Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Iedereen is zeker druk :p ?

2. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

net snel even bijgelezen.

Wij zijn echt super druk geweest met de tuin, we hebben een moestuin aangelegd, 2 kersen, 1 appel en 1 perenboompje gepland, aardbeien geplant, al het onkruid weggehaald ( pff als je 3 weken weg bent staat het gelijk helemaal vol) zelf een tuinkas gemaakt en gras gezaaid.

En nu moet het hele huis nog gedaan worden :p

Achja je moet toch wat als je zwaar ongesteld bent...

Hoe is het met jullie? Hilse, weet je al meer? Hoe is de vakantie dunchan?

Iemand nog tips voor in de moestuin?

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha ik ben wel druk ja. Vandaag met vriendin en kleintje van 15 maanden op stap geweest. Nu aan het werk:).

Niva, super leuk een moestuin! Verse kruiden moet je planten:). Heerlijk is dat.

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Niva , wat leuk zeg ! Lekker vers fruit . Ga je ook kruiden plante ?
    Hoelang duurt dat ongeveer voordat er wat fruit rijp is uit de boompjes ?

Daantje3 , leuk ! Was het gezellig ?
    Lekker gewerkt ?

Hebben jullie de nieuwe foto van me zoontje al gezien . Staat in me album ik ben er echt enorm trots op !

5. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik weer...

meiden die nega hebben getest balen, maar geen bloed, hou moed!! jullie kunnen ook late testers zijn..

hier ook misselijk zo af en toe... afgelopen maandag was ik echt beroerd, en zo af en toe als ik aan het eten ben, krijg ik een misselijk gevoel en doe dan rustig aan, dan gaat het wel..
    verder last van moeheid en mn borsten die ik duidelijk voel!

of ik wil weten wat het wordt.. ja denk het wel.. en jullie mogen het dan natuurlijk ook weten! hier absoluut geen voorkeur als het maar gezond is.. wel zijn er in onze familie allemaal meiden, dus heb al genoeg voor een meid, voor een jongen dus niets hihi

ja das een goede scheren als je er niet meer bij kan hihi..
    als het bij mij zover zou zijn, zou ik het gewoon op gevoel doen, of idd voor de spiegel al lijkt me dat iets lastiger in spiegelbeeld hihi.

wij hebben de namen ook al zowel voor jongen als meisje :)

leuk een moestuintje... vl wil dat ook en inderdaad ook met verse kruiden plantjes, aardbeien etc...

nog even wachten dan mag ik 13 juli voor eerste echo.. ben benieuwd..

volgens mij heb ik alles wel een beetje gehad, anders sorry..

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,
    Heb niet echt op Zp kunnen lezen/reageren maar zie dat ik niet veel heb gemist haha..
    Hoe gaat het met iedereen?
    Leuk zo'n moestuin! Verse kruiden lijkt mij ook heerlijk :D wij hebben geen tuin, maar ik denk dat mijn moestuin het ook niet overleefd met mij haha, niet echt groene vingers?? :p

Gisteren heb ik het m'n oma verteld in het zh. Die was helemaal enthousiast, vond het echt leuk en bijzonder dat ze het al zo vroeg mocht weten! Was wel erg leuk :)

Hier gaat het verder qua kwaaltjes wel goed, voel me borsten wel, afgelopen 2 nachten goed geslapen, niet wakker geworden door pijn dus dat is wel fijn ;) ik krijg kast van m'n buik als ik honger heb en wanneer ik gegeten heb krijg ik er ook last van haha, maar het zakt gelukkig altijd wel met 5 à 10 minuten weer weg.. :) dus alles bij elkaar, heb ik het niet slecht denk ik :D

Flavour, 13 juli je eerste echo, spannend!! Ik heb 12 juli m'n eerste echo vind het ook echt reuze spannend :D

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    zo hehe..
    Gister naar amsterdam geweest en uiteindelijk ook nog gegeten in den haag dus was pas na 11 uur s' avonds thuis...ik was ZO MOE
    Het was gister zo warm...de kleren die ik aan had gedaan zaten ook niet lekker dus ik heb snel een makkelijke broek + shirt gekocht en die ergens aangetrokken want ik trok het niet meer in die net te strakke broek en shirt wat niet lekker zat..

Ik merkte wel echt dat ik sneller moe ben, ik ging vaker als normaal even zitten en ik merkte dat de warmte echt niet meehielp...voelde me soms echt baah. Maar het was wel erg gezellig...en we hebben veel leuke dingen gezien voor zowel jongens als meiden dus volgende week kan ik echt los gaan ;)

heb wel wat leuke rompertjes gekocht, speelding en 2 hele leuke slofjes...(1 van beertjes en 1 van schaapjes) (allebei die teddystof :))

@Lisanne mijn vriend denkt een jongen, zo ook zijn vader en mijn vader, zijn moeder en jullie ;)...mijn moeder denkt een meid en ik nu ook meer...

En mooie foto van je mannetje!
    mag je trots op zijn ;)

@All
    Straks reageer ik wat meer, nu nog eventjes slapen want bent doodop :) vandaag de meubels in de babykamer schoonmaken en sommige dingen in elkaar zetten :)

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Flavour2 , jeej nog iemand die het geslacht wil weten en van wie wij het ook mogen weten .

Haha dat scheren gaat inderdaad op gevoel maar wel een stuk minder als normaal haha . En anders ff snel echt niet zo precies meer :p . Haha ik deed altijd me huid zo strak trekken bij me buik zodat ik helemaal glad kon scheren haha dat gaat nu niet meer .

Wonderwensje , wat leuk dat je oma zo blij was .
    Gelukkig heb je niet zoveel kwaaltjes . Er zijn weinig meiden echt misselijk he zo te lezen op het forum ! Terwijl mensen altijd bij zwanger gelijk aan misselijk denken haha .

Sdenise , leuk meid dat je toch wat heb gekocht . Echt gericht op meisje/jongen he !
    Naar de stad is best lastig hè . Zou het de volgende keer niet doen in die hitte . Daar daalt je bloeddruk enorm van als je zwanger bent en dan wordt je niet lekker enzo . Ik heb ook minder uithoudingsvermogen vermogen en een dagje naar de stad is voor mij dan ook veel zitten haha komt goed uit dat ik veel honger heb want dan ga ik gelijk wat eten :p .

Lief he dat teddystof !!

Ik ben er ook suuuuuuper trots op ! Ze zei ook
    dat hij hele volle lipjes heeft , je ziet ook echt duidelijk zijn lipjes . Zo lief . Ik ben echt verliefd . Haha ik ruil me vent maar in denk ik :p .. Nee hoor grapje .

Ik en me moeder waren er met ze 2e van overtuigd dat het een meisje was . Me moeder had stiekem al roze gekocht Hahahaha

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ben aan het werk dus kort berichtje, reageer straks op iedereen. Maar lisanne, ik vind het heeeerlijk om te lezen hoe je over je zoontje praat!

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , dankje meid . Wat lief dat je het zegt ! Ben ook gewoon zo enorm trots . Hij staat bij mij echt op nummer 1 hoor . En ik hou heel veel van me man , maar me kleine man gaat voor :p erg he of is dat normaal ?

Sommige vrouwen zeiden , ja wou je dan geen meisje . Wat is dat nou voor achterlijks . Ik wil dit kind in mijn buik , mijn allesje ! Ik heb nooit voorkeur gehad het is wel me kind over wie je het heb denk ik dan hihi .

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik kan niet meer tegen me schoonfamilie , echt niet !
    Ik fotos maken met m telefoon van de echo's gaat best lastig want de camera op me tel is niet echt goed . Dus buiten maar geprobeerd en toch gelukt . Ik gestuurd naar me schoonzus , krijg totaal geen reactie . Had er nog een heel bericht bij getypt met" kijk dan wat lief , en wat de echscopisten vertelden dat hij een wipneusje heeft enzo .
    En dat ik zo trots ben .
    Heb er nog 2 berichtjes achter aan gestuurd of ze um wel heb gekregen .
    Geen reactie , dus ik denk ze zal het wel niet gelezen hebben .

Komt me vriend net bij ze ouders zei ze moeder " ja ik had de foto nog gezien , wel eng hoor " dus heeft ze zus het wel ontvangen en laten zien . En waarschijnlijk nog zitten roddelen " kijk dan ze vind um knap nou ik vind die foto's gewoon eng " echt ik ben in staat haar te vermoorden ! Ze doet zo lullig . En ze zeggen steeds dat de foto's eng zijn terwijl ik zo trots ben ! En steeds laat ik ze weer zien want dan denk ik dit kunnen ze niet eng vinden kijk dan hoe prachtig .

Ze moeten echt hun kop houden over me zoontje hun zijn eng!!! Mijn zoontje niet .

Ik ben het echt zat met hun . Nog steeds geen sokje of kaartje gehad hoor .

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wat een brutale honden zeg. Totaal geen respect voor een van de mooiste dingen die er bestaan, en voor het allermooiste op de wereld. Echt belachelijk!
    Laat ze gewoon helemaal niets meer zien, betrek ze nergens meer bij en vertel het ze ook lekker niet als je mannetje geboren is. Dat ze het maar bekijken.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@lisanne lieverd, lekker je eigen gang gaan. Laat ze maar lekker. Niet teveel energie in steken.. Wacht maar gewoon af of je uiteindelijk wat van hun hoort, laat ze maar voelen.. Knuff!

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jeetje lisan! Wat een vreselijke mensen zeg! Gadver.. Maar meid, het is niet makkelijk inderdaad maar ik zal er boven staan. Niets meer vertellen of laten zien! Wat naar want jouw geluk proberen ze gewoon in de grond te trappen.. Wat zegt je vriend ervan dan??

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , bedankt voor je lieve reactie . Ik zal ze inderdaad nergens meer bij betrekken ! Heb ook zoiets als jullie nu geen interesse tonen en niks geven , ook niet met ern groot kado aankomen als er toevallig net veel visite is en de baby is geboren .
    Ik heb ook tegen mijn vriend verteld dat hun echt niet gebeld mogen worden in het ziekenhuis als ik aan het bevallen ben haha .

Hilse , jij ook bedankt voor je lieve reactie . Ik ga inderdaad is kijken of er iets van hun kant komt als ik niet meer kom . Ik ga gewoon niet meer me vriend gaat maar alleen .

Wonderwensje , ook jij bedankt voor je lieve reactie :D .
    Je heb ook inderdaad gelijk hoor dat ik er boven moet staan meestal interesseert het me weinig en denk ik gewoon ik zal later noooooit zo een ongeïnteresseerde schoonmoeder worden , en zei zoekt het maar uit . Maar gister speelde de hormonen denk ik een beetje op hihi .

Me vriend zegt " ja je weet toch hoe ze zijn ga je je daar nog druk om lopen maken " maar hij gaat er wel vrolijk heen hoor .

Oowja ff wat info over hun , zonnebank oranje huid , geblondeerd haar ... Kennen jullie dat ? Nep merk kleding . En maar haar zoon naar haar toe proberen te trekken door soep en koekjes enzo .

Me verdriet heb gister avond niet lang geduurd , er begon hier iemand heel lief te schoppen in me buik en was gelijk weer blij . Dat doet hij nou altijd als ik verdrietig ben .

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hoe is het met jullie meiden , nog plannen voor het weekend ?
    Daantje jij kan over 5 daagjes al testen , wacht je tot je nod ?

Hilse jij al een spoor van ongi of zwangerschaps kwaaltjes ?

Wonderwensje , al weer 5 weekjes het gaat hard hè :p

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lisanne, goed dat je het van je af kan zettn. En ja, dat soort mensen ken ik. Maar doet je vriend niets aan hun onverschillige gedrag?
    Aah dat ventje van jou, maakt je gewoon nu al duidelijk dat je je niet druk moet maken!

Ik wacht denk ik wel tot nod, al gaat dat niet makkelijk zijn.
    Voel soms dingen die ik niet eerder heb gevoeld. Zoals menstruatie gevoelens vanochtend en mijn darmen zijn al dagen van streek. Maar omdat ik nu die testen heb gedaan en een idee had van mijn eisprong, ga ik gelijk denken dat het dan wel raak moet zijn. Ik wil het gewoon TE graag weer, en denk dat een deel van de "kwaaltjes" in mijn hoofd zitten.
    Het gaat deze maand een fikse teleurstelling zijn als ik ongi word, maar heb mijn hoop nog op augustus. Dan zijn we in mijn vruchtbare periode samen en hebben dus alle tijd om te klussen!

Ik heb na 2 weekenden savonds te hebben gewerkt eindelijk vrij dit weekend:). Vandaag lekker met het hondje wandelen, poetsen, chillen en vanavond bbqen bij vrienden. Morgen verder klussen aan het huisje!

En jullie?

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @lisanne heel vervelend ! Maar niet meer druk om maken ! Het is een wondertje en een heel mooi wondertje. Ze zijn gewoon raar als ze dat niet zien. !!!!!!!
    Iemand zei laatst tegen mij, voel je maar gewoon bijzonder want je bent nu ook gewoon heel bijzonder! Er groeit leven in jou!!

Dus je bent bijzonder ;) !

Hier veel last van maagzuur en niet zo lekker dus daarom gister niet geweest ! Nu hopen dat het snel overgaat !

Vanmiddag ga ik oppassen op mijn kleine soulmate..ik ben de leidster van de babygroep geweest waar zij op zat... Ze was Zo gek op mij en ik op haar, dat toen ik weer ging studeren, zelfs de ouders zeiden, jullie zijn zo bijzonder samen, wil je ook thuis op haar passen :) sinds die dag ben ik nog steeds haar Sabine, ook al ziet ze me niet altijd geregeld :) en ze heeft nog een grote zus en nu een klein babybroertje :)

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@SDenise, aaaah wat lief van dat meisje! Mini soulmate hihi:)

@lisanne, wat lief van je kleine beeb. Mama troosten!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier trouwens nog geen enkel spoor van ongi.. Volgens m'n pendel kan ik maandag positief testen.. Hoop dat dat ding te vertrouwen is:p

Deel Deze Pagina