Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Lijkt me zeker leuk , een meeting !
    Gezellig !

Dunchan , 2017 haha . En in 2012 een jongen .

Hilse , ik ga vanavond nog een keer pendelen want mijn gevoel klopt totaal niet met de pendel , me gevoel zegt (als het deze maand niet raak zou zijn echt augustus ) dus juni of augustus .

Daantje3 , tuurlijk wil ik dat . Ik zie je gegevens wel verschijnen .

Wil voor iedereen pendelen maar alleen uit dit topic haha erg ben ik he:p

Maar meiden besef wel dat het zou kunnen maar nooit 100% want als ik nu augustus pendel voor iemand en die gaat plots aan de pil :p komt het denk ik niet uit Hahaha .

Bij Dunchan heb ik bij juli ook wel het gevoel dat het klopt , Maarja we zien het wel .

Meiden die gaan testen , ik hoop echt dat jullie positief teste !

Daantje , mooie test !! Goed klussen hè doe maar lekker 4 dagen op rij :p.

Wonderwensje , tuurlijk ik zie je gegevens wel verschijnen .

Typ zo ff verder ben duizelig !

Denise , inderdaad goed idee !!!

Waar wonen jullie allemaal ?

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hahahaah jeetje dat duurt nog even zeg jeetje ik moet er wel geduld voor hebben hè hahaha nou ik ben erg benieuwd of het uit komt allemaal.

Ik woon trouwens in Rotterdam.:D

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha Dunchan , met , jongen , jongen , meisje . Kan wel kloppen haha . En juli 2012 is ook wel een pendel uitslag .

2017 is misschien weer teveel gependeld haha , dat zou vast ook wel eerder kunnen zijn ligt er net aan wanneer je er aan toe bent hè haha .
    Wonderwensje , Daantje ,
    Me pendelding ligt bij me moeder daar was ik vanochtend . Als ik daar vanavond nog kom pendel ik en anders morgen goed ?

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik woon in leiden :p .

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik woon in het zuiden van het land, in brabant!

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Lisanne, tuurlijk is dat goed!
    Ik woon in Nieuwegein :)

7. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lisanne: vandaag of morgen zou ik ongesteld moeten worden, vandaag nog niks, dus morgen nog even afwachten, ben veel misselijk en weinig eetlust, last van wit slijm na het plassen.... Maar ik wacht met testen tot vrijdag/zaterdag,

Hilse, wat jammer van je witte test maar idd zaterdag nog maar een keer doen! Wie weet teste je net te vroeg! Succes en laat het maar horen, vind ik wel leuk!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Lisanne,
    Ik woon in Groningen :p
    Maar ben het wel gewend om een beetje afstand te rijden, alles is toch altijd ver weg voor mij :p

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Meiden ff iets raars hoor. Ik zit dus net op de bank en kreeg steekjes in en of rond me tepel dus ik denk kijk even en ik zie dus dat ik melk druppel??? Wat zou dit nou betekenen? Heb het alleen gehad aan het eind van me zwangerschap van Keano...... En met bv geven!
    Zou het toch een teken kunnen zijn. Ben in eens nerveus aan het worden.....

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Dunchan: WOW! Dat is toch zeker wel een teken.... :O

@All, heb m'n neefje meegenomen naar huis, hij blijft hier logeren hihi :)

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hilse ik weet het niet meschien dat ik morgen even ga testen .....

Gezelig hoe oud is je neefje?

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, wow dat is bizar. Misschien komt het doordat je een tijdje zwanger bent geweest(en misschien nu wel weer bent), dat je lichaam daar op reageert? Hmmm ben benieuwd of het iets goeds betekent.

Hilse, gezellig! Veel plezier met je neefje. Zou wel willen dat ik kleine neefjes of nichtjes heb.

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Toenstraks heb ik vriendlief al verleid voor de eerste keer klussen, als ik zin heb vanavond gewoon nog een keer. En morgen zijn we samen vrij, moeten wel heel veel doen, maar ga wel zorgen dat we toch gaan klussen!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, hihi ja klussen is altijd wel leuk toch (als het niet verplicht een week lang moet ofzo hahah)

@Dunchan, misschien wel slim om morgen een testje te gaan doen!
    M'n neefje is 3 geworden in januari! Heel gezellig haha, hij snapt echt al zo ontzettend veel en kan zo leuk met de hondjes spelen en de kat.. :)

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda

Goed bezig Daantje, nou ik hoop zo dat het raak is deze maand!! Mijn duimen draaien voor je.

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Goeie morgen meiden, nou vandaag gaos hier in huis. Kinder Keano slaapt alweer een paar dagen tussen in en vannacht stond dilana ook naast me bed: " ik bang, klote paard doe mij pakken" dus ik zeg: pardon maar toen ging ik denken ze praat nog niet heel goed dus klote is grote..... Whahahah dus ik heb maar bij haar in bed geslapen. Pffff en nu ben ik zo gaar. Maar goed 2 daagjes werken en dan bijna op vakantie....

Hier nog niet getest ik dacht dat ik nog wat in huis had maar was een leeg doosje... Hmmmm handig hoor.... Dus ga ik vandaag wat halen en dan morgen ochtend testen of anders wacht ik als nog tot zaterdag hahaha dat is het aan toch al bijna.

Durf nergens op te hopen maar et dit gekke nieuwekwaaltje krijg ik toch twijfels of het meschien toch niet taak is geweest deze keer.....

Ik bericht vanavond weer meiden fijngeslagen vandaag.

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Voor de dames die anoniem willen blijven, geen probleem toch :)
    Wie mee wil mag lekker mee :)

Ik woon btw in den haag en tot nu zie ik voorbijkomen
    Leiden
    Rotterdam
    Den haag
    Groningen
    Nieuwegein

Moet te doen zijn toch !
    Willen we in 1 van deze steden afspreken of spreken we bijvoorbeeld in Amsterdam of Gouda of Utrecht af ?
    Het lijkt me iig super, gewoon lekker kletsen, ik bedoel we zitten allemaal in dezelfde leeftijd en dat maakt het toch extra leuk..!

@ all
    Laatst was ik in een winkel en daar stond een vrouw rond de 40 met een hele mooie zwangere buik..vroeg erna en toen zei ze uiteindelijk ja en je bent te jong en dit en zus en zo. Dat vind ik zo irritant, ze kennen mij helemaal niet en hebben daar dus mooi niks over te zeggen !

@dunchan
    Ben wel heel benieuwd nu!
    En zo lekker dat je op vakantie gaat !

@ Daantje
    Ziet er positief uit ! Hopen dat het raak is !

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise, ja ergelijk hè van die vrouwen! Had tijdje terug ook iemand die zei 'maar jij bent daar natuurlijk nog veel te jong voor'. Ehm nee? Waar haal je het lef vandaan denk ik dan!

En ik weet niet wat het handigste is om af te spreken, maar wacht liever nog even een poosje totdat er meer zwanger zijn:p of niet?:)

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Hilse
    heel irritant ja!
    En is goed, dan wachten we even tot er wat meer zwanger zijn. :p Ik heb tot 21 december :p

20. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, Hilse alweer getest? Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden, heb iets krampjes! We zullen het gaan zien, wel ben ik nog steeds misselijk en gevoelige tepels en een soort buitjes erom heen... Maar toch heb ik niet het idee dat ik zwanger ben...

Wat leuk dat jullie gaan afspreken, ik blijf liever anoniem :$...

Deel Deze Pagina