Ik zou het heel leuk vinden mee te kletsen hier Zijn wel erg veel pagina's om terug te lezen maar ik ga mijn best doen haha Ik ben 22 jaar oud en bezig voor ons eerste kindje.
@isabel welkom meid. En succes... Hopelijk snel een klein wondertje voor jullie. @samantha geniet ervan meid. Lekker van je kleintje genieten......
Lief van je, dankjewel! Ik hoop het ook. Jij al mooi zwanger zie ik, gefeliciteerd! Zie ook je onderschrift net. Je hebt woensdag dus weer een echo? Spannend zeg! Wat lijkt me dat bijzonder! En ook handig dat je met z'n tweetjes kan luisteren.. Genieten
Dankjewel..... Na 5 jaar wachten nu dan Eindelijk in twee jaar tijd trotse mama..... Ben erg dankbaar voor dit geschenk.
Jeetje, 5 jaar is erg lang. Wat onwijs fijn dat je weer in verwachting bent. Geniet ervan! Ik had mijn berichtje trouwens nog wat aangepast net.. had je onderschrift toen nog niet goed gelezen Hoe oud ben je trouwens als ik vragen mag?
Ga ik doen Geboortedatum hoeft niet? Ik heb wel eens laten pendelen en toen werd dit ook gevraagd haha vandaar