Dunchan, wat rot voor je meid. Je moet nog niet echt uitgaan van de metingen voor de 12 weken hoor ze hoeven er maar net naast te zitten en je bent een week minder zwanger dan zou moeten. Het hartje... tja... dat klinkt niet goed, maar het deed het tenminste nog, probeer je er niet te veel druk over te maken want dat is ook niet goed voor jou en kleine. Verwacht het ergste en hoop het beste. Daantje, wat stom dat ze ineens wat proberen. Ik vind het echt niet hetzelfde klinken hoor, ja er zijn overeenkomsten maar die vind je bijna in elke winkel naam. Ik hoop dat het goed komt met je winkeltje. Met het oog op zwanger worden ben ik van mening als jullie kleintje nog steeds welkom is en jullie hebben een inkomen waarvan jullie denken dat het zal gaan, dan zie ik niet in waarom je dan niet door zou moeten gaan. Het is altijd fijner om een spaarpotje achter de hand te hebben, maar noodzakelijk is het niet. Gwoonan, gefeliciteert! Hier is het vandaag weer vreemd weer, zonnetje en dan weer regen, en bewolking maar wel warm en vochtig. Isabel, toen wij begonnen wist alleen m'n vader ervan en de vriend van m'n man. (en ik heb zo'n vermoeden m'n schoonmoeder ook wel een beetje) En die vonden het erg leuk, tegen anderen hebben we het pas gezegt met 11 à 12 weken, we hebben tegen iedereen vrolijk erover gereageert en iedereen vond het leuk voor ons.
Dat moet wel makkelijk te achterhalen zijn. Hoe staan zij ingeschreven bij KVK? Waarschijnlijk niet onder 'babyspullen' als ze dit voorheen niet verkochten. Ik denk echt niet dat het direct einde verhaal is hoor! GEFELICITEERD!!! Hele fijne dag/avond toegewenst verder. Ga je nog iets leuks doen? Ik ga het zo even voor je aanpassen op de lijst! Wel heel jammer de de echo is uitgesteld. Hopelijk gaat de tijd lekker snel. 21ste is mijn NOD! Haha laat die datum ons beide maar een mooie dag brengen. Ik hoop dat je je heel snel weer wat fitter voelt! Voor nu lekker uitrusten en af en toe gezellig komen kletsen hier hihi Ik hoop dat je morgen gelijk een nieuwe afspraak kan maken hoor. Is al stressend genoeg dit allemaal.. Laat je het even weten? Verder heb ik daar niet zoveel verstand van, van echo's en de duur. Maar ik ben wel mee aan het duimen dat het gewoon goed zit! Alsnog veel plezier vanavond en ik hoophoophoop dat je morgen een nieuwe afspraak hebt.
Iemand vroeg of mensen het wisten van zwanger worden, NEE, want wij zijn er eigenlijk helemaal niet bewust mee bezig Lennyt, nee fijn was het niet.. Nu weer hele erge rugpijn... BAH waar heb ik last van? CVG, HAHAHAH mag ook niet op het werk he Snap dat je het wachten nu wel zat bent, gewoon ff bellen morgen voordat je gaat werken, even tempo erachter Sam, Balen dat je echo verplaatst is, maar je hebt een angelsound dus Dunchan, pff gezeik van die ziekenhuizen altijd, morgen faxen en meteen bellen, zet ze maar lekker aan het werk daaro!!! wat betreft de grootte heb ik wel een aantal dingen gelezen, zowel positief als negatief maar denk dat je gewoon af moet wachten wijffie. Verder komen wij net van het huisje terug, toch een kleine tegevaller op sommige punten maar wel een erg leuk huis! We gaan erover nadenken. Inmiddels lig ik weer met killende rugpijn op de bank, snap er helemaal niets meer van! Ben inmidels ook gestopt met bloeden, heeft echt maar 1 dag geduurt, vind mezeld maar raar op het moment!
Hier verder niks bijzonders.. Afwachten! 20ste of 21ste ga ik pas een testje wagen, we zijn dan met de familie een midweekje naar Landal maar weet zeker dat ik me dan niet kan en wil inhouden Verder nergens last van, maar dat is natuurlijk logisch 2 dagen na ei..
Wat vervelend! Ik hoop dat je snel iets hoort, want dit is natuurlijk erg vervelend zo.. Graag gedaan trouwens (privé berichtje!) laat me weten als je nog meer hulp nodig hebt hoor!
hey meiden! bedankt. Nee vier het niet hoor, een vriendin was er even en me ouders komen zaterdag. Straks lekker een wijntje nu het nog kan haha samen met me mannetje gezellig..
Bekijk bijlage 244482 ♥ NOD ♥ - Hilse (20 jaar) NOD: Ronde overgeslagen? Te lang over tijd, 3e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - Lennyt (26 jaar) NOD: 11 of 12 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (23 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum:26 november, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 10 mei - Echo bij echobureau - Lisanne123: 14 mei - Echo in ziekenhuis - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Samantha, heb je gegevens aangepast! En An, jouw leeftijd heb ik aangepast haha nogmaals gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 244506 ♥ NOD ♥ - Hilse (20 jaar) NOD: Ronde overgeslagen? Te lang over tijd, 3e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - Lennyt (26 jaar) NOD: 11 of 12 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum:26 november, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 10 mei - Echo bij echobureau - Lisanne123: 14 mei - Echo in ziekenhuis - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Nu klopt het!
Dunchan, wat een rot situatie zeg. Begrijpen ze nou echt niet dat jij duidelijkheid wil na wat er allemaal gebeurd is. Hoop echt voor je dat het hartje blijft kloppen en dat je snel iets weet! GewoonAn gefeliciteerd! Een kindje is zeker welkom bij ons dus we gaan ook gewoon verder. Ik zag het gister even niet meer zitten, maar we gaan er gewoon een beste van maken en ik wil nog steeds dolgraag een kleintje
Pfff, was de bedoeling dat ik nog even naar de supermarkt ging, maar aangezien mijn vriend de auto heeft, moet ik met de fiets.. is geen probleem, maar wel als heel hard begint te regen met onweer Lennyt, hoop voor een late innesteling voor jou ga duimen.. gwoonan, gefeliciteerd. Cvg, hoeveel dagen zit je nu bij mij duurde het ook echt heel lang op het moment dat ik me had ingeschreven bij de HA, werd ik ongi.. Samantha, fijn dat alles goed gaat ik zou het ook eerst aan familie vertellen en echt pas als alles zeker is.. al weet je dat nooit zeker pas op facebook etc.. ik heb ook alles trouwens, alleen gebruik ik facebook en whatsapp het meest, rest eigelijk niet meer.. Dunchan, probeer niet te veel te stressen, is makkelijker gezegd dan gedaan, maar stress is echt niet goed voor jou en de kleine.. sterkte.. Isabel, veel plezier met familie in landal
Dankje isabel ik zag dat je het toen al op 22 had staan maar goed het duurde niet zolang meer voordat ik het was dus had niets gezegt haha vandaar.. Dankje wel meiden.!
Oh wat vervelend zeg Hier is ook ook van dat rare weer. Heb je nu nog wel boodschappen kunnen doen of niet? Dankjewel, wat lief van je Ja, had ik gedaan omdat het niet lang meer duurde inderdaad haha
Ik moet nog eten! Nu pas trek gekregen en vriend eet vandaag bij z'n ouders. Wat hebben jullie gegeten?
Meiden, ik voel me raar, weet niet wat het is! maar er is iets wat niet klopt.. Of het positief of negatief is weet ik nog niet.
isabel, nee geen boodschappen meer gedaan.. morgen weer een dag.. heb nog wel wat te snaaien in de la... haha ik heb verse pasta gegeten, wat vriendlief gisteren helemaal zelf heeft gemaakt. bops, hoop ook dat het postitief is...
Heb vooral veel pijn in mn buik, onderaan, vol gevoel soms steken rechts links. en afentoe spontaan vreselijke rugpijn. Ik had vandaag ook zo geen puf meer voor de boodschappen, morgen weer n dag hoor!