Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha , nou mooi heb je eergeval altijd wat aan je voeten .
    Ik had ook steekjes in me borst . Volgends mij ook in me schaambeen maar dat had ik wel vaker . Beetje ongi gevoel had ik . Was wel bang dat me lichaam me voor de gek hield maar dat hoeft dus helemaal niet . Ik had hele erge testsdrang . 7 dagen voor me nod kijken of ovulatietesten positief waren omdat ik hoorde dat die soms positief waren . Was trouwens negatief . Echt zo een testsdrang had ik nooit gehad .

Zou kunnen dat je veel hcg aanmaakt . Ik tests 4 dagen over tijd al 3+ met clearblue .
    Als je zoveel testen heb kan je er morgen ochtend gewoon een doen . Ga er niet vanuit dat die al positief is en als die niet positief is de moed niet opgeven. Want weet dat negatieve testen er altijd inhakken . Of het nou 1 dag na je ei is dat die totaal niet positief kan zijn , zelfs dan haalt een negatieve test moed weg . Dus laat je niet teveel beïnvloeden .

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik weet ook niet wanneer ik moet testen, maar begin wel ongeduldig te worden. Heb volgens mij niets van een innestelling gemerkt. Mijn eetlust was de laatste dagen veeel minder, had nergens zin in. Maar ben nu, zoals normaal voordat ik ongi word aan het snaaien.
    Heb sinds een week dat ik veel plas en als ik s avonds in bed lig heb ik een blaasontsteking gevoel(heb die veel gehad), dus was al bang. Maar is elke avond zo en verder heb ik geen last.
    Mijn borsten zijn inmiddels zo hard dat ik niet eens meer op mijn buik kan slapen, en ook op mijn zij word ongemakkelijk.
    Weet niet wat ik ervan moet denken. Ergens zegt mijn gevoel, JA. Maar er is een veel sterker gevoel dat nee zegt, dat zal mijn zelfbescherming wel zijn.

Zullen we samen testen bops?

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ik ben trouwens sinds een week ook super onrustig, slaap erg slecht en ben super moe. Heel de dag branderige ogen en als het kan doe ik een dutje.

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje, leuk! Gaan we doen ;)
    Ik heb ook echt heel raar gedroomd, doe jij dag ook?

Lisanne, thnx!
    Ja ik heb geen idee wat ik ervan moet denken hoor.
    Het allerbeste zou zijn als ik het nog niet ben en pas na m'n opleiding.
    Mocht ik het wel zijn komen we er zeker wel uit!
    Bij de vorige zwangerschap teste ik 1 week voor ongi posi. Toen was ik alleen wel aan de pil.

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja ik droom ook vreemd, ik droom veel enge maar ook rare dingen. Moet zeggen dat ik wat dromen betreft een heel verleden heb. Maar heb er lang geen last van gehad.
    Mijn vriend zegt net tegen mij dat ik er wel heel moe uit zie.
    Krijg het ook niet bijgeslapen. Laten we hopen dat het een goede reden heeft!

Wanneer wil je testen! Dinsdag?

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En bops daar kom je inderdaad wel uit. Wij zijn een tweede bedrijf aan het opstarten en hebben echt geen spaargeld, maar toch gaan we voor een kleine. Dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd!
    En waarom wachten als het goed voelt:)

Dinsdag testen of wachten tot NOD? Ik heb nog maar een test trouwens:p

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , Bops , ik moest ook erg veel plassen vooral snachts . Nu nog steeds trouwens vanacht om het uur . Voor me nod snachts 2 à 3 keer . Ik kon ook ineens niet zo goed meer tegen alleen zijn .

Ik droomde ook best veel . Over me angsten . Geen betekenissen gewoon waar ik bang voor was haha .

Ik zou dinsdag lekker testen . Anders zit je alleen maar in de stress af te wachten .

Ik heb trouwens ook vaak blaasontsteking gehad .

Ik begon ook te snaaien haha . Had hier ook nog een bericht geplaatst . " zie je nou ik moet vast ong worden zit een pak kinderchocolade leeg te eten "

Ik denk zo , er is nooit een ideale situatie , er is altijd wel iets . Te weinig spaargeld . Of teveel dat de man of vrouw daarvan een wereld reis wil maken ofzo . Te weinig ruimte , van alles . Maar als het echt wil is elke situatie goed , zolang het echt je wens is komt het zeker goed !!

Was trouwens dood moe maar kon niet slapen . Dat is tot week 6 gebleven.

Verder had ik een ontiegelijke zelfbescherming . Ik riep als maar dat ik ong zou worden . Wist ergens wel dat ik zwanger was denk ik achteraf .

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje, wanneer ik wil testen? nu! hahah nee dinsdag is prima!
    Wanneer zou jij dan ongi moeten worden?

Het plassen valt tot nu toe mee, ik word er nog niet wakker van!
    Als mn vent ochtenddienst heeft en de wekker gaat om kwart over 5 word ik daar ook wakker van en moet ik idd echt heel nodig piesen.

Ik moet zeggen, men vent vroeg het van de week, voel je je zwanger?
    Nou nee eigenlijk niet, ben wel wat moe maar dat heb ik snel als er te weinig zon is.
    In de winter slik ik ook altijd ijzer pillen enzo.

Verder nier misselijk, eet niet meer of minder dan normaal, de rare negatieve dromen zijn weg, alleen mn borsten doen afentoe bij maar dat heb ik eigenlijk bijna altijd een week voordat ik ongi moet worden.

Dus ik gok idd ook bij mezelf, niet zwanger.

9. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik ben nog niet veel aangekomen maar ik eet ook niet zoveel meer, ik denk dat ik nu 2 á 3 kilo ben aangekomen dus valt nog mee :)

Mijn ovu testen bleven maar positief en snapte er niks van, en elke maand zei ik misschien ben ik wel zwanger maar dat was dan niet en deze keer zei ik ik ben toch niet zwanger want had ook nergens last van en deed toen 3 dagen voor me NOD een test en die was positief, wist niet wat ik zag :) Zo blij en gelukkig :D

Als je het allemaal zo gaat bekijken ben je nooit klaar voor een kind want er is idd altijd wel wat, het belangrijkste is als het kind maar met liefde word opgevoed dan wordt het wel gelukkig ;)
    Kijk naar vroeger, toen hadden ze niet veel maar ze hadden wel een heel groot gezin van ongeveer 11 kinderen en die hebben het toch ook allemaal gered en zijn toch ook gelukkig geworden (zo denk ik dan:))

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Samantha, ja je red het ook altijd wel! gelukkig maar :)

Ik heb ook een vriendin, haar kleine word 1 eind mei (tijd vlieggttt!!!!) en ze doet een hoop weg wat ik voor een leuk bedrag allemaal over kan nemen, dus dat doe ik ook!
    Mocht ik niet zwanger kunnen worden om wat voor reden dan ook, kan ik er vast ook iemand gelukkig mee maken.

11. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    ja klopt :)

Een vriendin van mij heeft al een kleine van bijna 3 en een andere vriending is 12 juni uitgerekend en van hun kan ik ook heel veel kleertjes krijgen als ik wil dus dat doe ik dan ook, zo lang hebben ze die kleertjes niet aan want ze groeien altijd zo snel. :)

12. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Handig is dat he! en zo ontzettend leuk!

ik heb sinds 3 dagen pijnlijke borsten tijdens het paardrijden, best irrtant want kan eindelijk weer opbouwen haha.
    Nu maar extra stevige bh aangedaan en strak shirt, dan jumpen ze wat minder :p

Wat zijn jullie plannen voor aankomende nacht + dag?

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heeft iedereen veel last gehad van mijn eisprong als ik he vandaag krijg doet ie toch ontzettend pijn

14. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dat ik had ik ook lennyt, alleen weet ik niet zeker of dat het was aangezien ik cystes heb gehad op mn eierstokken.

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Handig als je het zo met vrienden kan regelen.

Haha bops, ook een oplossing, kunt ze ook nog vasttapen:p.Ik zei gister tegen mijn vriend, moet je eens naar mijn borsten kijken. En toen viel hem ook op dat mijn BH echt te klein is:s. Terwijl ik die normaal gewoon pas. Maarja, je zal zien dat het niets betekent.
    Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar word wel echt gek nu.

Ik ga vanavond heel misschien naar een feest hier in de stad. Mijn vriend doet daar de VIP beveiliging, zie ik hem ook nog. Maar ben echt uitgeput, heb gewoon gewerkt vandaag, dus kan best zijn dat ik lekker op de bank blijf liggen. Ik zie wel:). Morgen ook gewoon werken.
    En jullie?

Ik heb eigenlijk nooit last van eisprong, voel het vaak niet eens...

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ja dat zei mijn vent laatst ook, dat ze wat groter zijn geworden!

Wij gaan hier even de stad in, ben nu al gesloopt pfff

17. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha veel plezier dan!
    Na mijn tukje op de bank gaat het weer een beetje. Mijn avond eten wordt stokbroodje kruidenboter en ga even lekker in bad! Dan komt het vast goed:)
    Veel plezier allemaal!

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Heet meiden nog niet echt kunnen bij lezen ga ik dinsdag proberen.

Cheertara ik wil jullie al vast een hele mooie trouwdag toewensen. En geniet van deze dag.

@ all hier aan het aftellen naar onze eerste echo. Is idd snel gegaan de tijd. Hopelijk mogen we een mooi hartje zien kloppen.
    Ik ben echt mega moe niet normaal.
    Morgen een dagje lekker opstap met vrienden en geniet van de oranje gezelligheid.
    Iedereen veel plezier morgen en jullie horen me snel.

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, spannend, hoop dat jullie morgen een mooi hartje gaan horen!

Ik heb onwijze migraine en een ongi gevoel. Dus ben bang dat ik niet hoef te testen morgen. Baal er wel van, had dit keer stiekem wel gehoopt dat het raak was.

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , jij heb morgen toch al de echo 1 mei ? Hoelaat moet je ?
    Geniet ervan meid . De tijd gaat echt hard he ! Voelt fijn he als je lekker rond die 6 weken zit . Dat vind ik dan echt al langer klinken dan 4 of 5 weekjes . En vind het ook al een stuk langer .

Hoe voel je je nu ?
    Ik ben ook echt heel moe . Maar slaap snachts niet van de kriebelhoest , weet soms echt ff niet meer wat ik er mee aan moer . Die kriebel in me keel houd gewoon niet op .

Daantje , zegt niks hoor ! Ik had alle tekens dat ik ong moest worden , buikpijn honger . Zijn meestal ook wel goede tekens he . Je kan nu testen ? Heb je er een liggen?

Deel Deze Pagina