cheetara, wat een prachtige buik! Hilse, aaahwww wat een lief mannetje!! Enne deze banners tellen toch gewoon door totdat je hem veranderd? Dunchan, Pfffff griep Gelukkig liever schoonmams!
Cheetara, Fijn dat nu alles geregeld is in het ziekenhuis, probeer wel positief te blijven. Als je nu alleen maar denkt: ''eerst zien dan geloven" dan blijf je in een negatieve spiraal hangen. Ik hoop trouwens op goed weer volgende week!!!
@Dunchan , idd hihi @Bops , haha nee dat klopt.. Maar uitgaande van dat ben ik nu ongeveer zoveel overtijd haha.. Ik weet immers ook niet hoe lang die was..want weet niet wanneer mn eisprong is geweest.. Ik tel gewoon maar vanaf de laatste menstruatie, wel zo makkelijk En die banners van zwp zeggen op den duur ''ik ben toe aan een nieuwe banner''
Cheetara, fijn dat het nu beter geregeld is. Nu tot rust komen en ervan genieten! Spannend hoor, volgende week ben je gewoon getrouwd Mooie buik heb je al! Bops, oeh steken. Eisprong, innestelling, zwanger? Voor iemand die eigenlijk nog even wil wachten is het toch wel elke keer spannend. Hilse, iets meer duidelijkheid. Maar nog niet echt dus. Weer 2 weekjes wachten.
Haha, ik heb zo een vermoeden dat je daar wel achter komt Hilse, zo te horen Is het nu weer alleen afwachten? Daantje, haha Mijn eisprong is het niet, die heb ik zeker weten al gehad als ik uit ga van m'n normale cyclus. Mijn nod is 7 mei. Maar kan 2 dagen eerder of later zijn, ik schommel nog wel eens wat mijn eisprong betreft. Ik herken deze pijn alleen maar van de cysten die ik had, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Oh nou ik hoop dat het geen cysten zijn. Dat zou slecht nieuws zijn. Maar anders is het misschien wel een goed teken dat je de pijn niet herkent, toch? Haha ik weet het ook niet. Ik vind het voor mij deze maand wel heel lang duren eigenlijk. Heb mijn cyclus op 33 dagen gezet. Ben echt benieuwd wanneer ik ongesteld moet worden. Maar als ik mijn banner zie duurt het LANG
Nee ik denk niet dat het de cystes zijn. Kan ook bijna niet want die kreeg ik door mn spiraal en die is eruit. Ja weet het niet, miss is het wel gewoon deel van mn griepje. Heb nu echt killing rugpijn pfff. Volgende week, is de maand weer voorbij
Haha klopt. Maar is mijn cyclus dan ook voorbij. Bedoel niet de maand april, bedoel deze ronde. Oftewel, begin ongeduldig te worden! De griep heerst wel, hoor er veel mensen over.
Ik zit je ook maar te plagen hahaha beetje humor erin houden he... Pfff word gek van die onzekerheid!
Haha! Hap hap... Tja, uhm zou kunnen? We hebben rond mijn vermoedelijke cyclus wel seks gehad, en ergens had ik het gevoel dat het op het juiste moment was. Maar heb verder geen eisprong ofzo gevoeld. We hebben een stuk later geklust dan normaal, omdat ik het idee heb dat mijn ei veel later is. Maar eerlijk gezegd hebben we deze maand elkaar amper gezien. Onze roosters lopen compleet en volledig langs elkaar heen. We hebben 1/2 momentjes in de week gehad dat het zou kunnen, waarvan we die ene keer seks hadden en die tweede keer zo moe waren dat het er niet van kwam. Maar dit zal jou gek in de oren klinken bops.
Haha valt mee hoor! Wij hebben dat soms ook Wie weet.... Ik zal voor je duimen, zie aan je banner dat je eerder zou mogen testen dan mij
Oh toch wel, haha. Ja soms is het onmogelijk, wel jammer. Maar als het niet raak is, zal wel niet want voel absoluut niets, dan ga ik met ovutesten werken. En dan moeten we wel. Dan maar te laat op het werk. Zat net het forum ik ben zwanger te lezen. Allemaal van die blije berichten, ik hoop dat ik me daar snel bij kan aansluiten. Zit al heel de avond alleen op de bank weg te dromen.....zucht. Mijn pendel was trouwens ook juni een meisje. Vind juni nog wel lang duren, maar als dat zeker zou zijn zou ik ervoor tekenen
Dunchan, we gaan trouwen op de deelgemeente in hoogvliet. We beseffen deze week echt heel goed dat het eraan zit te komen, en we kijken er zo erg naar uit. En ik ben ook zo blij dat dat met erasmus is opgelost, ik zie de wereld ineens weer een stuk zonniger tegemoet. Ik kan weer beter accepteren dat ik diabetes heb en ik let zelf op m'n waardes niet omdat iemand zeg dat ik dat moet doen. Het scheeld echt zo'n stuk. Wat vervelend van die griep, ik hoor hier ook regelmatig dat mensen er last van hebben. Maar wat fijn dat je kleine man je schoonmoeder wel accepteert in z'n eenkennige fase. Hilse, dankje, ik begin echt nu een babybuikje te krijgen. Gelukkig heb ik al wat zwangerschapskleding (inclusief trouwjurk, kan daarna gewoon gebruikt worden en tijdens de zw) Ik heb ook wat niet zw kleding maar dat zijn vooral vestjes en bolero's oh ja en een spijkerjasje die ik niet kon laten hangen. Bops, in het verleden heb ik vaak last gehad van negatieve spiralen, en ik weet dus nu dat ik negatieve gedachten zo veel mogelijk moet weren als ik kan. En als ik zeg van eerst zien dan geloven, is het meer bij mij van nou ik zie het wel en als het niet zo is zal ik er tot zolang in ieder geval van genieten. Wij hopen ook op goed weer natuurlijk. We hadden wel 2 partytenten waarvan er 1 al gewoon in de tuin stond van een paar weken geleden met dat lekkere weer, en gisteren ochtend kwam er een windhoos ineens in de tuin, we hoorden gescheur, de planten bak vloog door de lucht (wel leeg hoor) en de asbak van m'n vader schoof van de tafel af, en natuurlijk het dak van de partytent kwam eraf.... Dus ik down, moeten we nog meer geld uit gaan geven aan een partytent huren... Ik zat om 13 uur bij de fysio, kom ik eruit was me vader aan het praten met iemand en zegt nou dan ga ik m'n dochter maar eens blij maken: een dochter van een kennis belde dat ze had gehoort dat je volgende week gaar trouwen en zwanger bent en die vroeg of we haar partytent wilde lenen. Ik helemaal happy natuurlijk naar huis gegaan nog even de tuin nagemeten of hij er wel in zou passen, en het is alsof hij ervoor gemaakt is! past precies in de tuin ze gaan hem zaterdag halen en dinsdag opzetten alvast. Daantje, ik denk dat iedereen het weleens heeft hoor dat je te druk bezig bent met dingen of te moe, dan staat je hoofd er echt niet naar. Ik weet nog hoe lastig het is als je het zo graag wilt, statistisch gezien heb je nog steeds hoge kans (ik geloof dat ik 5 rondes telde?) de meeste (vooral jonge stellen) zijn binnen een jaar zwanger... Dus ik geloof dat het er voor jou ook nog wel aan zit te komen meid, en probeer niet te vaak op het ik ben zwanger forum te kijken deed ik ook, en je krijgt de neiging van al die berichten een beetje doem gedachtes te krijgen over dat je zelf nog niet zo ver bent.
Oh wat een mazzel met die partytent zeg. Het weer wordt ook steeds beter dus op die dag is het vast mooi. En zo niet, dan toch! Ja je hebt ook gelijk. Moet gewoon geduldig zijn. Ben daar alleen niet zo goed in. Ik ben vrij ondernemend en als ik iets ga doen wil ik gewoon dat het me lukt. En hier heb ik geen controle over, en dat heb ik een tijdje los kunnen laten, maar nu is het even lastig. En mijn vriend zit in de leeftijd dat iedereen kinderen krijgt, en dus ook al onze vrienden. Dus elke keer krijg je die vraag, willen julllie ook kinderen? JA dolgraag, maar wanneer weten we niet. Niet gelogen toch?
Dat moet je ook niet doehoeeen! Doos dan maak je jezelf alleen maar gek! Als het raak is, merk je vanzelf, over 6 daagjes testen!
Cheetara, Nee oke, maar soms worden mensen er weer even bewust van als het weer even gezegd word. Wat een mazzel van de tent zeg, WAUW lieve pappa! Heb je er een beetje zin in? Had vandaag steken achter mn schaambot, heel vervelend, dat heb ik vaak voordat ik ongi moet worden...