Denise, dat is minder. Leuk is dat hè, zo'n band met een kleintje. Heel veel plezier vanmiddag! Hilse, voel/weet jij al iets?
Oh haha ik was te snel, maandag een positieve test, dat zou mooi zijn!! Kun je dat voor mij ook zien?
Hihi ja zou zeker mooi zijn! Maar ben toch bang dat het niet klopt.. Kan wel voor je kijken hoor Wil je dan toch nog even een pbtje sturen met je gegevens? Nog steeds geen ongi hier! Echt raar maar wel nog steeds andere ontlasting, smerig praatje maar ziet en ruikt anders hahaha
Je hebt pb. Maar herkenbaar hoor, ik heb sinds een aantal dagen dat ik me echt afvraag wat er aan de hand is, die ontlasting is namelijk niet normaal. Maar vl heeft al een week last van zijn buik, dus kan ook een griepje zijn. Voel wel af en toe dingen bij mijn baarmoeder in de buurt. Heb normaal regelmatig blaasontsteking, nu gaat dat al een hele tijd goed. Maar heb nu alweer een paar dagen het gevoel alsof ik het ga krijgen, maar het zet niet door en drink super veel... Wie weet betekent het iets anders...
Daantje , echt irritant he dat soort mensen , zijn echt van die kliekjes mensen waar je niet tussen komt . Heel leuk doen en achter je rug om .. Lief he van me ventje , vind het zo schattig . Hmm .. Klinkt toch wel positief als ik het zo hoor . Zou echt proberen niet voor je nod te testen als die dan negatief is weet je nog niks dus je heb er zo weinig aan . Ik wou ook TE graag , maar dat is niet erg . Je wordt niet minder vruchtbaar van te graag willen . Ongi krampen had ik ook het begon alleen eerder normaal pas een dag ervoor maar nu 6 dagen ervoor al , voor me nod . Dat blaasontsteking gevoel kan ik dan voel je het maar zet het niet door een heel irritant gevoel waarmee ik dan het liefst de hele dag in bad zit of onder de douche sta . Sdenise , je heb gelijk hoor !! Mooi gezegt trouwens van diegene over dat je je bijzonder mag voelen !! Wat leuk zeg dat jullie zo gek op elkaar zijn dat haar ouders het zelfs zagen , gelukkig kan je haar nu nog zien . Ik heb ook regelmatig last van maagzuur dat is erg vervelend ! Hilse Daantje , dat van de ontlasting had ik ook het was bij mij ineens zo afwisselend de ene dag zo en de andere dag weer zo maar nooit echt normaal. Nu nog steeds trouwens . Hilse , ben erg benieuwd of je pendel klopt , had je ook voor Daantje gependeld ?
Net stiekem een dutje gedaan, nu als een gek schoonmaken en opruimen want had vl beloofd het huis schoon te hebben voor hij thuis komt. Maar ik was zo moe, moest even slapen, erg he
Haha Daantje wat toevallig! En lisanne oké klinkt spannend dan voor ons!! Lig nu al een tijdje in de zon haha maar pak zo m'n pendel er even bij voor je!
Heel toevallig. Ik hoor het zo wel hoor, lekker genieten van het weer. Denise, als je zwanger bent is het niet erg nee. Maargoed, was wel lekker. Nog even stoffen, stofzuigen en dwijlen dan vind ik het wel weer goed geweest. Straks lekker bbqen, al waait het hier wel super hard.
Lisanne, jaa 5 weken volgens de banner. Als ik tel vanaf eerste dag laatste ongi is het alweer 6 weken en 2 dagen
zoo meiden, even een kort berichtje, het was nml erg druk op het werk.. dus nu uitgeput op de bank!! lisanne, pff wat erg van je schoonfamilie.. nou ik was er al klaar mee geweest, kies voor jezelf! en inderdaad sdenise hele mooie woorden dat je bijzonder bent!! hilse, jeetje duurt nu wel erg lang, dat je het nog vol houdt, wnneer ga je weer testen?? als ik terug kijk, voor de ik wist dat ik zwanger was, kreeg ik echt chips aanvallen, terwijl ik daarvoor nooit chips at.. en last van maagzuur, heb ik normaal ook nooit!! wonderwensje, ik heb het ook dat ik last van me buik krijg als ik eet of als ik gegeten hebt, na een tijdje trek het ook weg.. beetje misselijk gevoel, wat niet helemaal doorzet.. ik ga bankhangen.. fijn weekend!
@flavour, ik ga morgenochtend testen! Wou eigenlijk vanmorgen omdat vriendje er nu nog is (gaat morgen heel optijd weg) maar zat per ongeluk al te plassen Misschien dat we het morgenochtend heel vroeg alsnog samen gaan doen
Ik ga morgenochtend weer een testje doen.. Nog steeds geen ongi dus tja.. Wil misschien wel naar de ha gaan als ik ongesteld word weer nu.. Heb in 7maad tijd maar 4x een eisprong gehad dan. En het is zo onregelmatig en zo lang... Goed idee?
Ja heb ik ook gedaan, uiteindelijk vlak voordat ik door werd verwezen ben ik zwanger geworden, maar ik had hetzelfde , weinig eisprongen, onregelmatig en lange cyclussen.. Dus ik zou gewoon gaan
hilse, ik zou ook zeker naar de HA gaan, dan heb je tenminste duidelijkheid.. dit zijn inderdaad erg lange cyclussen en weinig eisprong!! ben benieuwd morgen, good luck.. hier is vl werken, dus ik ben lekker aan de poets.. ben er vanavond weer.. kussies
Ik zou denk ik ook gaan in jouw situatie Hilse! Zo schiet het namelijk niet op. Heb je het idee dat je ongi gaat worden of juist zwanger bent? Ik heb wat vage dingen waardoor ik denk dat het raak zou kunnen zijn. Maar waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren, wil het veelste graag. Ben benieuwd of ik het volhou tot donderdag om niet te testen.
Thanks meiden, als ik dit zo lees weet ik zeker dat ik ga! @daantje, ik weet het niet meer, ik had het gevoel van wel.. Maar nu het zo lang duurt stop ik het weg... Morgenvroeg hoop ik meer duidelijkheid.. Anders bel ik gelijk de ha en dan zie ik wel verder..
Ik kom heel even ego doen hoor. Ik zit er echt zo doorheen, vanochtend besefte ik het ineens. De verbouwing thuis schiet niet op, we zitten al weken in de rotzooi en het einde is voorlopig nog niet in zicht. Ik ben super misselijk en voel me echt niet helemaal lekker. Daarnaast ben ik of zwanger of wordt ongesteld, hoe dan ook werken mijn hormonen niet mee. Dinsdag krijg ik een "operatie", ze gaan mijn spataders weghalen. Ze noemen het een operatie maar zo zwaar is het niet. Maar ben er denk ik toch onbewust gespannen voor. Heb zit om een potje te huilen.