Dunchan hoe was het? Gaat alles goed met jullie baby? LoveMylan, was het maar zo makkelijk als jij beschrijft. Ik kan het echt niet loslaten. Wij zijn jong, gezond, roken en drinken beide niet, en ik wil gewoon NU zwanger zijn. Dus er dan niet aan denken... Ik kan niet wachten tot het zover is, tot ik een positieve test vast hebt, een kindje voel in mijn buik en samen met mijn vriend papa en mama wordt. Dus er niet aan denken gaat niet zo makkelijk. Misschien dat ik het door de drukte van deze maand los kan laten. Maar we zullen zien. Heeft een van jullie toevallig verstand van flyers maken?
Heey meiden, ik ben echt zwanger. Er waren 2 vruchtzakjes te zien. Een is er leeg. En in de andere zit een heel klein innie minnie mensen. Alleen konden we het hartje nog niet zien kloppen omdat het te kleine is. Dus ik heb voor woensdag 9 mei een nieuwe afspraak staan voor een tweede echo. En dan ben ik bijna 8 weken en moet het Zeker te zien zijn. Dus heb nu we een echo meegekregen is alleen het vruchtzakje met een dooier te zien. ( dooier is zeg maar de aansluiting van de navelstreng) voor degene die dat niet weten. Ik zal deze morgen even op me profiel plaatsen. Nu ga ik lekker me bed in morgen weer werken en donderdag ook en dan lekker een weekendje weg heb er helemaal zin in.
He Duchan! Super goed nieuws! Maar betekent dat dat je eigenlijk 2 bevruchte eitjes had in het begin? Naja ben blij dat er in ieder geval een beebje is. En hoop dat je volgende week een mooi hartje hoort!
Hoi dames, ik ben dan misschien niet begin 20. Maar wel 18 jaar en nu 6 maanden zwanger van ons 1e kindje. Mijn man is 23 jaar en we wonen sinds eind juli 2011 samen. We hebben er allebei bewust voor gekozen zo jong een kindje te krijgen. Na 4 maanden proberen was het gelukt.
Ik wens alle meiden ,die een kindje willen, zo spoedig mogelijk het geluk mogen ervaren. Hopelijk wordt jullie allemaal gauw een klein wondertje geschonken. Liefs Monica
Monica, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga je hier meelezen/schrijven of kwam je alleen even kijken?
Het is idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kan een poging wagen toch? Als je heeeel druk bent kan je proberen er wat minder aan te denken. Maar als je met ovu testen etc gaat werken dan gaat dat idd niet. Wat voor flyers heb je nodig? Oooh wat spannend! Is niet raar hoor, las hier vaker dat het hartje pas later te horen/zien was! Hoe voelde jullie je? Welkom meis!!!!!
Ik was ook zwaar in dubio, of testen bestellen en het proberen. Of er gewoon even totaal niet mee bezig zijn. Maar dat niet bezig zijn heb ik vorige maand geprobeerd. Toen wist ik niet wanneer ik mijn ei ging krijgen. Maar dar werkt ook niet. Dus dan ga ik er gewoon voor, ga gewoon zorgen dat we om de dag seksen en ga kijken wanneer mijn eisprong plaatsvind.
Ja als dat niet werkt gewoon met ovu testen werken, ik denk gewoon dat het voor jouw t beste werkt als je "controle" over de zaak hebt.
Dankjewel dames! Ik zal mijn best doen om af en toe mee te kletsen en een berichtje achter te laten. Ik kom niet zo vaak op de site, wegens drukte etc. Maar ik zal zo nu en dan iets van me laten horen. Liefs Monica
Zag dat Hilse in een ander topic nog wel schrijft. Er was nog steeds geen duidelijkheid. Misschien is ze hier wel weg... Sowieso is het hier aan het uitsterven
Jammer dat ze hier niet meer komt Buurten Ja de zwangere dames zijn natuurlijk druk dat snap ik wel! En de andere komen een keer langs en reageren nooit meer. Ach ja zijn we nog met z'n 2
Ik lees nog wel mee maar ben niet zo van t reageren Heb vanmiddag mijn Angelsound binnen gekregen en nu net het hartje horen kloppen Zo mooi en snel dat die klopt
Meiden, Heb een tijdje met jullie meegelezen... kom even spieken of er al nieuws is bij 'bekende' meiden... Daan, Bobs.. Balen dat het nog niet gelukt!! Ik zit vol lop in de mmm.. Succes meiden !!!!!!
Ja ik kan er idd de hele dag wel na luisteren zo mooi en zo opgelucht dat het hartje nog klopt, de eerste 12 weken zijn toch het spannendst
Wat mooi dat je je babytje gewoon thuis kan horen Ik zou daar ook de hele tijd naar luisteren denk ik. Bops, hoezo whats happening? Ukkie, wat gebeurd er allemaal? Hou je het wel vol?