Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    kan iemand me over me testangst helpen ??

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Daar heb ik ook altijd last van, dus test ik niet. Ik wacht tot ik ongi ben, en als dat te lang duurt dan durf ik pas te testen. Maar ik weet dan dat de test negatief gaat zijn. En dan valt het niet tegen.
    Maar jezelf wijs dat je niet zwanger bent.

Denk je dat je zwanger bent?

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    weet niet zeker heb dragen een zakking gehad van 0.5 graad en vanmorgen is ie weer naar 37.0 geschoten

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hmmm, late innestelling misschien?

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik reageer nu alleen even op Daantje hoor, zit op telefoon dus lees vanavond weer bij.

Oh meis toch!
    Eerlijk gezegd denk ik dat die namen helemaal niet zo op elkaar lijken!
    En als jullie bewijzen hebben dat ze pas later baby spullen zijn gaan verkopen zit je volgens mij wel vrij sterk hoor!

Meestal gaat het maar om 1 letter of dat je het net met een trema schrijft.
    Maar mama's winkel & mama's babywinkel zijn naar mijn idee 2 verschillende namen.
    Als mensen het zo gaan doen dan moeten er een hele hoop namen veranderd worden!
    Good luck meis! Hoop dat je wint!

Dunchan, meis ik ga voor je duimen dat het hartje sneller gaat kloppen.
    Heb vertrouwen in jezelf en probeer te relaxen (ja is praktisch onmogelijk i know) maar wel het beste voor jou en je kindje!

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    was ik me ook aan het bedenken daantje kreeg namelijk gistermiddag in een keer een hele felle steek links en daarna trok dat weer rustig weg

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @ Daantje, jeetje wat een gedoe he, heb je eindelijk zelf alles op orde komt er iemand die het weer verziekt pfff.... duim voor je dat je, je webwinkel gewoon zo kan behouden hoe het is . :)

@lennyt, duim ook voor jou dat het een late innesteling is, en dat je binnenkort een posi test hebt. :D

Hoop dat het zonnetje zo ff lekker gaat schijnen, kan ik op balkon zitten its my birthday namelijk! :p

8. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Lennyt , ik had gisteren ook een hele felle pijnlijke steek links, heb er zelfs even krom van gelopen, bij jou ook?

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Gefeliciteeeerd!!!

Maarree geen zon ben ik bang :(

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @bops heb er inderdaad ff flink krom van gelopen ja en het trok aardig door tot me rug en was net op me werk ik geloof dak alle vloekwoorden gehad heb

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maar me temp was in een keer vanmorgen ook weer omhoog geschoten gister was ie nog 36.8 vanmorgen was ie 37.0

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nee ben bang van niet. :( zo bewolkt hier bah haha.

thnx :D

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    het is qua temp echt mega lekker hier de 25 graden die ze beloofd hadden red het wel maar het is zo nat hier

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    had eigenlijk gehoopt op een verlenging bij fertilityfriend met de extra's maar da valt tegen :p

15. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Lennyt, oh dat is zeker een goed teken!!

Mijn cyclus is behoorlijk van slag, dat weet ik wel!

ik was op het moment van de krampen paarden aan het binnen halen, geen goede combi. :(

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @bops haha da kan ik me voorstellen en dan denk je owwwwiieee

17. CVG

CVG Actief lid

1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Shit, had ik net een heel verhaal getypt, komt er een collega binnen wandelen, snel internet afgesloten --> m'n hele verhaal natuurlijk weg! Nou ik ga het weer opnieuw proberen:

Dunchan: Wat ontzettend vervelend dat je nu eigenlijk nog gewoon in spanning zit te wachten. Ik zou in zo'n geval denk ik elke dag wel een echo willen om te kijken of het hartje al beter klopt. Heb je al iets van het ziekenhuis gehoord? Ik duim voor je dat het hartje beter gaat kloppen?

Gewoonann: GEFELICITEERDDDD!!! Ik denk helaas niet dat de zon vandaag nog gaat schijnen, maar goed als het maar droog blijft zijn we allang blij. Die regen worden we ook wel een keer zat.

Daantje: Wat een rotstreek zeg. Ben je zo lang bezig met het opzetten van je winkeltje en dan krijg je die brief thuis gestuurd. Hoop dat ze een beetje schrikken van je brief. Als ik in jou was zou ik nog steeds zwanger willen raken, dat is iets waar je naar uitkijk en dat is tenminste ook weer een positief puntje. Wij hebben ook echt geen enorme spaarrekening, als je het kindje maar genoeg liefde, voeding en kleding kan geven is het toch goed. Er zijn genoeg arme gezinnen die ook meerdere kinderen hebben.

Nou ik had nog steeds niks van de dokter gehoord over m'n inschrijving dus ik heb vanochtend even een mailtje gestuurd.
    Kan op m'n werk niet bellen aangezien er dan altijd wel iemand is die lekker mee kan luisteren. Heb gelijk even gevraagd wat hun advies is aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik wordt het wachten zo zat!

liefs xx

18. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ooh ik ben trouwens 22 jaar en zwanger van mijn ons eerste kindje, uitgerekend op 26 November :)

Mijn echo is helaas verplaatst naar 21 mei :(
    Maar ik heb vanochtend het hartje nog horen kloppen met de angelsound :D

Ik werk dit jaar alweer 5 jaar bij de Kruidvat voor 32uur als verkoopster en heb ook mijn Assistent diploma :)

Mijn hele familie weet al dat ik zwanger ben maar heb het nog niet of Facebook ofzo gezet..
    Ik heb trouwens alles; FB,Hyves,MSN,Whatsapp enz..

Ik ben elke avond heel moe van het werken dus zit niet zoveel op internet, ik hoop dat die moeheid snel voorbij is, voor de rest gaat alles goed gelukkig :)

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en kon geen afspraak maken moest eerst mijn verwijzing faxen op op sturen en dan maken hun een afspraak baal echt enorm...... Mijn man gaat oren ochtend faxen en ik ga gewoon s'middags bellen en dan hoop ik wel of ze snel een afspraak maken.

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ik zat nog op die echo te kijken van gisteren en daar stond dat ik 6 w en 1 dag zwanger zou zijn....... Maar dat ken toch niet als ik 8 weken geleden positief heb getest. Je kan nooit twee weken eerder positief testen....... Ik snap er helemaal niks meer van...... Ben mega stress kip geworden. Wil niet nog een kleintje missen. Ik heb er al 2 moeten missen...... Ik zou echt gewoon vandaag een echo willen en morgen tot ik zeker weten dat mijn beebje het goed doet...... Pfffff sorry hoor meiden....... Ben er een beetje van vanslag. Ik ga nu ff met mijn baby man in bad..... Vanavond op kraamvisite had daar zo graag ook leuk nieuws willen vertellen. Maar dat zit erna niet in........

Deel Deze Pagina