Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lana91

lana91 Nieuw lid

13 dec 2011
    3
    0
    0
    Hee Meiden

Ik ben 20 jaar en mijn vriend en ik proberen zwanger te raken.
    Ben net ongeveer n maand gestopt met de pil en 28e is mijn nod.
    Ik had al n test gedaan (veels te vroeg) omdat ik veel misselijk ben steken heb ,hoofdpijn en lage rugpijn ook al vlak voor ik stopte met de pil + ook nog is roze afscheiding bij het afvegen een keertje maar afegelopen donderdag en dacht misschien werkt t al maar negatief:(
    Nu is mijn vraag hebben meerdere van jullie hier last van of zou het gewoon ontpillen zijn. We willen het zo graag.

2. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoi lana91, leuk dat jij en je vriend ook vroeg voor een gezinnetje gaan:D. Over je vraag, er is grote kans dat je gewoon nog aan het ontpillen bent.
    Als je de 28 je nod zou hebben dan zou je rond deze tijd je ei moeten hebben (als je gemiddelde cyclus zou hebben) en waarschijnlijk pas over een aantal dagen tot week een innesteling kunnen hebben.
    Nu zou het dus inderdaad veel te vroeg zijn om te testen, testen zou je kunnen proberen vanaf zo'n 3 a 4 dagen voor je nod met hele gevoelige testen, maar je kunt het beste wachten tot je nod zelf.

Maar ik moet je zeggen dat ik denk dat je lichaam aan het ontpillen is,;) dat kan een aantal maandjes duren (van wat ik heb gelezen).

En meid we begrijpen dat jullie het graag willen, wij ook allemaal stuk voor stuk:).
    En tot dan zou je er nog lekker over kunnen mee kletsen hier;).

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hey meiden, mag ik hier ook meekletsen.

Mijn vriend en ik hebben sinds kort besloten dat wij voor een kindje willen gaan.
    Ben vandaag bij de gyn geweest en ben gestart met femara, metformine en de pregnyl krijg ik voor de eisprong.
    20 dec. Moet ik terugkomen voor 1e echo van mijn cyclus.

Hoe oud zijn jullie en jullie partners als ik vragen mag.

Groetjes Babywish

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    cheetara: knuffel meid, kan begrijpen dat je het even moeilijk hebt!!

Daantje: wat erg!! Dikke knuffel ook voor jou!! wat een ellendig nieuws zeg!! kom hier maar je hart luchten als je het nodig hebt hoor!!

Amber , babywish en Lana: Welkom!!!

@leeftijd; ik ben 22 mijn man 23 bijna 24:)

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    :DWelkom aan alle nieuwe meiden.

Ik ben 21 jaar en m'n mannetje sinds 26 nov ook:p.

6. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    wij zijn beide 24.. kregen ons eerste kindje toen we 21 waren :)

amber; idd als je alles op orde heb moet jong kids krijgen kunnen..
    t financieel leuk hebben is fijn maar uiteindelijk heeft een kindje slaapplek, eten en heeeeeeel veel liefde nodig... en liefde is nou eenmaal gratis:D

7. lana91

lana91 Nieuw lid

13 dec 2011
    3
    0
    0
    Hoi cheetara,

Ik denk ook dat het gewoon van het ontpillen is maar omdat ik hier al voor ik met de pil gestopt was last van had en slordig was met de pil dacht ik misschien is het wel zo (vandaar die test). ik heb alle symtomen en sins gisteren echt erge rugpijn erbij. Mijn schoonzusje is wel zwanger en alles wat ik opnoem waar ik last van heb heeft zij ook. Volgens mijn kalender via internet had ik afgelopen donderdag mijn eisprong. Ik test gewoon weer rond de mijn nod nog een keer. En hopelijk is het al raak :p
    Ik blijf gewoon lekker mee kletsen hier.

8. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Heey!

Ik sluit me hier graag bij aan!
    Ik ben 23 & mijn vriend is 29.. Wij zijn al 1,5 jaar bezig voor ons 1e kindje !! Tot onze grote opluchting had ik vorige week maandag 4 positieve testen in m'n hand! We waren zo ontzettend blij.. Maar helaas kreeg ik woensdag ontzettende buikkrampen! Echo gehad en het bleek dat ons kindje niet verder kon groeien en wij een miskraam op moesten Wekken met cytotec.. We waren anderhalf jaar bezig.. EINDELIJK zwanger .. En nu dit ..
    Ik ben heel erg bang dat het nu weer zo lang gaat duren voor ik zwanger mag worden :(:( xx

9. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik ben inmiddels zwanger van de 2e heb geen negatiefe reactie gekregen toen ik zwanger was van de eerste en mijn man en ik woonde nog geen jaar samen toen ik zwanger was van de eerste

10. Linda12

Linda12 Lid

2 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel andere meiden zijn die jong moeder willen worden. Ik ben zelf 22 en mijn vriend 23 en wij zijn vorige maand begonnen. Het liefst was ik toen ik 20 was al begonnen, maar heb eerst mijn studie afgerond en een baan gezocht. Nu hebben we een mooi huisje en allebij een goede baan. Hoop zo dat het snel raak is.

Ik herken wel alle twijfels en onzekerheden die de meeste schrijven. Mijn omgeving weet over het algemeen wel dat we jong ouders willen worden, maar mijn werk niet. Hier maak ik mij de meeste zorgen over.

Iedereen veel succes en hopelijk allemaal binnenkort een positieve test. Mijn NOD is 1-1-2012 dus hopelijk kunnen we 2012 met geweldig nieuws starten.

11. Mamapatty

Mamapatty Lid

12 jul 2011
    85
    0
    0
    Dames ik haak graag aan. Ik ben 22 mijn man is 25... wij gaan voor ons eerste kindje. Spannend he allemaal? Al dames last van symptomen?

12. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hè dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Wat een verschrikklijke dagen zijn dit zeg. Er was totaal niets geregeld voor de crematie, dus de afgelopen dagen ben ik elke dag van 9 tot 23 bezig geweest om alles rond te krijgen. Wel fijn dat ik dit in ieder geval nog voor haar kan doen, zodat er een mooi afscheid is.
    Ergens vind ik het echt jammer dat we niet verteld hebben dat we bezig zijn met een kindje krijgen. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe ze hier op had gereageerd. Denk niet positief, maarja nu zal ik het nooit weten.

@essje, wat bijzonder dat je vader het voelde en dat je het met hem over de namen hebt gehad. Lijkt me een fijn idee dat je dan die namen kunt verwerken in de naam van je kindje.

@kiewie, die herinerringen koesteren we zeker. Ook die van mijn eigen moeder, ik ben ontzettend gelukkig dat zij 17 jaar in mijn leven is geweest. En ook al is het veelste kort, zij heeft mij gevormd tot wie ik nu ben en daar ben ik haar onwijs dankbaar voor. Ook al is haar sterven niet makkelijk geweest( en nu nog niet), ik ben blij haar gekend te hebben en denk met een grote glimlach terug aan haar.

@alle nieuwe meiden, Welkom hier:)
    @iedereen die in spanning zit, ik duim voor jullie!

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En zo ben je ineens je topic kwijt. Gelukkig weer gevonden. Dan kletsen we hier verder:)

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    #195 Essje, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Meiden ik voel me echt even rot!
    Ik zit nu op cd 28 en ik heb nog steeds geen eisprong gehad, mijn temp zit nog steeds tussen de 36,0 en 36,1 :( ik word hier echt onwijs moederloos van! Dit is de laatste maand van dit jaar dat we het proberen want we willen hierna pas weer in augustus volgend jaar beginnen aangezien we heel graag een lente/zomer kindje willen want de andere maanden zijn al zo druk met verjaardagen enzo..
    Ik ben echt bang dat ik geen eisprong krijg deze maand :( heb wel twee keer een positieve ovutest gehad, op cd 18 en cd 24 maar geen tempverhoging tot nu toe:(

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    essje; klinkt alsof je lichaam probeert om t eitje keer op keer te laten springen maar dat t niet lukt?

maaarre begrijp ik het goed?
    jullie hebben liever over 1,5 jaar (als je mazzel hebt en t in augustus wel direct raak is) een kindje dan een winterkindje?
    sorry maar kan me er niet zoveel bij voorstellen..
    wat nou als t tussen aug2012 en dec2012 ook niet lukt:(

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Naja dat hebben we begin deze maand besloten omdat dat ons dan beter uit zou komen omdat we nu nog heel druk zijn met het verbouwen van het huis, dus hebben we er uitgesteld zeg maar, snap je het een beetje?:)

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @essje, hoe het met je eisprong zit durf ik niet te zeggen. Ik heb ook het gevoel er deze maand geen te hebben gehad en heb nu pas "vruchtbaar" slijm(of misschien is dit wel ander slijm, geen idee).
    Maar als je pas volgend jaar augustus weer verder wil gaan is dit wel een lastige situatie. Ik zou gewoon blijven doorgaan en gewoon zien wanneer het komt. Vaak heeft je lichaam toch wat tijd nodig...
    Want inderdaad, wat als het nou volgend jaar in die paar maanden ook niet lukt?

19. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik was dit topic gewoon helemaal kwijt, dacht al dat het aan mij lag ofzo:$.

@femke1987, gefeliciteert met je zwangerschap!!
    En wat fijn dat je geen vervelende reacties hebt gehad toen je zwanger was, dat zou hier denk ik wel anders wezen als m'n vaders kant van de familie het zou weten.

@Linda12, hoe komt dat zo dat je je zorgen maakt over dat je werk dat niet weet? Zullen ze het er niet mee eens zijn? (als ik het mag vragen) En heb jij ook van je omgeving die standaard vervelende reacties gehad, of waren ze gewoon enthousiast?
    (Ik duim trouwens voor je op nieuwjaarsdag!)

@mamapatty, wij gaan hierzo ook voor ons eerste kindje, wij vinden het ook super spannend en willen dolgraag alles meemaken (zwangerschap, bevalling, kleine).
    Ik moet zeggen dat ik deze maand wel weer hoop had (voelde vanalles!!!), de dingen die ik de vorige maand (toen ik zwanger bleek te zijn) ook voelde, maar je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden. Ben vorige week zondag weer ongi geworden, probeer me minder met ''de kwaaltjes'' bezig te houden en meer met regelmatig klussen.

@essje, wat vervelend voor je meid.
    Snap het wel van jullie keuze met de verbouwing, maar zo is er eigenlijk altijd wel wat wat het ophoudt (zo denken wij hier, vandaar dat we er lekker voor gaan nu we nog bij (toekomstige) opa zitten).
    En speciaal voor de verjaardagen zouden we het ook niet doen, net als wat mamavan en daantje3 al zeggen, wat als het ook niet lukt in die paar maanden?

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    We doen het ook niet speciaal voor de verjaardagen, grotendeels voor de verbouwing, maar het kan maar net zo zijn dat begin volgend jaar alles af is en dat we dan al beginnen hoor, het is niet dat we het persee alleen in die maanden willen, alleen nu hebben we er gewoon nog druk met de verbouwing en het geld wat er doorheen vliegt, vandaar :)
    Hier trouwens nog steeds lage temp, wit er nu wel gek van hoor! Maar wacht het maar af, hopen dat m'n ei binnen kort springt :)

Deel Deze Pagina