Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    he toekan wat balen meis! met volle moed de volgende ronde in!
    @Daantje, volgensmij zijn die testen van etos niet zo goed, zou een k2v5 proberen :) hoop dat je over een paar dagen wel duidelijk test!

hier nog steeds onduidelijkheid, nog geen eisprong, temp geeft nu wel een licht stijgende lijn, hopen dat het nu eindelijk duidelijk word :)

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Op naar de kruidvat dan:) en dan maar hopen, ben nu nog niet ongesteld en voel ook niets aankomen.

Hopelijk zit je ei er wel aan te komen. Lijkt me eerlijk gezegd best rot als er maar niets gebeurd. Dan liever een menstruatie en weer een nieuwe ronde.

3. Xannia

Xannia Lid

26 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, mag ik met jullie meekletsen?

Ik ben 22, mijn man 29 (we zijn in mei getrouwd) en gaan vanaf deze ronde voor een kindje!!

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Natuurlijk, gezellig:).
    Hoe ver zit je in je ronde, wanneer kun je testen?

5. Xannia

Xannia Lid

26 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels al een banner aangemaakt, zit nu pas op dag 2 :(, moet dus nog even!!

Jij zit nu dus in een spannende periode, hoop voor je dat het raak is!! Heb je iets van een ovulatie gevoeld of getest?

6. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja inderdaad, heb liever dat ik gewoon ongesteld word nu en dan verder kan, die onduidelijkheid is aardig klote!
    Dat verschrikkelijke afwachten ook!

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    @xannia, eisprong heb ik deze maand niet gemerkt. Ben er door het overlijden van mijn schoonmoeder niet echt mee bezig geweest. Nu nog steeds niet ongesteld, morgen gaat vriend testjes halen en dan kan ik alleen maar hopen dat het raak is en goed gaat:). En anders hoop ik snel op een ongi.

@essje, als het nu allemaal gewoon duidelijk was en we wisten waar we aan toe waren, zou heerlijk zijn:). Ach zo houden we het wel spannend!

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hè meiden,

Heb net een test gedaan en ben het streepje er op aan het staren, zonder resultaat:(. Dus nu maar die menstruatie afwachten dan...hopelijk is die er snel kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen!

9. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Balen meid, volgende ronde dan!

10. Xannia

Xannia Lid

26 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Daantje!!! Hopelijk snel duidelijk..

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    he jeetje wat balen meis! hopelijk is het de volgende ronde raak! dikke knuffel!!:)

hier heeft FF mijn ei gevonden, nu dus 2 weken wachten en dan kijken wat de tijd ons brengt :)

12. Embarazada

Wat of wie is FF? :p

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Is FF die website Fertility Friend?
    Maar fijn dat er een ei gevonden is, is al wel weer een stap in de goede richting.
    En bedankt voor jullie reacties! Hoop dat er snel iets duidelijk is.
    Had stiekem zo veel hoop, was in mijn hoofd al alles aan het plannen:p. Erg hè!

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Huh, zien jullie ook die banner. Die is niet van mij, maar van Essje...:s

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh hij is weer normaal, sorry voor het gestalk:p

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En nu weer niet, ik snap het niet meer. Ga er mee kappen en naar bed, morgen weer vroeg de wekker!
    Welterusten!

17. Embarazada

Essje,
    Oh ja ok..dat is waar..mutserige reactie...

Ik heb vandaag maanstenen besteld...ik hoor er veel goede dingen over en alle beetjes helpen zeggen we maar.

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Haha maakt niet uit hoor :p ik heb ook maanstenen, heeft bij mij nog niet tot een goede zwangerschap gezorgd, wel al 2 vroege miskramen.. Hoop dat het wat Goeds brengt voor je :)

19. Xannia

Xannia Lid

26 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat stiekem plannen ken ik wel, heb al eens eerder gedacht misschien zwanger te zijn (maar was het dus niet) en opeens kan je je alles zo voorstellen. Nu nog wel een beetje natuurlijk :p.

Ach ja, hoort er bij he ;), dat het maar snel werkelijkheid mag worden!

Wat die maanstenen betreft, moeten die helpen om zwanger te WORDEN of voor een goede zwangerschap?

20. Embarazada

Thanx Essje, wordt er soms zo moedeloos van ;) die onregelmatige cyclus bied zoveel onzekerheid! Maar 2 miskramen, joh...heftig! Ben je dan al 2 keer bewust zwanger geweest (als ik vragen mag?)

Ik heb daarnet, onder dwang van manlief die zich niet kon inhouden ;), weer twee testen gedaan..de zwangerschapstest en ovutest. De zwangerschapstest was weer heel erg wit, maar de ovu test gaf weer een lichte maar super duidelijke streeep..ik snap er niets van! :S

Deel Deze Pagina