Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
  2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , is dat niet erg vroeg ? Je kan ook bloed verliezen he als je zwanger bent aan het begin . En dat kan soms zelfs elke maand zo blijven . Bloed je veel ?

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , jou tijd komt ook nog meid . Ik werd ook niet zwanger zonder ovulatietesten . Zou deze maand beginnen als ik jou was . Het is zo makkelijk en je weet wanneer je echt overtijd bent . Merk dat jij net zo obsessief bezig bent als ik was , dus als je zo serieus bezig bent zou ik testen bestellen of kopen meid .

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Tja, we gaan het zien. Mijn cyclus verschilt echt per maand, dus ik zal wel ongi zijn. Maar ik ga zeker met ovutesten werken, gaat me wel wat geld kosten, maar dat heb ik ervoor over. Hoeveel gebruik je er per maand?

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Neeeee meis toch :( bij 123ovulatietesten.nl zijn ze in de aanbieding geloof ik!

6. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Dan moet ik alleen gaan testen!
    Wie weet wacht ik dan gewoon tot 6 / 8 mei...

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Daantje, wat vervelend meid, ik hoop dat het met de testen meteen raak zal zijn voor je.

Andere meiden die op het moment zitten te wachten, veel succes ik duim met jullie mee.

Ik ben ondertussen iets van 3 à 4 kg aangekomen, ik weeg me niet iedere week maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Nu alweer een week of 2/3 geleden dus zal wel rond de 4kg zitten (vorige keer bijna 3kg).

We zijn hier vandaag nog naar hartje rotterdam geweest, en hebben daar zoveel spullen voor de kleine gevonden zeg, jeetje ik hoopte al dat we wat leuks zouden vinden voor een leuk prijsje, is wel zoeken geweest tussen al die stapels maar we hebben er goed uitziende dingen gevonden. Kleertjes en rompertjes 50ct, 20ct en 10ct de stuk. Even zoeken en we hadden er nog nette dingen uit (al die verwassen en besmeurde dingen lieten we lekker liggen)
    We hebben ook veel katoenenluiers en wat moltons veel kleertjes en rompertjes in verschillende maten (denk dat ik binnenkort een lijstje ga maken van wat we nog nodig hebben want we hebben al echt veel) een kruik (5 euries) en een draagzak (voor 8euro). Moesten ook nog 2 extra dekbedovertrekken hebben en een matrashoes (voor onsbed) en die hebben we ook gevonden bij een marktkraampje in totaal (26,50), nou ik ben kapot maar het is het meer dan waard geweest.

Deze week donderdag of vrijdag gaan we waarschijnlijk naar babydump in spijkenisse want daar hebben we een combi kinderwagen gezien (op de site, maar zullen het vast ook wel in de grote winkel hebben) waar nog eens korting op is ook.

We kijken heel erg uit naar woensdag, gisteren zijn we al flink bezig geweest met het huis, maar morgen wordt het nog veel meer. M'n schoonouders komen ook helpen, ik hoop dat het morgen meevalt met zoveel handen.... Meiden, ik kijk uit naar woensdag en na die dag ben ik Sadie, Sadie Married lady.:D;)

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Cheetara, ik wens je woensdag een geweldige dag toe! Hoop dat je samen met je mannetje lekker geniet!
    Leuk dat je al die dingetjes hebt gevonden:)

Bops, sorry dat ik je in de steek laat:(. Baal er ook echt van, vooral omdat ik nog steeds pijnlijke borsten heb en moe ben.
    Bedankt voor de tip:)
    Ben benieuwd wat jij test, toch maar wachten?

Ben inmiddels niet meer ongi, maar dat heb ik wel vaker dat het de eerste dag niet doorzet. Maar was bijna niets vandaag, zal morgen wel beginnen.

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    #2069 Bops, 30 apr 2012
    Laatst bewerkt: 30 apr 2012
    Daantje, wie weet is het een late innesteling?!! Ik vind het erger voor jou hoor!
    Dikke knufff

P.s
    Ik weet t niet.. Ik ga morgen ochtend kijken hoe groot m'n testdrang is :p

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Cheetara, och ik heb ook zo ontzettend veel gezien!
    Heb me ingehouden en niks gekocht, zie me schoonouders al kijken haha.
    Jaaaa nu is het bijna echie hè? Hihi

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hmm ja, maar ik denk helaas niet dat dat met al die ongi gevoelens samen gaat. Vrees dat ik er gewoon aan moet geloven. We hebben ook een erg drukke maand achter de rug en het zou een lucky shot zijn.

12. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    ik vind het zo erg voor jullie daan!!
    had het zooooo gehoopt :(
    Als je je gal wil spugen moet je het lekker doen he hier!

Ik vroeg net aan vriendlief of ik wat kattiger reageer op hem, en hij zei van wel.....

Cheetara, ik zit ook op hun site te kijken, maar de kinderwagen die ik zou willen is daar ook goedkoper, beter!

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja stiekem vind ik het ook echt kut. Ben een beetje boos op mezelf dat het niet is gelukt. Overal worden mensen maar zwanger, en als je het dan wil...Ik had zelfs even het idee om er voorlopig maar even mee te stoppen, want maak mezelf gek. Word hier zo chaggie en boos door.
    Deze maand word ook echt super druk, dus weinig kans.
    Dus misschien kan ik mijn pendel van juni waar maken!

Als jij nou gewoon zwanger bent, dan word ik ook weer een beetje blij!

Is er bij Hilse al nieuws?

14. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ze zeggen dat je er zo min mogelijk mee bezig moet zijn.. Maar vraag me af of dat zin heeft.

Heb van Hilse nog niks gehoord, alleen dat ze weer 2 weke n moest wachten.

Als ik heb getest laat ik dat natuurlijk weten! .
    :)

Ik vind het wel echt ontzettend leuk dat de meiden het elkaar hier allemaal gunnen.
    Sommige fora kom je ook heel veel nijd tegen!

Ik vind het fijn om hier m'n ei kwijt te kunnen omdat we nog een klein jaar wachten totdat we er echt 100% voor gaan en ik gun het de meiden hier met heel m'n hart!

15. LoveMylan

LoveMylan Lid

29 apr 2012
    5
    0
    0
    goedemorgen meide!

Ik ben nieuw hier, maar val in de zelfde leeftijds categourie, ik ben 22.
    Alleen mijn verhaal is al wat anders, ik heb een zoontje van 10 maanden..

Ik las hierboven een verhaal van Daantje, als ik het goed herinner, dat je er a.s. maand praktisch geen tijd voor hebt en het dus in juni hoopt dat het raak is..

Mijn ervaring zelf is toen ik er MAANDEN lang mee bezig was lukte het niet, en toen ik bij me ex schoonouders woonde, mocht het niet, dus was er niet mee bezig.. (ik kreeg van de Gyn te horen dat ik niet zwanger kon worden zonder hormoonbehandeling, en dus de pil moest slikken voor de regelmaat, maar dit niet uitmaakte op mijn vruchtbaarheid..) opt moment dat ik naar de Gyn moest, was ik ongesteld, en een maand later was de volgende.. Niet wetende dat dat de laatste was..
    Ik mocht niet zwanger worden, dus dacht er niet bij na.. slikte de pil niet want had al een beetje regelmatigheid.. had best veel stress dus dacht aan een afwijkende cyclus, en griep heerste dus dacht dat de (6 wkn) misselijkheid van de griep kwam en wat gespanne borsten.. ach ik dacht er niet zo bij na, kocht grotere BH's dan was het goed..
    TOT mijn ex schoonouders wilde dat ik naar de dokter ging, omdat zij dachten aan een zwangerschap..
    Ik verklaarde ze voor gek, want het was de griep.. verklaarde me arts voor gek nadat hij zei dat het wel een zwangerschap was.. En toen, gebeurde het zoveel en toch zo weinig in me hoofd en om me heen toen ik de test zag en de blik in de ogen van me arts..

De rest laat ik achter wegen.. Maar komt er feitelijk op neer, dat wanneer je er totaal niet aan denkt, niet mee bezig bent enz.. Dat dan je lucky shot is..
    Ook zegge "ik ben er niet mee bezig" is iets wat je je zelf aanpraat.. want onbewust ben je dat altijd, wanneer je wens het grootst is..!;)

Dus meiden, doe je ding, ga te werk, doe wat in huis, ga plezier hebben.. en dan Plots.... wanneer je niets verwacht.. dan heb je je gelukje..
    De mijne kruipt nu vol energie door huis..;)

Heeel veel suc6 en ik zal wel ff mee spieken soms..;)

xxxx
    Chantal en Mylan

16. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal,

Allemaal een leuke en vooral ook gezellige dag gehad gisteren?

Cheetara, alvast een hele mooie dag morgen, hoop dat het weer een beetje mooier wordt.

Morgen is het alweer 2 weken geleden dat ik ongesteld had moeten worden en ik ben nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test. Wordt er echt gek van!
    En vooral gisteren zie je allemaal van die trotse moedertjes achter de kinderwagen lopen en dan wil je dat zelf ook zo graag binnenkort kunnen doen.
    Heb af en toe wel een drukkend gevoel onderin m'n buik, vooral aan de linkerkant, weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
    Ik ben niet de persoon die snel op de huisarts afstapt, dus ik blijf gewoon wachten tot ik ongesteld wordt of op 'n positieve test.
    Ik woon sinds 2 jaar in een ander dorp en moet mezelf nog steeds inschrijven bij de plaatselijke dokter hier.
    Heb net toch maar even een formuliertje ingevuld, mocht het nodig zijn dan kan ik in ieder geval naar de dokter.

Eerst nog maar even afwachten tot er iets duidelijk wordt.

xx

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daan je hebt Pb :)

Ben je nog verder nog bloed verloren of niet?

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Heey meiden, hier vandaag de eerste echo. Om 15.15 uur vind alweer onwijs spannend. Bijna 7 weken zwanger. Hopelijk mogen we een mooi hartje zien kloppen. Voor de rest erg druk met van alles. Deze week extra werken. En vrijdag gaan we naar Duitsland voor een weekendje met de ouders en opa en oma's en nog wat vrienden. We kijken er erg naar uit.

Voor de meiden waar het deze ronde niet gelukt is " baluh" maar geef de moed niet op hoor. Nieuwe ronde nieuwe kansen. En duimen voor jullie allemaal. We gunnen het jullie allemaal.

Cheertara fijne dag morgen geniet er van. Duim op prachtig weer voor jullie.

19. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Oeeeeh, Dunchan wel fotos he!! ;)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ja ga ik zeker doen......... Ben super benieuwd. Hou jullie op de hoogte vandaag!

Deel Deze Pagina