Dames...ik heb dus getest en hij is harstikke wit... Poeh ik baal toch meer dan ik had gd8! Mijn cyclus is denk ik nog niet op orde en daar baal ik enorm van..ik weet ook echt niet wat normaal is...ben nog niet ongesteld..dus we klussen maar vrolijk door
Hè wat balen Laura! Hier ook alles in de war, nog steeds geen tempstijging dus nog steeds gen eisprong. Vandaag wel krampen n bruinverlies Iemand enig idee wat dat zou kunnen betekenen? Temo is vandaag ook weer gezakt naar 35,9
Hallo meiden, Hoe gaat het hier ? Ik heb gister laatste tabletje femara geslikt, maar ik heb de metformine nog wel. (Heb pco, en kan niet zonder hulp zwanger raken) Dus bij mij kan het een lange tijd duren, of ik moet heeeeel veel geluk hebben
essje: eisprong misschien? Hoop het voor je! Vaak gaat je temp ook iets naar omlaag voor je ei.. Ladylaura: jammer van je negatieve test, maar inderdaad, het kan even duren voor je cyclus weer in zijn plooi valt.. Hoop voor je dat dat snel gebeurd! Hier mijn ei gehad!! krijg op FF een score High wat klussen betreft... haha eigenlijk staat er gewoon in elk vakje van dat kadetje een groen bolletje.. dusjah... we hebben ons best gedaan WE zien wel of het iets opbrengt.. Ik merk wel dat ik er niet zo fel mee bezig ben. Ik heb het zo druk de laatste weken voor de kerstvakantie op school dat dat een heel goede afleiding blijkt te zijn! Op kerst weet ik meer( hopelijk)
@toekan: Ooeeehh spannend... Zo spannend om 1e kerstdag te testen (Als de rode duivels wegblijven tenminste)
Nou mijn temp vandaag weer 36,1 en spotting is gestopt.. Hopen dat ik nu eindelijk m'n eisprong heb gehad! Wel vervelend dat mijn cyclus zo ellendig lang is geworden Toekan! Spannend hoor, hoop dat jij een dubbel mooie kerst krijgt dan!!
Hey dames, hoop voor jullie dat de cyclus snel op orde is! Lijkt me zo rot om niet te weten waar je aan toe bent en om in onzekerheid te zitten. Hier ook een test op eerste kerstdag. Maar meestal voel ik de menstruatie op zaterdag al aankomen. Dus ben benieuwd. Hopelijk word dit jaar toch nog op een positieve manier afgesloten
Goedemorgen!!! Ik heb eergisteren en gisteren wat roos slijm verloren, gepaard met een superdip in mijn temp en vele steekjes rond navel, lies en schaambot... Borsten lijken vandaag te worden aangespannen, niet normaal Dus ik ben eerlijk.. Ik krijg er toch wel wat hoop in deze maand! Want dit zijn dingen die ik nog nooit zo ervaren heb! *wacht wacht wacht wacht.... Is het nog geen kerstmis?* Daantje ik hoop ook voor jouw een kerstpakje! Esjje: ook met een lange cyclus kan je zwanger worden hoor, maar inderdaad ik vind het ook altijd lang wachten op mijn ei.. das niet leuk, want je wil verder en je bent nooit zeker wanneer deze gaat komen.
Goedemorgen @toekan, wat spannend! Hopelijk zijn al die dingen een teken voor een beebje voor jullie. Ik voel helemaal niks dus ben benieuwd. Door het overlijden van schoonmama ben ik er ook niet echt mee bezig geweest eerlijk gezegd, vraag me af of wij eigenlijk wel op het juiste moment geklust hebben...we zullen zien. Hoe is het met de dames die al zwanger zijn? Gaat alles goed? Volgens mij zijn veel mensen dit topic kwijt, is zo rustig hier.
Nou ik heb dit weekend onwijs bruinverlies geha en steken in m'n liezen. Vandaag mijn temp gestegen naar 36,2 dus hoop/neem aan dat ik eindelijk mijn ei gehad heb van het weekend
Oeh, ik hoop het ook voor je, goed geklust afgelopen week? Nu duimen dat er iets gaat gebeuren. ik vind het stiekem wel spannend of ik ongesteld ga worden, de hele maand ben ik er niet echt mee bezig geweest, maar nu komt het wel dichtbij. Ik hoop voor iedereen op een knallend einde van het jaar!
Vandaag mijn temp weer gezakt naar 35,8 snap er niks meer van! Wat een hopeloze maand dit! Hoop voor je dat het raak is! Wanneer ga je beginnen met testen?
Hoi meiden, Ben ik weer In Londen heb ik even 3 dagen er niet aan gd8, maar nu begint het weer...mijn man zei vanmiddag, misschien moeten we morgen toch maar weer testen..ik ben dus ook nog niet ongesteld...dit zegt in principe niet erg veel, door mijn onregelmatige cyclussen...maar toch Hoe is het hier? Al nieuws van iemand?
Ja wanneer testen? ik durf niet zo goed, veel te bang voor teleurstellingen. Ik wacht zondag af, want normaal gesproken word ik altijd op zondag ongi. Moet wel zeggen dat ik soms dingen voel/doe waardoor ik denk dat ik ongi word. Maar soms ook juist niet, en dan twijfel ik. Indien zondag nie ongesteld, maandagochtend testen. Als het niet raak is, ga ik volgende maand temperaturen. Hoe doen jullie dat, wanneer en hoe werkt dat temperaturen?
Temperaturen doe je sochtends voordat je je bed uit gaat, vlak nadat je wakker word en dus nog niks gedaan hebt. Je tempt iedere ochtend op dezelfde tijd vanaf de eerste dag van je menstruatie
Oh maar elke ochtend op dezelfde tijd word wel lastig voor mij. Heb namelijk wisselende diensten en sta soms om half 6 op en soms pas rond 8/9. Is dat een probleem? En wanneer zie je dan of je ovuleert? Is je temp dan hoog of laag?
Je ziet je ei als je een tempdip hebt geha en dat daarna je temp stijgt met min. 0,3 graden gedurende 3 dagen volgensmij als je hetzelfde aantal uur slaapt dat het dan ook gewoon kan, weet het niet zeker Hier op cd 35 en nog steeds geen ei gevonden, word er echt moedeloos van nu Zou het kunnen dat ik mijn ei wel gehad hebt maar dat m'n temp gewoon nog laag blijft?
Ah jakkes, dat is een waardeloze eerste kerstdag dus. Ik zou eigenlijk gister ongi moeten worden, maar ben het nu nog niet. Moet zeggen dat die onzekerheid killing is. Elke keer als ik ga plassen, ben ik bang ongesteld te zijn. En durf ook niet te testen omdat ik er echt vanuit ga ongesteld te worden, en dus geen teleurstelling wil.
Toch maar getest vanmiddag, maar moest niet echt plassen dus vraag me af of dat goed was. Had wel een controle streepje maar die tweede streep was nergens te bekennen. Heb een etos test gebruikt, die zijn wel goed toch? Als er dinsdag nog geen ongi is maar even een nieuwe test kopen.