Oke, nou ben blij dat je het zegt. Het kwam namelijk wel zo over maar dan is bij mij nu ook de lucht geklaard.. Als je dat zo kan zeggen. In ieder geval bedankt, krijg een erg welkom gevoel! Vond het ook zo jammer want was helemaal in mn nopjes met het forum, want ja.. het is voor mij toch de eerste keer en in mn omgeving kan en wil ik het nog niet bespreken dus dan is dit zo fijn. En heb ik eigenlijk ook alweer zo veel dingen geleerd! Meiden bedankt, jullie zullen nog wel van me horen!
Ja lijkt mij wel.. Maar kan het ook zijn dat je last hebt van een evt innestelling? Dat kan wel namelijk langer duren..
Meiden, ik krijg zo mn zusje op visite dus ik ben er even niet meer. Zal vanavond later reageren en anders tot morgen! Liefs,
Bops hoop wel snel dat je ook zwanger mag zijn. Goed klussen is idd stap een. Ik heb trouwens gelezen dat avond sex beter is zodat de sperma cellen rustig hun reis kunnen voort zetten. Of zo iets of het echt zo is weet ik niet. Maar mijn partner en ik heb meestal op de vruchtbare dagen in avond geklust en nu tot 2 keertje in ieder geval raak geweest. Meschien werkt het bij jullie ook. Slik jij trouwens ook al foliumzuur of iets in die richting?
Ehm, wij doen het meestal smorgens en savonds hahahaha Ehm, nee eigenlijk niet... Maar zoals ik al zei, we zouden echt wachten tot na mn opleiding. Alleen voor die paar maanden ga ik niet meer aan de pil. Dus deden we het met condoom in de vruchtbare dagen, of voor het zingen de kerk uit. Maar geloof dat vriendlief het stiekem ook wel wil
Wondewensje , gewoon lekker blijven meid . Haha en dat van "de nieuwe" haha klinkt gek . Maar is ook leuk hoor weer een "nieuw" forummaatje erbij haha . En iemand die je misschien op weg kan helpen omdat ze veel vragen heeft . Wat ik al zei met ongeveer 20 meiden zal nooit iedereen dezelfde mening hebben . Bops , goed geklust meid ! Inderdaad die pijn kan ook je ei zijn . Zet even in je tel wanneer je die pijn heb kijken of je het volgende maand weer rond dezelfde tijd had . Dunchan , als jij nou is vorige maand een mk heb gehad (dat lege vruchtzakje ) en je ei dus later was door die mk . Tests je eerder positief want na een mk kan je 6 weken positief testen . Dus teste je positief . Meid je kindje groeit niet voor niks .
Maar doe je het dan wel veilig? Oh was alweer te snel met reageren haha, zag al dat je er antwoord op gaf maar idd dan wilt ie het zelf ook wel als ie het onveilig doet.
Goed idee lis! Heb het meteen gedaan Ik had het altijd met spiraal rond de 22ste, dus het zou heel goed kunnen. Wauw, lisanne, dat is idd een veel betere omschrijving dan dat ik maakte. Klinkt heel logisch als ik eerlijk mag zijn
Hahaha, ja hij wil het ook wel heel graag. Maar eigenlijk nu nog even niet, ivm met mijn opleiding en dus geld. Mocht het zo zijn is het meer dan welkom natuurlijk
Ga ik straks voor je doen Ben nu even via mijn telefoon.. Oh wat vervelend zeg! Ik zal anders vanavond eens voor je googlen of ik nog een merk of webshop vind We hebben elkaar al via PB gesproken, ik ga je zo even berichtje terug sturen meid Ja! Klopt Vind 'm erg leuk! Mooi cadeautje.. Duim heel hard hoor!
Bops , ik vind het inderdaad ook logische klinken ! Staat hier ook op het forum wanneer je de pijn voelde dus kan je terug lezen . Als er dan inmiddels geen "meiden die begin 20 zijn en zwanger willen worden deel 3 " is . Haha grapje . Sorry . Doen jullie het iedere dag 2x , dat is best veel . Wij hebben ons periodes soms 2x op een dag en een paar dagen iedere dag soms 2 à 3 daagjes niet haha .