Hilse, tja wat moet je met al die klachten he...duidelijkheid willen we! Moet wel zeggen, is niet stom bedoelt, maar ik ben al zo lang moe, gewoon geen fut. Volgens mij heb ik behoefte aan zon en zomer.
Hilse, dit moet je absoluut niet verkeerd opvatten, want ik bedoel het echt goed. Maar hoe weet je dat je een ei hebt? Heb je dit na laten kijken? Heb je ovu testen gedaan? Want alleen met (typische) buikpijn kan je niet concluderen dat je een ei hebt gehad. Over die kwaaltjes, heel eerlijk? Ik denk omdat je het zo graag wilt, dat je geest het je lichaam aanpraat. Hier heb in op zp al veel over gelezen. Ik gun het jullie zo meis, maar er klopt iets niet aan je cyclus. All, iemand vroeg of ik al gewend was. Ja inmiddels wel, de kleine is zo welkom! En m'n vent zegt elke avond in bed (fluisterd hij in m'n oor) dat hij zo ontzettend blij met me is en dat hij het zo leuk vind om pappa te worden. Heerlijk om te horen Qua misselijkheid ben ik er nu wel klaar mee, mijn ontbijt lag alweer in de afvoer. Hoop dat dat snel weg trekt! Ladys goodnight!
Maar je kunt toch niet ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad? En ik ben al een keer eerder zwanger geweest, 3 jaar geleden... Nou zegt dat natuurlijk niks, kan zomaar veranderen..
Bops, dat vroeg ik. Leuk om te horen, lieve vent heb je! Hilse, als je aan de pil bent word je ook ongesteld. Dan heb je ook geen eisprong. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet. Maar jij voelt de eisprong toch?
@Daantje, ja dat is zo.. Maar is allemaal wel ''kunstmatig'' dan.. Zal eens googlen.. Heb dan idd wel heel erg buikpijn en elke keer wanneer ik dat had werd ik keurig 2wk later ongesteld.. Dus kan bijna niet anders.. toch? @Bops, echt lief van je mannetje! HIhi
Pff ja.. Als het deze keer weer niet raak is kan ik msischien wel naar de HA gaan.. Zijn nu toch al wel een half jaar bezig.. Echt? Wow.. Lang hihi
Goedemorgen!, Pfff laatste dagen zoveel gedachten en daarbij misselijk, moe... Mijn vriend werkt op zee en is vanaf volgende week ergens weer 5 weken weg . Dit zal ook zo zijn als het kindje er is en soms ben ik daar best zenuwachtig voor...ik ben dan toch wel vaak helemaal alleen... Zijn jullie momenten ook soms ineens bang/angstig? Ik had zo'n vreselijke droom over alle slechte dingen in de wereld en ik kon in mijn droom mijn kind niet beschermen ... Morgen ga ik iets leuks doen met een vriendin, vandaag een beetje rustig.. @Hilse waarom ga je geen ovutesten gebruiken? Dan weet je het 100 % zeker. @all Ik ben zo benieuwd wat het is dames ! <3 @bops Heel vervelend zo misselijk, maar hopelijk word het minder na de 12 weken . !
Bops, ik las dat als je last hebt van misselijkheid in de ochtend je een droge cracker moet eten voordat je op staat.. Misschien helpt het bij je? Kwaaltjes en klachten, vind het maar moeilijk hoor! Je kan ze echt hebben, je kan ze 'inbeelden' hoe dan ook zijn ze vervelend! Ik heb vannacht weer op de wc gezeten met enorme pijn achter schaambot, baarmoeder? Zakt na 5 à 10 min weer weg.. Is al de tweede keer dat ik dat in de nacht heb.. Bops, Denise, hebben julli daar ook last van gehad?
Sdenise , die angst ken k heeeeel goed! Heb soms echt zitten huilen hoor. Mijn kleine lieve mannetje in zo een grote wereld en alle taken die hij nog krijgt en school en sonmige kinderen worden gepest noem maar op ! Was gister van streek over een verhaal over vroeg geboorte. Moest echt huilen . Ik hou gewoon zoveel van me mannetje dat ik er soms van in paniek raak . Hilse , ik zou me juist niet druk maken want je cyclussen zijn lang dus minder eisprongen minder kansen. En dat is vrij normaal bij sommige duurt het 2 jaar na het stoppen met de pil . Maar als je je zorgen maakt gewoon een maand ovu testjes doen en temptaturen want daar gaat de dokter meestal toch om vragen , al hoewel je ook gewoon ksn zeggen dat je ovu testen heb gedaan . Wonderwensje , dat had ik ook hoor! Heel erg . Al vanaf voor me nod trouwens . Dat hoort er bij meid .
Gelukkig ben ik niet alleen hierin! Vanmorgen ook weer huilen, daarna zag ik het zonnetje en was het al iets minder...maar toch, soms is die angst heel angstig! Mijn vriend en ik gaan lekker naar de fred..dat is een straat in den haag met allemaal winkeltjes...ze hebben daar ook kaatje aan de rein en die hebben zulke leuke dingen voor kinderen..heel speciaal!
Ja ik weet 't niet, misschien wel handig om eens ovu testen te gaan gebruiken.. Maar idd lisanne, je kunt ook gewoon zeggen dat je ze gebruikt hebt.. Dan moet ik nog maar even wat ervaringen lezen op internet, als die er zijn haha Als hij dan bijv. vraagt of ik mn eisprong heb gevonden.. Moet ik dan ja zeggen? En dat ik daarna gewoon weer ongesteld ben geworden ofzo?
Oké, ja ik 2 keer nu pas echt erg.. Voel het wel vaker iets maar dat is veel lichter en overdag. 's nachts is het echt heel erg pijnlijk dat je niet weet welke houding je moet nemen en maar zoveel mogelijk ontspannen probeert te zitten haha Pff.. Ik heb dus nog heel wat te verwachten
Hallo dames, Sorry sorry sorry dat ik weer een poos nergens op heb gereageerd. Ik ga vanaf nu alles weer helemaal bijhouden! Dunchan, hoe is je vakantie? Wonderwensje, gefeliciteerd!!! Ik heb gister m'n 10 weken echo gehad, echt zo bijzonder om te zien hoe je kindje beweegt met armpjes en beentjes. Hij/zij had ook nog even de hik en viel daarna weer in slaap, van alles geprobeerd samen met de verloskundige om hem/haar weer wakker te krijgen, maar dat lukte met geen mogelijkheid. Verder hebben we al lekker de gang met de kinderkamer ook al duurt het nog zo lang voordat de kleine er is. Ik ben nu trouwens uitgerekend op 17 januari, ben 2 dagen naar voren geschoven. xx M'n volgende controle afspraak is 23 juli.
Het meiden wat een geklets... Ik heb niet veel IND om te reageren maar ik lees el mee..... Het is hier lekker weer vandaag hebben al aan het meer gezeten kindjes in het zand gespeeld nu zijn ze aan het slapen nou ja de kleinste twee en de andere twee zitte. Her samen voor de caravan te spelen. We genieten met volle tuigen hier..... Eindelijk een mooie dag hier.... Morgen gaan we de stad in er is markt enzo is altijd wel leuk..... Hier nog steeds niet ongi. Ik had zondag en maandag beetje dikkig bruinig slijm.... Maar het heeft niet door gezet. Ben ook al 3 dagen misselijk en doodmoe.... Ik heb nog een test bij me dus ik ga morgen nog een keertje testen als deze ook nega is dan ga ik daarna niet meer testen en wat wacht ik tot ik ongi ben geworden. Fijne dag allemaal vandaag....
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 25 julli, 2eronde, 1e kindje Juni 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:5 juli 20 w echo. - Denise: 2 juli geslacht bepaling / 20 juli controlle. - Samantha: 4 juli 20w echo / 16 juli vk - Cheetara: met 27 w een echocontrole à - bops: 9 juli 1e vk afspraak / 10 juli 1e echo. ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Voor aanpassingen hoor ik het wel weer....
@Dunchan, jeetje meis dat klinkt toch wel verdacht dat van dat slijm! Ben heel erg benieuwd naar je test morgen; ik ga morgen ook testen!!!! En ben heel blij voor jullie dat jullie het zo naar je zin hebben daar! Lekker bijkomen!! Heb vanmiddag 2 doosjes met kv2v5 gekocht haha en een digitale van clear blue die aangeeft hoeveel wk je bent.. Het was enorm druk en ook nog bekenden tegengekomen, maar volgens mij hebben ze niks gezien
Ik ben benieuwd naar jullie testen meiden! Ik heb vandaag een dikkie dik nachtlampje gekocht (ik kon hem echt niet laten liggen), een boek waarin je alles kan bijhouden over de baby. maar dan speciaal voor oma en dus heb ik hem voor mijn moeder gekocht..! Ik heb een zwarte jurk bij de prenatal gekocht, mijn buik is de laatste 2 weken echt gegroeid..dus een mooi jurkje komt van pas! (aangezien ik me soms een walvis voel). Donderdag lekker shoppen met een vriendin voor de baby en die week erna weer omdat we dan weten wat het ..dus donderdag lekker voorshoppen. We zijn wat vroeg (denk ik), maar we kwamen een hele leuke kinderkamer tegen die we voor een leuk prijsje mochten overnemen...dus mijn vriend is die nu aan het ophalen Het zijn mooie meubels, dus als het echt misgaat, zijn we ze ook zo weer kwijt! Kinderkamer was een rommelkamer, en die is nu helemaal leeg en straks staat daar dus al een bedje, kast en commode in! Zo leuk ^^ @Dunchan Klinkt heerlijk je vakantie! Lekker genieten en ben heel erg benieuwd naar je test!
Hilse , ik bedoel niet tempen en alleen een maand ovu testen en tegen de dokter zeggen dat je die heb gedaan ipv tempen . Want als je je ovu heb gevonden kan hij een gepaste oplossing bedenken . Zou zelf nog niet naar de dokter gaan maar als je besluit te gaan wel zeggen dat je al een jaar bezig bent hè want anders doet hij niks . Je bent wel een half jaar bezig klinkt lang . Maar pas 3 cyclussen dus 3 kansen . En aangezien jou cyclussen echt op ontpillen lijken denk ik dat dit jou "eerste kans" was . Sdenise , ik vind het ook fijn om te horen dat ik niet de enige ben . Weetje wat het ook een beetje is .. Dit forum is leuk hoor en dit topic helemaal . Maar deze site is natuurlijk ook een beetje een verzamelpunt voor vrouwen met probleem zwangerschappen of waarbij erge dingen gebeuren . Mensen zijn eerder geneigd erge dingen te plaatsen dan alle goede zwangerschappen . Want die zijn " maar normaal " en komen zovaak voor . En die zeldzame dingen niet dus dat wordt eerder geplaatst . Maar probeer daar wel voorbij te scrollen want je maakt jezelf anders echt gek . Het gaat gewoon goed meid en het blijft allemaal goed gaan . Zowel bij jou als bij mezelf en dat zeg ik ook vaak tegen mezelf want dat helpt hihi . En google niet bij plaatjes als je buiken van jou zwangerschapsduur enzo wil zien ! Ik heb dingen gezien die ik nu niet meer uit me hoofd krijg. Maarja ook dan moet je beseffen dat er ook zoveel oudere mensen zwanger zijn en wat Bops al zei de kansen dan 60% meer zijn ! En dat het vaak ook spontaan is afgebroken wegens erfelijke ziektes die ze over hebben gedragen . En snap ook dat je het best eng ging dat je heel vaak de zorg op jezelf moet nemen . Heb je wel familie die je kan helpen ? En anders heb je dit forum en als je het niet meer trekt kom ik wel helpen haha . Ga even Google naar dat winkeltje . Ken je snoozebaby . Daar hebben wij veel dingetjes van gekocht . Dunchan , wat leuk meid ! Fijn dat je het zo naar je zin heb . Geniet ervan . Wat vind dilana van de kids van je vriendin of had zei hun al ontmoet ? Cvg , bijzonder hè ! Van een knipper lichtje naar een mensje met armpjes beentjes en alles ! Geniet ervan , super ! Wonderwensje , het is inderdaad niet fijn ! Maar hoort er echt bij ! Ik werd er ook wel is van wakker en was de volgende ochtend dan vest wel geschrokken !