Dunchan , aaach wat schattig hihi . Alleen voor jou niet echt . Daantje , Goed geklust zo te horen !! Nog ff volhouden haha . Enne klussen op het moment van een positieve ovu test is niet echt heel leuk vind ik , er zijn leukere momenten om te klussen haga .maar het is voor een goed doel . Sdenise , haha ik weet wat je bedoelt hoor ook als melden van ons leeftijd er wat langer over doen zwanger te worden "ja wat maakt het uit je heb nog zoveel tijd" gggrrr . Lijkt me ook heel leuk een meeting ! Alleen ik heb geen rijbewijs . En in de trein / bus krijg ik het momenteel erg benauwd en wordt ik wagenziek . Klein stukje met de bus zou nog wel kunnen hoor . Dus ik zou indien het een beetje in de buurt kan zeker meegaan meetten . Wie nog meer ?
@Lisanne, of iemand van ons uit jouw buurt moet je oppikken Hihi alles kan Maar iemand suggesties waar het leuk is om te meeten? Misschien ergens bij het strand ofzo???
Nee nog niet ongi, net een test gedaan maar die was wit, voel wel wat krampjes, maar daar in tegen heb ik ook kwaaltjes die er wel op kon en wijzen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar ven bang van niet.... als ik morgen nog niet ongi ben doe ik zaterdag ook weer een test... En bij jou ook nog geen ongi?
Hilse , inderdaad dat is ook een optie . Maar dan nog niet veelste ver het liefst ben zo autoziek de laatste tijd . Maar een half uurtje kan wel gewoon hoor maar 3 uur niet Hahaha . Normaal nam ik altijd reispilletjes maar die moet ik nu laten liggen . Maar wel een goed idee ja ! Strand is zeker een optie . Ken ook nog een leuk soort bos die high tea's doet . Is ook erg leuk . Heb je trouwens kwaaltjes ? Of blijft het een beetje hetzelfde ? Laat testers komt trouwens vaker voor dan ik dacht . Bij me broertje teste me moeder ook pas 3 wekrn later positief vertelde ze .
Hier geen ongi te bekennen, niks. Ehm kwaaltjes ja blijft beetje hetzelfde.. Ben wel heel veel moe dat is wel heel duidelijk.. En vind dat ik ook vaker moet plassen Vanmorgen toen ik wakker werd was ik wel een beetje misselijk, ben toen gauw wat gaan eten en toen was het wel weer over.. Heb ook niet echt heel veel eetlust eigenlijk.. Nu ook duizelig en dat heb ik best vaak de afgelopen dagen.. Ga nu even beetje opruimen, m'n kamer bij mn ouders is nog altijd een rotzooi en wie weet wat ik daar allemaal terug ga vinden haha! Ben best zenuwachtig voor zaterdag, bang dat het niet zo is! Vergeet ook steeds zoveel dingen, En nu ben ik alweer vergeten wat ik er nog bij wou zetten Haha oja! Laat testers, is inderdaad heel verschillend.. Las dat sommigen al 5 dagen voor nod positief testen en sommigen inderdaad heel laat pas! Alles is mogelijk...
Hier nog niet getest en heb ook nog niet gehaald. Ik ben bang voor teleurstelling al blijft die melkproductie tog wel gek??? Maar ja als je dat op Google zoek is er niet een van zwanger die dat heb mee gemaakt...... Vaaaaaag.....
Oef, ik ruik bbq... haha ben even naar de winkel nog wat halen voor het eten. Neefje is in slaap gevallen haha
Ik woon in Rilland (Zeeland) Meeting is idd leuk,, Willen jullie dan met of zonder mannen? En ik heb tot 25 November de tijd Ik wil ook graag na die 9maanden beurs in Oktober, hopenlijk gaat dat dan nog met zo'n dikke buik enzo Mijn kleine voel ik al goed schoppen, zo leuk Bijna de 20 weken echo,, spannend
@Samantha, wanneer is de 9maandenbeurs? Daar wil ik ook heen!! Ben er vorig jaar ook geweest met een vriendin die al een kleintje heeft, echt super leuk! Hoop er dit jaar te mogen lopen terwijl ik zelf zwanger ben
Hilse ik snap het niet zo bij jouw..... Je bent over tijd maar je nod is volgende week??!? Ken je dat uitleggen ...... Hier niet echt verandert.... Ik ga vndaag test in huis halen. En ga ik morgen testen...... Vind het wel spannend. Heb vannacht liggen woelen allemaal rare dingen gedroomd en allemaal klein stukjes dat dan achter elkaar geplakt erklopte helemaal niks van echt raar....
Hilse, oh toch pas maandag je nod? Klopt die banner niet met je cycles? Ik vanmorgen nog een test gedaan maar nog steeds wit & ook nog niet ongi, morgen is mijn nod, gisteren last van krampjes gehad en nu niks meer, ben benieuwd.....
Dit is zo belachelijk, wie bepaalt wanneer iemand te jong of te oud is? Ik krijg ook regelmatig die reactie. Zou je echt jong moeder willen worden? Nee joh, geniet van je leven, je moet pas na je 30 aan kinderen gaan denken. Uhm bij genieten van het leven denk ik aan kindjes, dus laat me lekker. Bij ons wordt het daar alleen maar leuker door, mijn vriend maakt er echt een feest van. Alles voor de baby zegt hij dan. Haha, dus een verplicht nummertje word het daar niet door. Dunchan, hilse, Daan...ik ben echt zo benieuwd of jullie posi testen. Alleen hilse, van jou cyclus snap ik niet veel meer. Hoe heb je die berekend? @all, al 2 dagen geklust. Ik ben zo erg aan het hopen dat er iets wonderlijks gaat gebeuren. Heb alleen heel weinig slijmverlies, dus misschien is mijn eisprong toch op andere momenten dan ik denk. We gaan het zien, ik blijf gewoon doorklussen, just in case!
Haha nou dat zit zo, Heb morgen (zaterdag) 2 week geleden m'n eisprong gevoeld dus zou ik morgen kunnen testen...
Trouwens, nou zeg ik het weer verkeerd. Aanstaande maandag is m'n eisprong 2week geleden, alleen ik probeer morgen al te testen! X