hilse, kan ook komen door spanning.. dat je zo graag wilt weten wat je test doet.. en wij je miss nu hoop geven... maar toch wij hadden het ook... dus you never know..
Hihi tja we zullen zien.. Hoop dat ik niet teveel hoop heb, hahaha! Heb wel vreemd veel zin in sinas de afgelopen dagen... En lust ineens geen chocola meer.. Trouwens helemaal niet zoveel zin in eten........
ooww hilse ik at opeens hele zakken chips weg, terwijl ik dat daarvoor echt niet hoefde.. soms lag er hier maanden een zak chips..
Hilse , hier nog eentje die dacht ong te worden maar ook afscheiding . Flavour , 6 daagjes werken , jeetje dat is er veel ! Balen dat je met je schoonouders werkt dus altijd smoesjes moet verzinnen hihi . Maar is de verloskundige je wel bevallen ? Leuk bijna je eerste echo ! Altijd spannend je eerste echo . Heeeeeee eerst dacht ik dat ik ong moest worden dus at chocolade . 2 dagen later ... Ik luste het niet meer vond het zooooo zoet !!!
@lisanne, ik vind chocola echt vies ineens.. Dat is toch raar?? kan toch bijna niet anders dan... zou je zeggen!!
Weetje ik wil je ook geen valse hoop geven . Maar ik heb wel geleerd dat een vrouw heus wel is zo erg kan hopen dat ze kwaaltjes krijgt , maar dat als een vrouw blijft geloven dat ze zwanger is ondanks wat mensen zeggen en testen zeggen . Dat dat hun instinkt is en ze vaak gelijk hebben ! Wil je ook geen valse hoop geven . Maar hoop het ook echt dat de test positief is .
Nee ik weet het, moet gewoon maar zien wat mn lichaam doet en wat de test zegt morgen.. Weet alleen dat ik ''last'' heb van deze dingetjes en het me opvalt! Durf het verder ook nog geen kwaaltjes te noemen ofzo, wie weet heb ik er gewoon last van omdat ik ehh apart ben ofzo
oke mooi... dan kan ik voor ik naar me werk ga nog ff snel op zp kijken.. tenminste als je het ons laat weten natuurlijk! ik ga mijn bedje opzoeken.. slaap lekker meiden! Succes morgen hilse!!
Hihi ja doe ik zeker hoor! Hoe laat ga je kijken nog hier? Kan ik er even rekening mee houden hahah! Ik ga het ook niet al te laat maken vanavond denk ik, morgen beetje fit zijn
En Hilse al getest? Ik lust ook geen chocolade..... Dus wie weet... Mijn duimen draaien voor je! Ik ga zo ook een testte doen maar verwacht er niet veel van....
Hier is de test negatief.... Dus voor nu laat ik het maar weer hoop wel dat mijn cyclus snel op gang is want pffff wachten wordt ik gek van.
Balen meiden! Echt vervelend om niets te weten en maar niet ongesteld te worden. Denise, die angst herken ik wel, ondanks dat ik niet zwanger ben. Ik denk soms, wat als ik dadelijk nou een keer een positest in handen heb. Dan ben ik ineens bang dat het me helemaal niet gaat lukken om een kindje op te voeden. Want het is wel voor de rest van je leven. Hoe moet dat nou financieel of als ik een keer niet lekker ben of als mijn vriend werken is, die maakt soms echt belachelijke uren. Zou ik wel een goeie mama zijn? Ik heb geen mama meer, aan wie moet ik alles vragen? Soms zijn dat echt momenten dat ik twijfel. Ik zal het me wel inbeelden dames, maar gisteravond had ik links/midden onder ineens een paar minuten best heftige steken. Zal wel niets bijzonders zijn, maar ik ben deze maand wel weer hoopvol. Hoop dat het niet uitdraait op een teleurstelling. Wil onderhand gezellig met jullie kunnen kletsen over schopjes enzo.
Zolang je niet ongi ben ben ik hoopvol voor jullie..Ik had ook pas na een heeeeeeellll lange tijd een posi test @daantje Het is ook een verantwoordelijkheid en ik hoop gewoon dat ik het goed zal doen het is zo spannend, soms word ik daar gewoon zenuwachtig en angstig van... En die dromen/nachtmerries helpen ook niet echt...vandaag gedroomd dat ik met 28 weken weeën had en het kindje dus dood geboren werd omdat het buiten de baarmoeder niet kon overleven... Echt waar, die nchtmerriedromen mogen nu el stoppen !