Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    M'n rug is killing me!

Echt verschrikkelijk :(

Ben blij als ik wat duidelijkheid heb!

2. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    Beterschap Bops

3. faithley

faithley Lid

20 apr 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2103 faithley, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    Hrt

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Monica, dankje je!
    Leek wat minder te zijn vanmorgen maar komt nu net zo hard terug!

Faithley, ?

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    LoveMylan, wat leuk dat je daar al een kleintje hebt rondbanjeren. Zijn je schoonouders nadat je zwanger bleek wel bijgetrokken of zijn jullie op jezelf gegaan?

CVG, misschien is het inderdaad handig datg je je maar even inschrijft he, voor het geval dat... Je kunt natuurlijk blijven wachten maar als het echt lang gaat duren zou ik toch even langs de dokter gaan, heb je normaal wel gewone cyclussen of zijn die ook onregelmatig?

Dunchan, wat leuk dat de kleine toch te zien was, jammer dat er nog geen hartje te zien was. Hebben ze trouwens ook iets uitgelegt over dat lege vruchtzakje? Ik hoop voor je dat je de volgende keer een prachtige hartslag te zien krijgt.

Monica00, gefeliciteert met je zwangerschap! En welkom hierzo.

Daantje, het is helemaal te begrijpen dat het moeilijk is om los te laten, had ik ook. Als je zwanger wilt worden wil je graag dat het meteen gebeurt. Misschien als je met de ovutesten bezig bent dat je het wat beter kunt timen, en het wel lukt. Helaas heb ik totaal geen verstand van flyers, sorry:).

Bops, het is best leuk om af en toe op de babysites te kijken, tot nu toe heb ik best wel mazzel gehad met kortingsdingen. We zijn donderdag voor een kinderwagen naar babydump geweest maar toen we daar waren hadden we echt twijfels over die we op de site hadden gezien. Het was toch heel anders om hem in het echt te zien, maar we hadden ons toch al voorgenomen om te bekijken of hij was wat we echt wilden. De verkoper kwam en heeft ons een andere laten zien die ook rond die prijs was maar eigenlijk meer was wat wij graag wilden hebben. Echt waar, we waren onder de indruk hoe goed we geholpen zijn daarzo, hij probeerde ons niet gewoon een kinderwagen aan te smeren, liet ons regelmatig even alleen om het zelf uit te proberen en opties te bekijken. En uiteindelijk hebben we hem besteld.
    Als het goed is staat de link er nu:

Transaction Combi Navy Blue | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

Samantha89, wat leuk dat je het hartje kunt beluisteren. Wij horen het gewoon iedere 4 weken, is een van de controles die we hebben steeds. De kleine hier laat wel iedere dag al iets voelen, ik voel iedere dag al geschop dat geeft echt geruststelling.

Ukkie, wat vervelend dat je nog steeds in de mmm zit, zijn ze al dichter bij het antwoordt? En weten jullie al wanneer ze gaan proberen te helpen met ook echt zwanger worden?

Hier hebben we trouwens woensdag een geweldige dag gehad! (Foto's komen nog maar we hebben nog niet alle foto's dus kunnen ook nog niet de leukste ertussenuit kiezen.) Het was 's morgens goed weer, taart was leuk en lekker en het paartje er bovenop was precies wat we wilden. s' middags begon het te regenen maar de tent was zo groot dat het geen probleem was. het was een super geweldige dag. En we vinden het geweldig om getrouwd te zijn, er is natuurlijk niet echt wat veranderd maar het voelt voor mij op het ogenblik nog heerlijk, het idee van zoveel vastigheid. Zo lang als ik me kan herinneren (rond m'n 3de jaar) heb ik er altijd van gedroomt om getrouwd te zijn en zwanger, nu heb ik het allebei en ik ben helemaal in de wolken.

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey lieverds!
    Ik ben jullie ng niet vergeten hoor!!
    Ben er alleen de laatste tijd opvallend weinig mee bezig:( Weird!
    Nog steeds niks te zien hier, echt super balen!
    Ben ook vergeten wanneer ik nou voor het laatst bij de ha ben geweest:p
    Zit nu even in bad te relaxen en heb net alles bijgelezen:)
    Ik zal er vanaf nu wel weer wat vaker zijn hoor:)

@bops, al getest?
    @daantje, balen van je ongi!
    @samantha, wat gaaf dat je het hartje thuis kunt horen! :)

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

En natuurlijk niet te vergeten: GEFELICITEERD cheetara!!

8. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    Hoi meiden,

Wil me ook graag aansluiten bij dit gezellige clubje jonge toekomstige moeders! Ik ben 21. Ben ruim een half jaar getrouwd met mijn grote liefde! We zijn al bijna 6 jaar samen en hebben een leuk koophuisje :) mijn man is 24 en we gaan nu voor ons eerste wondertje. Spannend, we zijn er aan toe. We kunnen niet wachten! Leuk om jullie berichtjes en ervaringen te lezen, herken zeker wel het een en ander. Ga dit forum lekker in de gaten houden..en succes iedereen! Voor iedere jonge mama die nu zwanger is: GEFELICITEERD! Geniet ervan :)

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    cheetara, ooooh ben zo benieuwd naar de foto's!!!!!
    Als ik het zo hoor, zou ik ook wel graag willen trouwen, maar is voor ons wel snel hoor hihi..

Die kinderwagen ziet er idd leuk uit!!
    Ik wil een stokke in de toekomst, maar vent ziet dat niet zo zitten hahah, dus hopen dat het me gaat lukken :p

Hilse, Is back! ;)

Ik wou morgen gaan testen, maar is niet meer nodig...
    Ongi..

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Samantha89 , geweldig dat je het hartje kan horen . Ik ben daar dan weer te gestrest voor ik durf het niet het schijnt voor de 12 weken slecht te zijn voor gehoor van de baby . En vrouwen die hun baby voelen bewegen voelen de baby soms op hol slaan er door .
    1x per dag is niet erg hoor maar ik zou het dan weer niet met mate kunnen . Super hoor meid zolang je het gewoon niet elk uur doet kan het vast geen kwaad .

Cheetara , super ! Gefeliciteerd ! Kijk erg uit naar de foto's ! Van jou en je MAN haha .

Dunchan , super je echo !

Alle nieuwe meiden , welkom !

Hilse , leuk wat van je te horen . Hoe is het verder met je ?

Bops , balen van je ongi . Maar nieuwe rondes nieuwe kansen .
    Haha een stokke komt er hier niet in hoor me mannetje vind het net invalide dingen ofzo haha .

All , dinsdag super echo gehad we konden de teentjes tellen . Me baby lag zo lekker te bewegen .. Ik bedoel "ons baby " betrap me er vaak op dat ik "mijn" zeg hihi .
    Het is echt een schatje , nu al haha . Zo lief ik smelt helemaal .
    Lijkt net of je super verliefd bent en er zo erg naar verlangt weer even de baby te mogen zien . Donderdag weer een echo . Al bijna jeeej !

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ samantha ik heb ook wel is nAgedacht over zo'n apparaat maar ik doe het niet inzout ook de hele dag gaan zitten luisteren en zou me zelf gek maken er mee hahahaah. Geniet er van.

@ cheertara ik ben net als alle andere erg benieuwd naar jullie foto's hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad.
    Over het lege vruchtzakje dat word opgenomen door je baarmoeder en Dana ls je gaat bevallen gaat dat ermee uit. En heel soms kan het er ook eerder verliezen. Als een soort miskraam. Maar ik heb geen bloed verlies gehad dus denk dat het blijft zitten.

@ bops hoe is het met je rug? En baluh dat je ongi ben geworden.
    Ik wilde ook graag een stokke maar mijn man vind het niks. Echt jAmmer. Ik heb nu een bugaboo maar die wil ik verkopen en dan een nieuwe kopen. De bugaboo is een geweldige wagen daar niet van maar ik vind de bak laag liggen.

@ Hilse irrie dat je nog steeds geen verandering heb zeg. Zou je niet binnenkort weer is naar de HA gaan?

@ all hier net terug uit Duitsland was super gezellig. Alleen ben ik donderdags super ziek geworden. Maar we hebben het volgehouden en er wat leuk van gemaakt. Nu aan het uit kijken naar woensdag. Dan hopen we een mooi hartje te gaan zien. Hier verplicht Feyenoord aan het kijken en dan vanavond Naarden kuip voor een feestje. Helemaal geen zin maar ja heb man lief belooft dus........ Dan moet je er ook aan houden hè ......

@ welkom nieuwe meiden.

@ lisanne fijn dat je een goeie echo heb gehad. Ik ken je gevoel helemaal. Ik kijk ernaar ook naar uit woensdag 2de echo en dan hopen op een mooi kloppend hartje.

12. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hilse en Lisanne, bedankt!

De foto's zet ik er zo snel mogelijk op maar we moeten eerst nog even wachten op alle foto's van anderen.

Over merken van kinderwagens weet ik niet veel (ik vergeet zelfs iedere keer hoe die van ons heet) maar ik heb het opgezocht. De stokke vind ik er inderdaad een beetje raar uitzien (ook de bugaboo bee trouwens), maar de bugaboo vind ik er toch een beetje krappies uitzien als het gaat om waar de boodschappen tassen moeten staan.. Maar wat er zo geweldig is aan zo veel verschillende wagens is dat iedereen andere wensen heeft, en er op die manier een kan vinden die precies goed is voor jou.

Welke dingen uiteindelijk belangrijk bleken toen we er stonden te kijken en uitproberen was:

* ruimte voor boodschappen tassen
    * ik moest hem makkelijk zelf kunnen bedienen (want blijkt dat dat niet bij alle wagens zo is)
    * we wilden een combi zodat het ruimte besparend is
    * een stang die op verschillende hoogtes kon (want m'n man en ik lopen het fijnst op verschillende hoogtes blijkbaar)
    * moest er leuk uitzien en makkelijk mee te lopen en sturen zijn
    * compact op te vouwen
    * en een leuke prijs hebben

We gingen ernaartoe met wat dingen in onze gedachte maar uiteindelijk hebben we er echt mee gelopen en voor laten doen hoe het erop en eraf moest en toen nog zelf geprobeert. Veel gevraagt en en gezien. En uiteindelijk de juiste voor ons besteld.
    Ik raad aan als je denkt dat je zeker bent van welke je wilt hem toch niet via internet te bestellen, maar toch gewoon naar de winkel te gaan en daar zo'n 2 uur voor uit te trekken om er zeker van te zijn of het de juiste is, wij gingen ook voor een andere en die bleek toch helemaal niets voor ons te zijn toen we hem eenmaal uitprobeerden.

Bops, vervelend voor je meid, weer ongi...

Lisanne, leuk hè, dat je de teentjes al gewoon kunt zien zo vroeg. Ik weet nog dat we ook steeds niet konden wachten tot we weer een echo hadden, daar kun je wel naar blijven kijken.

Dunchan, wat leuk dat jullie er toch wat leuks van hebben gemaakt ondanks dat je ziek was. Hoop voor jullie dat er een prachtig hartje te zien is woensdag.
    Ik ben trouwens blij dat m'n man niet van voetbal houdt (of m'n vader) ik vind er niks aan. Maar ja als je het belooft hebt... Succes ermee meid.

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan ,

Wij hebben nu een bugaboo denim.
    Tot nu toe vind ik de wagen super . Maar de baby zit nog in me buik en nog niet in de wagen , dus kan over de wagen nog niet helemaal oordelen.

Spannend hoor woensdag . Dan tel je echt helemaal af he . Als ik toch genoeg geld had voor zo een echo apparaat ... Haha .

Haha , ja ik zou ook de hele dag gaan luisteren en
    mezelf helemaal gek maken .

Jij alweer over de 7 weken ! Gaat echt hard he .

Wat naar dat je zo ziek werd in Duitsland . Gelukkig toch nog iets leuks van gemaakt .
    Hoe voel je je nu trouwens ?

14. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ja nu voel ik me redelijk goed. Blijf duizelig en misselijk maar verder alles goed. Ben nu al bijna kilo aangekomen..... Oeps....hahahaah.

Buiten dat ik de bak te laag vind liggen vind ik het voor de rest een super wagen. De reiswies is erg ruim bijna de ruimste van alle kinderwagens die er toen waren. Dus dat vind ik wel fijn. Hij rijd heerlijk en geen last van lekke banden.

Idd al weer over de 7 weken heen ben blij om kan voor mij niet snel genoeg gaan. Kijk uit naar het moment dat de kleine hummel er is.

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Welkom, gezellig zeg al die nieuwe dames erbij de laatste tijd :D

Waar wonen jullie?

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Lisanne,
    Ik vind stokke geweldig, de enige kinderwagen die je in hoogte kan verstellen.
    OOOOH leeeeuk die echoo, smelt al weg als ik het zo lees, kan niet wachten hihih.
    Enne ik denk dat heeel veel aanstaande mamma's dat hebben ;) mijn mijn mijn haha.

Dunchan, dat is ook de reden dat ik een stokke wil, lekker hoog en ideaal.
    Mijn vriendin heeft er 1 dus ben nu al verkocht :p
    Ja mn rug.. gaat redelijk, nog steeds erg veel pijn.
    Het rare is dat ik totaal geen ongi krampen heb.. daar snap ik echt geen snars van.
    Hier lekker thuis blijven hoor vanavond.. kan je het niet op j zwangerschap gooien? dat jij ook lekker thuis kan blijven?
    Maak je foto's van de echo? kunnen we mee zwijmelen ;)

Cheetara,
    Ja baal stiekem wel.. al had ik het niet verwacht hoor.
    Mijn cyclus valt nu weer 2 dagen terug, dus ik denk dat ik weer naar mijn vaste 28 dagen toe val. ben benieuwd.

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Deze wil ik graag!

Bijgevoegde bestanden:

18. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik gebruik die angelsound ook niet elke dag hoor, heb hem deze week maar 2x gebruikt en maximaal 30 minuten en dan vind ik t wel genoeg :)

Ik vind die stokke eerlijk gezegd niets,, het kind moet altijd met de benen wijd zitten hij heeft bijna geen vering en ook geen luchtbanden wat dus absoluut niet fijn is voor de baby als je over klinkers of marktstenen loopt, maar iedere zijn eigen keus hoor..
    Ik zelf heb de koelstra die is ook lichtgewicht en kan voor kleine en grote mensen (ik ben maar 1.58m en man lief 1.87m) :D

19. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Samant,
    Ik ben door vriendlief verplicht tegen die tijd alle wagens uit te proberen ;)
    Wie weet word het een hele andere!

Wat jij beschrijft heb ik trouwens niet gemerkt, kindje kan liggen hoe die wilt.
    En het zitje vanaf 6+ heb ik niet echt ervaring mee nog, heb niet het idee dat de kleine er moeite mee heeft of zo.

Qua luchtbanden, ook die hobbelen op klinkers hoor haha geloof mij maar!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Reageren zo even hoor batterij is leeg . Cheetara zie dat ik jou berichtje over het hoofd had gezien sorry . Ik reageer zo op allemaal :).

Deel Deze Pagina