Kiwii, Wonderwensje bij jullie al wat meer duidelijkheid? Denise ga jullie nog geslachts bepaling doen? Of wachten jullie op 20 weken echo. Of blijft het geheim? Bops wanneer is jouw eerst vk afspraak of echo? Lisanne als je dat wil moet je dat toch doen. Als het jouw een fijner gevoel geeft. Ik heb het niet maar ik heb wel een aero sleep matras. Dat is tegen wiegen dood laat namelijk lucht door. Is meschien ook een idee. Ik zou gek worden als dat om de 20 seconde afgaat. Je kan ook een babyfoon met camera nemen.... Jeetje iets meer strijk dan ik dacht wordt vanavond verder strijken hoor nu even koken voor de kids en manlief thuis komt. Huisje is wel weer lekker fris kinderkamers weer op geruimd en alle bedden verschoond heerlijk idee...
Bij mij was de afspraak goed hoor Bloeddruk was mooi en gewicht is ook goed,, ben nu 3 kilo aangekomen, Hij is nu ongeveer 13cm lang zei ze en het hartje klopt ook weer heel mooi en hij was druk aant zwemmen Nog 2 weekjes dan 20 weken echo en 16 Juli weer naar de VK
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - VerrassingVerrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denise: 20 juli controlle - Samantha: 4 juli 20w echo / 16 juli vk - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. - lennyt: 19 juni echo / 26 juni controlle hartje. - bops: 9 juli 1e vk afspraak / 10 juli 1e echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Samantha fijn dat alles goed is. En spannend. 20 weken echo. Vond ik de leukste echo mag je lekker lang kijken. Ga je ook nog 3D doen of had je dat al laten doen?
Dames, ten eerste heerlijk, bedankt voor jullie antwoord! Dunchan, Ik had beloofd dat ik andere wagens een kans zou geven, ermee zou gaan lopen en goed bekijken etc. Ik heb het gedaan, maar ik blijf bij een stokke, ik kan echt heel koppig zijn maar mag dat niet 1x wat betreft mijn kleine? Het is natuurlijk ook zijn kind, dus ik begrijp ook niet waarom hij zijn kind in zo een goedkope wagen zou kunnen doen? snap het gewoon echt niet. En ik had hem zover, totdat hij dus bij zijn ouders is geweest, die roepen gewoon: "jullie zijn toch ook groot geworden!?" Ik ben woedend daarover, we waren het al eens! en nu zegt hij "ja mischien moet ik maar zeggen, Nee die stokke komt er niet" NOU WOEST!! Over het paardrijden heeft hij sowieso niks te zeggen, mijn paard, mijn lijf. Ik doe echt geen domme dingen. Maar ben er wel boos over, omdat zijn ouders weer iets hebben geroepen (die er wat dat betreft dus geen verstand van hebben) is het ook gelijk zo! Spannend, ben benieuwd hoor meis. Zou toch wat zijn als het nu opeens raak is! Sdenise, Ja nou mijn vent zei dus echt "Ze willen geen 2ehands wagen geven alleen nieuw" Ja dus? toch niet mijn probleem denk ik dan? Ik laat het nu even rusten, ben echt woest erover. Verder niet chago of wat dan ook, maar hij moet er gewoon niet over beginnen, punt. En ik vind ook dat een gloednieuwe wagen van 200 niet heel goed kan zijn. Hij had het over een beginnend merk die nu goedkoop doet verkopen en volgend jaar de volle mep ervoor gaat vragen. Hij gaat het merk even opzoeken.. Fijn dat de afspraak goed ging edit dit is hem Goedkope luxe kinderwagen online kopen | Prijskiller.nl Lisanne, Ja ga er denk ik ook zoiets van maken hoor. Ik ga echt niet met een wagen lopen die ik eigenlijk niet wil! Ik snap best dat je die wilt hoor, hoeveel moeten die dingen kosten dan? Ik denk als je dat ding gewoon koopt dat hij echt niet moeilijk gaat doen. Nee achterop de scooter lijkt er niet eens op, maar de VK zegt al dat het geen kwaad kan! Samantha, wat een top nieuws! Altijd fijn als alles goed gaat. Maaarree als ik naar je onderschrift kijkt, 17 = 2 weken = 19 weken? niet 20? Dunchan, door al het gezeik van mij vanmiddag helemaal vergeten te vertellen 9 juli eerste afspraak Vk en 10 juli eerste echo !!!
Hey bops, ik vind de vragen er wel mooi uit zien. Maar het is idd geen stokke. Ik de afspraak zo bijvoegen.
@Dunchan We hebben 2 Juli geslachtsbepaling, maar niet via de Vk We willen niet wachten tot de 20 omdat manlief dan weer op zee zit en een tijdje weg is . Het is wel leuk als hij vlak voor hij weggaat weet wat het is . We willen het wel gewoon weten en waarschijnlijk is het geen verrassing..maar daar denken we nog over na.. (iig voor de familie dan) Jullie mogen het sowieso wel weten @Lisanne Mijn moeder was mee en die ging huilen bij het horen van het hartje zo lief. !!!! Ik moest ook bijna huilen! Nou weet je, iedereen denkt dat het een jongen is behalve mijn moeder... ik denk eigenlijk ook dat het een jongen is maar een ander gevoel zegt dat het ook wel iets voor mij is om dan gewoon een meid te dragen zeker omdat iedereen het tegengestelde denkt Dus ik weet het niet helemaal zeker... Maar laten we gewoon hopen dat alles goed is
Hahaha typische reactie. Heel herkenbare dit, ik ben ook zo onregelmatig dat ik soms ook snachts een boxer of onderbroek aantrek met een inlegkruisje. Gebruik normaal tampons en draag strings, maar soms moet je wel he... Bops, zeik maar lekker door hoor! Maar wat ik begrijp uit je verhaal is dat vriendlief eigenlijk gewoon alles doet wat paps en mams zeggen? Koop lekker een stokke, en zolang paardrijden geen gevaar oplevert voor jou en ukkie, lekker blijven doen! Zag trouwens op de site van babypark.nl dat ze daar allemaal 729 zijn! Zeg je gewoon tegen schoonouders dat het een tweedehandse van 400 euro is en klaar! Nee maar even serieus, stel he, dat dit het enige kindje is dat je gaat krijgen. Moet je dan straks denken, had ik maar...NEE. Doe alsjeblieft wat goed voelt en wat je wil, een tweede kans krijg je niet bij je eerste kindje.
Ik kreeg hier gewoon tranen van in mijn ogen, lijkt me zo bijzonder om dat met je moeder te delen! Samantha en Denise, fijn dat alles goed was bij de controle. Voor sommige komen er spannende dagen aan, ben erg benieuwd of het eindigt in iets positiefs! Hier nog steeds aan het testen, heb tot nu toe elke keer een licht streepje. Zal morgen eens een foto laten zien. Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar op mijn telefoon is het net wat minder makkkelijk lezen.
@ Daantje3 Ovu of zw testjes ? als het ovu is dan hoop ik dat je snel een knaller heb en als het zw is natuurlijk ook! Het was ook heel bijzonder, ze vind het zo leuk dat ze oma word ! ze heeft een best wel moeilijke tijd achter de rug en ze zei dat ze eindelijk weer het geluk een beetje zag
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Wonderwensje NOD: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 28 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 19 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:20 juni echo/ 5 juli 20 w echo. - Denise: 2 juli geslacht bepaling / 20 juli controlle. - Samantha: 4 juli 20w echo / 16 juli vk - Cheetara: 25 juni 25w controlle / met 27w pretecho. - CVG: 25 juni VK afspraak en echo. - lennyt: 19 juni echo / 26 juni controlle hartje. - bops: 9 juli 1e vk afspraak / 10 juli 1e echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
Het is echt heel stil ja. Ik ben vrij, heb net het gras uit mijn tuin gehaald, we gaan kunstgras leggen. Ga nu even voor een vakantie kijken.
Oh oké lekkere vrijdag hier ook en morgen ook nog en dan nog 2 dagen werken.... Waar wil je heen op vakantie Daantje
Ja goeie vraag. We weten het zelf niet echt eigenlijk. We willen 2 weekjes, naar een zonnige plek, vlakbij het strand en centrum. Iemand ideeën?
Tampons? Ik heb never nooit nooit onderbroeken aan, heb 1 "nachtonderbroek" met andere woorden daar loop ik savonds lekker in rond met een tshirt, en een paar boxers, daar doe ik hetzelfde mee Euh, ja zo ongeveer, zijn moeder heeft in zijn ogen vrijwel altijd gelijk. Daar irriteer ik mezelf soms nog wel eens aan merk ik aan mezelf. Die stokke komt er ook wel, sowieso, ik wil gewoon die wagen voor ons kindje. Het is niet zijn ouders hun kind, dus in feite hebben hun niks te zeggen!