Sdenise , die dromen pff vertel mij wat . Ik wordt soms ook helemaal panische van die angsten . Ik heb dat ipv met vroeg tijdige weeën , met vliezen die zomaar breken . Heb gezien hoe dun dat is en wordt daar soms erg zenuwachtig van . Ik vraag me ook af of deze angsten normaal zijn . Of dat ze erger worden zodra de baby geboren is , wiegendood dan verdrinking dan dit dan dat . Daantje3, innesteling meid ? Klinkt wel zo . Balen meiden van de negatieve testen . Maar blijf moed houden zolang er geen ongi is
Oh jee, wat een enge dromen zijn dat. Helpt het misschien om je angsten uit te spreken of ze op te schrijven? Dromen zijn verwerkingen van wat je overdag denkt en meemaakt, dus misschien voordat je naar bed gaat dit opschrijven of met iemand bespreken.
Denise ik maakte mij daar ook druk om... Ben ik wel een goede moeder. Hoe gaat ik mijn kind opvoeden. Wat worden onze regels. Wat doen we als hij niet luister. Moet ik streng zijn of juist niet. Enzo nog veel meer dingen. Ik heb boek na boek gelezen. En weet je als je kindje er eenmaal is gaat het ineens vanzelf. Dingen waar jij niet over nagedacht komen in eens binnen. En tuur,ijk vraag k me soms nog wel eens af zou ik het allemaal goed doen maar als ik om me heen kijk dan weet ik dat ik super moeder ben ook al doe ik het anders dan een ander. Meid ga lekker genieten. En echt alles komt goed. Als opkomt ineens vanzelf. Of dat we daarvoor gemaakt zijn.
stelt me toch gerust meiden, als ik jullie zo hoor.. Vanavond kom ik weer even wat meer kletsen, ik ga nu even boodschappen doen
♥ NOD ♥ Juli 2012 - Daantje3 (24 jaar) NOD: 4 juli, 8e ronde, 1e kindje - susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje - Niva (21 jaar) NOD: 25 julli, 2eronde, 1e kindje Juli 2012 - kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Dunchan (23 jaar) NOD: 18 juni, 1e ronde na miskraam, 2e kindje - daan22 (22 jaar) NOD: 23 juni, 2e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Jongen - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- jongen / meisje / verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - lisanne:5 juli 20 w echo. - Denise: 2 juli geslacht bepaling / 20 juli controlle. - Samantha: 4 juli 20w echo / 16 juli vk - Cheetara: met 27 w een echocontrole - Bops: 9 juli 1e vk afspraak / 10 juli 1e echo. - CVG: 23 juli - Wonderwensje: 13 juli 1e vk afspraak ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Maxellera (20 jaar) Meiden ik weet niet of de lijst nog klopt dus willen jullie het na lopen en anders even doorgeven als ik iets kan veranderen?
Sdenise , fijn dat jij ook wat gerustgesteld bent . Ik heb mezelf ook even aangesproken " en nu is het genoeg met die angsten , je wens is uitgekomen dus hoor je te genieten dat is toch wat je wou" en heb er ook weer alle vertrouwen in nu . Iemand hier een oplossing , je ding scheren terwijl je buik in de weg zit ? Ik kan het niet eens meer zien haha Pff nou scheerde eerste om de dag me vriend doet het nu maar met 1x in de week .
Ik ben trouwens benieuwd hoe de lijst gaat lopen ik denk : Op volgorde : Denise , jongen Lennyt , meisje Cvg , meisje Bops , meisje Flavour , jongen Wonderwensje , jongen . Ben benieuwd .wie willen het van te voren weten ?
Ik ben zo benieuwd.. Op een 1 of andere manier denk ik toch dat het een meid word was eerst niet zo, maar sinds een week heb ik een heel sterk gevoel... houden we ook de spanning er een beetje in @lisanne ik wil die buik van iedereen wel eens zien hier!
Ik wil ook buiken zien ! Ik zal morgen foto's plaatsen bij me moeder op de com , zit nu op me telefoon . Plaats jij ook een foto ? Gek he . Ik had ook zo sterk een gevoel dat het een meisje zou zijn haha . Maar toch een jongetje , super leuk hoor ! Had echt geen voorkeur . Ik denk dat het meestal het tegen over gestelde is van wat je denkt . Maar hoeft natuurlijk niet . Ben echt benieuwd , jij heb bijna je echo toch ?
Haha, je ding scheren als je buik in de weg zit. Stom toevallig zat ik vandaag te denken hoe je dat doet, ga je dat bijwerken vlak voordat je bevalt, of denk je daar niet aan? Maar kun je er niet bij, of kun je het niet zien? Want als je het niet ziet kun je voor een grote spiegel gaan staan. En anders op gevoel? Gokken dat je goed scheert. Mijn vriend scheert zijn gezicht regelmatig zonder spiegel, dan voelt hij gewoon de hele tijd of alles weg is.
Lisanne, spannend! Wat voor echo? En hoeveel echo's krijg je eigenlijk? Denise, ben echt zo benieuwd wat het gaat worden! Volgende week moet je toch?
Dunchan, ik heb 12 juli m'n 8 weken echo.. Niet de 13e haha en dan de 23e m'n 10 weken echo.. Lisanne, een jongen dus ben benieuwd! Ik wil het wel weten ja
Daantje3 , Hahaha die buik is wel een mooi excuus want ben de laatste tijd te lui om me te scheren . Maar een grote spiegel is inderdaad een idee . Die hebben wij niet , eergeval niet zo laag dat je je ding kan zien en zonder spiegel kan ik het helemaal niet meer zien haha . Ik kan er wel bij dat kan ook om je buik heen vanaf de zijkant . Ga het inderdaad op gevoel proberen , moet lukken toch . Me benen scheren is ook vervelend hoor met die buik . Dus zolang ik niet in rokjes en jurkjes loop sla ik dat regelmatig over . Hier zit een echobureau die voor 25 euro echo's maakt . Ik ga dan wel een keer in de maand vind het echt leuk . En 25 euro per maand is te doen toch . Of vinden jullie dat een beetje raar zovaak ? Je krijgt er officieel maar 2 , een termijn echo (tussen de 10 en 12 ) en een 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken , Maar als je zegt niet precies te weten hoelang je bent krijg je er meestal met 7/8 een .maar dan kunnen ze nog geen vast termijn bepalen dus krijg je er dan met 10/12 nog een
Wonderwensje , leuk dat je het wilt weten . Mogen wij het hier ook weten ? Wat voor gevoel heb je zelf
Maar ik dacht eerst overtuigd te zijn van een jochie dus ik ben benieuwd, staat het eigenlijk weer 50/50. Zo blijft het spannend Juist omdat iedereen overtuigd denkt dat het een jongen is, denk ik dat het een meisje is ;p MAANDAG dus over 5 dagen.. Wel pas om 21.30..maar zodra ik thuisben laat ik het jullie weten natuurlijk Ik ga bij dezelfde als lisanne Kennen ze je daar inmiddels bij je voornaam ?? Morgen lekker naar Amsterdam, lekker winkelen en de week erna weer winkelen omdat we dan weten wat het is! Ben benieuwd hoeveel jongens en meiden er dan uiteindelijk zijn
Jaa jullie mogen het ook weten dan haha.. Ik weet het niet.. We weten de namen al voor een jongen of meisje, en als ik zit te fantaseren heb ik het elke keer over een meisje als ik denk aan wat voor kaartje enzo.. Maar als ik dan het over iets hebt zoals uhhh.. Bijv een box die ik heb gezien dan zeg ik HIJ haha.. Dus ik weet t nog niet, ik denk dat ik pas een gevoel krijg bij de eerste of tweede echo.. Moeilijk hoor vriendlief is overtuigd dat het een jongen is, maar is ook wel een beetje wat hij graag zo zou zien denk ik haha.. Ik zou een meid geweldig vinden maar zou net zo gelukkig zijn met een jongen
Me tel valt zo uit me batterij is leeg en de stroom is uitgevallen dus kan um niet opladen . Ik reageer zo op de berichten . De echo was super ! Ben zo verliefd op me kleine man . Hij is zo mooi . Heb bij me ma op de com ff snel 1 foto erop gezet . Plaats er morgen meer .
Jeetje wat is het stil hier . Maar weer even ons topic een paar pagina's terug brengen . Sdenise , ben ook echt benieuwd . Wat denk je vriend ? Ben je lekker aan het shoppen ? Nog nuet teveel kopen he want binnenkort weetje of het blauw of roze wordt . Zei is echt aardig en doet de echo's echt leuk . Ze doet het in haar eentje . Wonderwensje , leuk dat wij het mogen weten . Ben ook erg benieuwd . Hihi mannen ... Elke man wil graag een jongen eerlijk is eerlijk .