus nu voelt dat je zwanger bent. Maar ik heb sinds het stoppen met de pil zoveel "kwaaltjes" erbij gekregen. Dat ik soms niet meer durf te vertrouwen op de signalen van het lichaam. Maarrr ik hoop natuurlijk voor je dat het goed nieuws is!! Wanneer ga je testen?
@SDenise, Wat leuk dat je mannetje 'm ook zo fijn vindt! En wat leuk kleertjes kopen voor de baby! Wat heb je gekocht? Onze vaderdag was een beetje zielig.. Nora is hier vanavond gebracht bij mij, en m'n mannetje zit in Duitsland.. Dus hebben gebeld vanavond.. Heb Nora leren zeggen: papa ik hou van jou! Hij huilen voor de telefoon.. Heartbreaking!! Gelukkig komt ie vrijdag weer thuis en gaan we het hele weekend leuke dingen doen O.a. zaterdagochtend testen!! Als ik nog niet ongi ben dan.. Had gister wel zoiets van hey volgens mij ben ik ongesteld.. Maar was gewoon slijm geen bloed..
Daantje3: ja dat zou ook kunnen, maar ga er nog niet van uit want als het dan niet zo is ben ik teleurgesteld.... Ikmzou donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden dus ik wacht zeker tot zaterdag met testen.... Ff afwachten maar... Hilse: wat spannend jullie dus ook zaterdag testen! Succes voor jullie, en wens jullie een fijn weekend dan!
Goedemorgen meiden, Hopen op mooie testen binnenkort! Ik heb alles en bijgelezen maar ben alweer veel kwijt. Iemand had het erover dat ie z'n lichaam niet echt meer vertrouwd door meer kwaaltjes.. Dat heb ik nou ook, elke ochtend wel even een steek of krampje als ik opsta.. Slijm al een week zeker! En bij elk krampje ren ik naar de wc en dan denk ik, ongi!! nou broek naar beneden, en nee.. Toch nog niet dat afwachten vind ik maar niets! Misschien een beetje raar maar ben geen onderbroeken mens, draag strings en nu als ik de deur uit ga moet ik van mezelf wel een onderbroek aan want stel dat ik ongi wordt :O maandverband op zak.. Heb ook echt maar onderbroeken voor 5 dagen omdat ik meer niet nodig had haha! Dus nu maar even onderbroeken shoppen.. Zegt vriendlief heel serieus, wel een beetje sexy dan hè? Haha! Hilse, wat lief zeg! En wat verdrietig ook weer dat je vriend er niet is.. Hopen dat het snel vrijdag is!
Ja was wel heel zielig Hier ook weer wat kwaaltjes gespot. Slijm! Slijm wat niet slijmerig is hahaha, beetje wittig. En toch echt meer en grotere bultjes op m'n tepels! Wordt nog lastig wachten tot zaterdag
Ja, iedereen ook echt! Mn moeder heeft al een stapeltje rompertjes gekocht haha Hou op schei uit over de kinderwagens, dat is hier echt nog 1 groot struikelblok, vriendlief en ik hebben hier echt al ruzie over gehad, ook over het paardrijden trouwens, maar dat vertel ik zo! En anders naar het ziekenhuis voor onderzoeken ofzo?? Hahahaha, dat ken ik!!! Wij laatst ook in de prenatal. Het voelde alsof ik legaal aanwezig was. Mijn vriend vond de stokke ook fijn, maar te duur. Daantje, Het is overduidelijk dat ik zwanger ben, klote moeheid en misselijkheid!! BAH BAH BAH haha. Euh, gewoon foliumzuur? Dunchan, wat doe jij allemaal leuke dingen zeg Jaloersss hahah. Edit, Zag ook nog wat nieuwe dames, Welkom!
hey, je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden, heb tijdens het ontpillen ook heel veel last gehad van kwaaltjes wat dan uiteindelijk niks was. Nu ook last van allemaal kwaaltjes, nou ontzettend last van maagzuur en misselijk en me buik rommelt heel de tijd en slijm maar denk dat griep ga krijgen want heb ook een stijve nek en overal spierpijn... achja moet nog 10 dagen wachten tot me nod... @Hilse, aaa dat is echt lief en schattig en beetje zielig.. @hilse en wonderwensje, hoop voor jullie dat het zwangerschapskwaaltjes zijn! @ daan, hopelijk wordt je dan niet ongesteld ik ga weer ff liggen, pff haat me eigen grieperig voelen.
Oke meiden ik moet nu toch even klagen, zeiken en lekkere even de hormonale kutwijf uithangen! SOMSSSSS!!!!!!!! Ik zit nu op mn werk, en heb even een half uurtje om te tikken, dus kan mooi even de tijd nemen. Allereerst, Ik wil heel heel heel graag een stokke. Heb uitgekeken naar andere wagens, maar geen enkele voldoet aan mijn "eisen", ik wil een hoge bak, 4 wielen, geen luchtbanden. 9 van de 10 kinderwagens die je bij prenatal ziet zijn allemaal erg laag, 1 was wat hoger maar was een 3 wieler en luchtbanden. Nou ga zo maar door. Vriendlief had zich er inmiddels bij neergelegd dat het een stokke zou worden, maar dan wel 2ehands. Oke daarmee ging ik accoord, 1000 euri voor een kinderwagen is ook belachelijk. Nu was hij gisteren alleen naar naar zijn ouders gegaan, want een stalgenootje had mij getrakteerd op een heerlijk buitenritje met de paarden. Bij thuiskomst begon het al, ja ik heb bij pa en ma een leuke kinderwagen gezien. Dus ik zeg nog : "oh leuk laat zien?" Nou wat blijkt, die wagen is niet in het echie te bekijken en alleen via internet beschikbaar (gloedjenieuw 199 euro) Nou dan haak ik al af, sorry ik wil de wagen die ik koop voor mijn baby eerst zien en keuren! Toen kwam het eruit, zijn ouders willen een kinderwagen kopen voor ons, maar alleen een nieuwe, ze willen geen 2de hands wagen kopen voor ons. En om nou "even" 1000 euro neer te leggen, nee dat gaat hun ook niet zomaar lukken, en ze vinden het belachelijk. Maar nu is mijn vriend dus helemaal om en vind dat we geen stokke moeten kopen en maar gewoon een goedkope nieuwe moeten kopen, want ik loop te zeiken met mijn STOKKE. Om de lieve vrede te bewaren ben ik gestopt over het onderwerp kinderwagen / stokke want dit gaat nog uitlopen tot een regelrechte oorlog. Ook omdat zijn ouders gezegd hebben dat het belachelijk is, je gebruikt het toch maar 1 jaar. Wat moet ik hier nu mee? Als ik een wagen krijg waar ik absoluut niet tevreden mee ben, nou sorry daar ga ik mijn kind niet in leggen! gewoon nee! Nu over het paardrijden, meneer vind dat ik nu al moet stoppen met rijden?! Ik mag niet meer op buitenritten oid, maar hoefde toch niet helemaal te stoppen met rijden maar toch ook weer wel. (hij was niet zo duidelijk) Wat zijn ouders en een aantal collega's zeggen dat paardrijden heel erg slecht en gevaarlijk is tijdens de zwangerschap, jullie begrijpen nu wel dat ik een lichte zenuwzinking krijg hier. Ik kan prima naar mijn eigen lichaam luisteren en zal echt never nooit mijn baby in gevaar brengen!
Hey bops lekker dat je even kan uitrazen hier hè. Maar ik begrijp het feit over de wagen wel. Ik vraag me altijd af waarom zoiets spot goedkoop is? Beetje kinderwagen kost nou eenmaal geld. En dat je kinderwagen maar een jaar gebruikt is onzin. Dat is aan je zelf je kan zeker tot 3 jaar oud gebruiken. Discussies met mannen komen nooit op een einde. Wij hebben nooit gezegd wat we aan de kinderwagen hebben uit geven. Ik vond ook dat ze dat niet aan ging en als ze wilde mee betalen zij ik geeft maar wat jullie in gedachten hebben. En dan bij je eigen bedrag neerleggen en je kan super kinderwagen kopen. En of je nou nieuw of tweede Hans koopt maakt eht niet. Sommige tweedehands zijn bijna nog zo goed als nieuw. Ik zou het als ik jouw was even laten rusten je heb ook gelukkig nog tijd zat. En dan over een paar weken weer is over beginnen. Ik wilde ook en stokke of een bugaboo. Man lief wilde absoluut geen stokke en is dus uit eindelijk bugaboo geworden. Het is een super wagen. Maar nu heeft een vriendin van mij een stokke en heeft hij achter gestaan en zei hij ineens als je bij een twee als nog de stokke wil vind ik het oké. Mijn mond viel open.... We zullen het ooit zien. Over paardrijden toen ik zwanger was reed ik ook gewoon door. Wat minder fanatiek dan normaal maar ging wel door het is juist goed voor je bekken en je rug omdat soepel te houden. Je lichaam geeft zelf aan als het niet meer gaat. Ik ree door tot 30 weken en daarna heb ik nog wel buiten ritten gestap. Tot 36 weken. Dus doe gewoon wat je zelf denk wat is goed is voor je lijf. Je kan je kind je er iet mee beschadigen iig. En over leuke dingen doen. Valt toch wel mee. Wij hebben abbo op blijdorp dus gaan daar haast ieder weekend heen vind ik zo gezellige en de kids zijn er dan ook even uit. Vandaag ben kindloos zij allebij naar me schoonmoeder dus heb vanmorgen lekker paardreden en nu ff me huisje nog doen. En een berg strijke en vast dingen in pakken zaterdag avond gaan we op vakantie.... Heerlijk. Hier geen teken van mestruatie klacht maar ook geen zwangerschap hormonen. Ik wacht nog even met testen. Ik wil echt pas zaterdag testen.
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denisse ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denisse:18 juni intake +controlle. - Samantha: 18 juni vk / 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
@Bops Ik begrijp je helemaal meid als wij hem helemaal zelf moeten betalen kopen we een 2dehands stokke..en als mijn ouders meebetalen een nieuwe.. De vader van mijn vriend heeft ook aangegeven wel mee te willen betalen of misschien zelfs cadeau te doen, dus daar wachten we even op Maar anders zouden wij hem zelf 2dehands halen, niks mis mee hoor...gewoon even goed keuren als je er bent En een nieuwe maar dan spotgoedkoop die ook nog eens niet in het echt kan bekijken...ik weet niet of het slim is...goedkope goede wagens heb je maar dan is het wel slim om hem even te mogen besturen enzo! En daarbij gaat het ook om wat jullie belangrijk vinden...hoogte, inklapbaar, luchtbanden, 3 banden, 4 banden... sommige vinden de 1 heel erg fijn om een bepaalde rede en de ander weer een ander Misschien kan je rustig je vriend uitleggen dat je daarop een keuze baseert..want wat vinden jullie belangrijk aan een wagen..? Misschien als je je vriend vraagt wat belangrijke punten op te schrijven en jij ook...misschien zijn er overeenkomsten en kun je daarop doorgaan.. ? daarnaast mag je hier altijd uitrazen juist hier mag het!!! @Dunchan Afspraak ging goed...bloeddruk was perfect .. Nu nog even bloedprikken en dan even afwachten wat daaruit komt... vandaag ook weer het hartje gehoord en dat was lekker sterk aanwezig Ik heb nu 20 juli weer een controle @De rest, op jullie reageer ik later moet nog even naar school
Bops , Gewoon een stokke nemen ! Dan zeg je tegen je schoonouders dat je al een wagen over neemt of je van hun ipv een wagen een kamertje of badset kan krijgen . Je kan beter iets 2e hands voor 300 euro kopen wat normaal 1000 is . Dan iets nieuw voor 300 euro . Vind ik ! Ik zou gewoon zelf maar die wagen kopen ! Ik zag vandaag een crème stokke op marktplaats voor 300 euro . Echt meid , jij moet beslissen niet je (schoon)ouders . En mannen laten zich toch altijd omlullen door hun moeder ! Hier ook zo een drama : Ik MOET een Angelcare : een plat dingetje wat onder de baby's matrasje ligt , die gaat af als er 20 seconde geen beweging of ademhaling is . Maar manlief ze moeder vind het onzin dat hadden ze vroeger ook niet ! En me vriend is het er weer is mee eens .. Ggrr ! Ik wil dat gewoon voor mijn zoon , klaar ! Over paardrijden , ik zit ook achter op de scooter is dat niet ern beetje hetzelfde ? Maar je kan het aan de verloskundige vragen .
Sdenise , mooi dat alles goed is ! Wat was je bloeddruk ? Het hartje horen is echt mooi he! Jij kan trouwens ook geen screening meer doen met nekplooimeting ? Ik heb het ook niet gedaan hoor . Ben je al aan het aftellen tot je echo ? Denk je nu een jongetje ?
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denise: 20 juli controlle - Samantha: 4 juli 20w echo - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Hilse, lees dat jij dus ook alwat kwaaltjes hebt, spannend, ik heb vandaag nogal last vd steken en ben echt beroerd, weinig eetlust, maar het kan natuurlijk ook een griepje zijn, ik ben benieuwd naar zaterdag......