Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben echt zenuwachtig nu. Maar verder gaat het wel z'n gangetje.. Wel wat krampjes nu maar kan ook van wat anders komen natuurlijk..

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ Hilse jeetje meid hopelijk snel duidelijkheid morgen. Baluh dat het zo mega lang duurt. Houw je ons op de hoogte. Dikke knuf.

@ all hier nog steeds ziek. Ik ga toch maar HA bellen. Heb oorpijn,keelpijn, hoofdpijn,me onder rug doet pijn. Ken er gewoon niet van slapen. Hopelijk knap ik snel op wat dit is niks.

Ik heb om 10.15 uur een afspraak met moeders voor moeders. Mag ik weer potten vol piesen maar is voor een goed doel en daar ben ik voor!! Ik ga nu maar weer proberen te slapen....

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, ik zal voor je duimen vandaag. Hoop dat er iets uit komt waar je wat aan hebt. Want dit is niet leuk:(.

Dunchan, slim dat je even naar de huisarts gaat. Je hebt nu naast je eigen lichaam ook een kleintje dat goed moet groeien. Succes vandaag met moeders voor moeders, wat goed dat je daar aan mee doet.

Flavour, succes dan de komende dagen!!

Bops, dan weet ik het ook niet. Heb geprobeerd je te helpen. Maar als die dromen helemaal nergens mee te maken hebben volgns jou...

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Hoe laat moet je?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje, nee het is echt heel raar.
    Vertel ze namelijk aan de mensen die dicht bij me staan maar die snappen er ook geen drol van!
    Vannacht wat "normaler" gedroomd, leek wat meer op de dingen die ik ken.
    Bijv paard op de trailer ergens heen, rare is dat opeens m'n broer er bij was en opeens geen paard in de trailer stond maar een fret?
    Nou affijn, ti's iets normaler.. Ik heb een paard, 2 fretten en een broer :p
    Dat is dan een klein gedeelte van de droom.
    Het begint nu iig bekend te worden. (nog steeds niet logisch haha)

7. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Good luck!

8. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey meiden, ik probeer op zoveel mogelijk te reageren het is nogal een stuk dat je bij moet lezen als je een tijdje er niet bent. (dus sorry als ik iemand vergeet, of iets perongeluk oversla)

Lisanne, rot zeg van die vriendin, ik snap dat het lastig kan zijn maar als je echt vriendinnen bent... Ik denk dan dat ze vast niet zo'n goede vriendin was als misschien gedacht.
    Ik ben ook blij dat ik jullie hier heb, ik begin het de laatste tijd wel een beetje meer jammer te vinden dan normaal dat ik geen vriendinnen in de buurt heb wonen waarmee ik naar de stad kan, of waarmee ik gewoon lekker thuis wat kan doen. Maar misschien komt dat nog wel eens.
    Vreselijk trouwens van je schoonouders, ik las ook al dat je het er met hem over gehad hebt, ik hoop voor je dat hij er dan ook wat aan zal doen nu hij weet hoe jij je voelt als ze weer eens zo bezig is.
    vervelend dat je mannetje een hartritmestoornis heeft, maar gelukkig dat het een lichte vorm is.

Bops, (ik weet het een beetje laat maar alsnog mijn reactie) ik heb (voor zover ik weet) niet m'n eisprong of innestelling gevoelt, ik voel altijd wel wat in m'n lichaam dus ik probeer allang het niet meer te analiseren.

Wimpiej, hallo, welkom! Wat bedoel je precies met waarop je moet letten?

Dunchan, jeeeee!!!!! Jij doet ook mee mvet moeders voor moeders! Dan neem je het stokje bijna van me over, want dit was de laatste week, morgen wordt het meegenomen en ben ik klaar met vullen.
    (het voelt echt dat de tijd zo snel gaat, het is als gisteren toen ik met mevrouw van de piesbrigade aan de tafel zat...)

Hilse, laat het ons weten he wat er weer gezegt wordt, begin toch wel heel nieuwschierig te worden naar wat er aan de hand is.

Voor de rest gaat het met mij een stuk beter, ik begin van m'n vermoeidheid af te raken, en ben vooral 's avonds heel moe van alles regelen. (ik geloof niet dat er tegenwoordig nog iets bestaat als een leuke simpele bruiloft) Ik ben constant bezig met van alles! Want het is nog maar precies een week! En dan ga ik trouwen! Sorry, hoor, begin hier helemaal gek te worden, het is eindelijk bijna zover!
    Het gaat ook beter met m'n geestelijke gesteldheid met betrekking tot het diabetes team in erasmus. Ik was maandag eerst naar m'n psychologe geweest bij diabeter en die vond het absurt hoe ze me behandelden, dus we hebben samen een lijst opgesteld met wat ik er zo negatief aan vond en hoe het verbeterd zou kunnen worden. Ook heeft ze nog iets stouts gedaan, speciaal voor mij zodat ik wat meer zekerheid zou hebben over dat ik het wel goed deed, dus ik mocht m'n hba1c daar laten meten en hij was 5.5 en dat is perfect!
    We zijn daarna naar de verpleegkundige in erasmus geweest (ik had daar ook een afspraak) en voordat ze iets kon zeggen of vragen gooide ik eerst m'n autipas op tafel en zei dat het handig was dat ze die eerst las voordat we begonnen. Daarna gaf ik haar dat lijstje en zei ze dat ze er weinig mee kon want het is nodig om het op hun manier te doen omdat het nodig is voor de kleine en hun wel perfecte cijfers konden aanhouden enzo, toen onderbrak m'n man d'r en zei van: als jullie niet met haar kunnen omgaan dan gaan we gewoon terug naar diabeter (ik heb navraag gedaan en het is inderdaad gewoon mogelijk) dus die zag z'n gezicht (die streng stond omdat ze weer op het punt stond mij naar beneden te halen) en die zei dus: oke dan ga ik nog even langs dr visser (internist) om het te regelen. Dus wij wachten, komt ze weer binnen en zegt het is mogelijk maar jullie moeten dan nog wel even langs dr visser om het af te sluiten. Dr visser vroeg of ik zeker wist dat ik terug wou naar diabeter dus ik zei: ja als jullie niet met mij kunnen werken. Dus toen zei ze: wat als we dat wel kunnen gaan doen? Dan doe jij het gewoon zoals je bij diabeter gewend was, stuurde je daar ook je waardes in? IK: nee. Zij: oke dan hoef je dat hier ook niet te doen. Ik zeg zo van misschien is het dan handig dat we gewoon met u iedere maand/ anderhalve maand met u een afspraak hebben om te peilen hoe ik het vind gaan? Daar was ze wel blij mee, dus ik hoefde niet meer naar de diabetes verpleegkundige.
    Pfff, het voelt een stuk beter nu, maar ik heb nogsteeds een beetje het gevoel van eerst zien dan geloven, maar ik voel me al een stuk rustiger. En m'n waardes zijn goed anders had ik nooit een 5.5 voor hba1c kunnen hebben.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey dames,

Eigenlijk niet veel wijzer geworden maar wel soort van gerustgesteld.. Ookmede door mezelf. Heb zondag lichtroze bloedverlies gehad, wat kan duiden op een innesteling zoals ieder van jullie ook weet:p
    Heb een echo gehad maar was vrijwel niets te zien. Over 2 week mag ik weer komen als er nog steeds geen verandering is, is er dan twijfel bij hem of mij dan moet ik naar de gynaecoloog voor een inwendige echo.
    Maar misschien ben ik in de tussentijd wel zwanger geworden dat m'n eisprong later is geweest dan ik dacht (door dat bloed denk ik dan)

10. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    We hebben maandag ook weer een echo gehad, en de kleine lag echt heel erg stil. We vroegen of dat normaal was en de vk zei van wel, dat de baby nu al z'n eigen ritme heeft dus dat die nu waarschijnlijk sliep, het hartje was weer geweldig dus we hoefden ons geen zorgen te maken.
    (en weer geen foto mee gekregen, niet dat er veel te zien was hoor) en ze draaide een beetje en toen zagen we heel eventjes de voetjes bij elkaar liggen, dat was leuk. Ik vroeg of ze het geslacht al kon zien maar ze zei dat dat pas met 20 weken werd gedaan. Dus weer eventjes wachten:).
    We hebben trouwens gisteren ook al een kinderstoel gekocht (nou ja eigenlijk heeft oma hem gekocht), zag op de site van burghout dat er een kinderstoel normaal 199,99 koste en nu met korting 59,99 dus dat is een verschil! Hij is op verschillende manieren te gebruiken en heeft erg veel opties dus dat is degene die we wilden. En oma had gezegt als jullie er een zien zeg dat dat meteen want ik wil dat betalen als kraamkadootje, dus dat hebben we meteen gedaan.
    En hebben afgesproken hem pas op te zetten als de kleine geboren is, ik heb haar de foto van de site gegeven zodat ze haar vriendinnen kon laten zien welke ze gekocht hahd voor de kleine.
    Wat wel was, was dat de stoel niet meer dan 125 mocht kosten omdat r en e dat ook hadden gekregen en die hadden gewacht tot er korting was. Dus ik liet eerst de stoel zien wat hij allemaal kon, en toen zei ik hoeveel hij normaal koste... toen was het zo vaan jeetje! zoveel! (dus die had waarschijnlijk verwacht dat we er net een beetje bovenuit zouden komen met de afgesproken prijs) en toen zei ik: maar nu is hij in de aanbieding voor 60 euro, toen was het van: WAT!!! HEB JE DAT WEL GOED GELEZEN?!?!?! ik zo van ja oma, kijk maar hier staat het en ik ben ook nog even in de stad wezen kijken en het klopt. Zij helemaal blij ohh 70% korting jeetje dat komt niet snel voor! Nou meid ga hem maar snel halen want het zal zo op zijn.
    En de rest van het geld komt wel als de kleine geboren is.(smak op m'n wang)

Jeetje, wat heb ik toch weer veel geplaatst hier, wat gebeurt er toch veel in een korte tijd!

Nou voor de dames die het leuk vinden, hier is de buikfoto nog van 16 weken:

11. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Wauw, hilse ik lees je reactie net! Ik hoop dat je een late eisprong hebt gehad meid!
    Maar wat ook belangrijk is is dat je nu in ieder geval geholpen wordt en naar geluisterd wordt.
    En dat er ook echt wat uitgevonden zal worden wat het is, en ik hoop dat het een hele goede uitkomst zal zijn meid!!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi zo lief, smste m'n vriend over de uitslag (hij is aan t werk) kreeg in terug : spannend! Hopen dat het goed is:) bijna mammie! Love you
    :D

13. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Oh, wat leuk!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Maargoed nog weer 2 weekjes wachten dus.. Weet iemand een banner die ook gewoon je dagen meetelt dat je overtijd bent?

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Hilse het blijft voor jouw nog even spannend dus.... Ik ga voor je duimen meid. Wie weet groeit er een klein wondertje daar binnen. Knuf

Ahh en wat lief van je vriend zeg.... Is ook weer een fijn gevoel

@ cheertara spannend meid volgende week ben jij de bruid.... Super leuk en spannend voor jullie. Geniet ervan. Waar trouw je?
    En fijn dat het nu helemaal is op gelost met Erasmus.
    Wel een last minder van je schouders.

@ all hier een goede griep te pakken. Oor en keel ontsteking. En nu goed uit zieken. Mijn schoonmoeder komt vanmiddag om die kleine man een beetje bezig te houden maandag en dinsdag is hij daar geweest hij vond het heel leuk.
    Ben blij dat hij gek is op me schoonmoeder hij is nogal in een eenkennige fase.

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mooi buikje cheetara!!:)

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Hilse die banner die flavour heeft die telt door moet ff kijken waar zij die vandaan heeft gehaald. Meestal staat onder zo'n banner welke site het is waar je die kan halen

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@cheetara wat fijn dat het nu goed geregeld is met erasmus! Snap van je eerst zien dan geloven hoor! Komt vast goed nu! Gewoon doen zoals jij het wilt en hartstikke goed van je vriend!!
    En wauw nog maar een weekje tot trouwen! Super zeg!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks dunchan!

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Je hebt hem gevonden. Zo kunnen we jouw ook beter in de gaten houden;)

Deel Deze Pagina