Nou weet het niet hoor, ben zwaar ongesteld geweest, toen ruim 24 uur niet, toen 1 dag weer licht bloedverlies, en nu dit, snap echt niks van mn lijf! Zwanger kan ik volgens mij niet zijn...
uhm , das wel heel raar inderdaad. hopen dat je je snel beter voelt... erg is dat het als je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat.. sterkte.. knuff
Ja, ik snap mn eigen lijf gewoon niet meer! Heb soms ook plopjes in mn darmen? heb ik volgens mij nog nooit gehad, voelt wel grappig. Ik betrap me er zelf wel op dat ik laatste tijd veel mn hand op mn buik leg onbewust??
Wel duidelijkheid nu meis!! Tis even slikken maar nu kan je wel verder! Ik moet ook elk uur plassen.. pffff
hilse, wat vervelend.. maar nu heb je wel duidelijkheid.. op naar ene nieuwe ronde, hopen dat deze ronde meer geluk brengt.. knuff
jeetje bops, hopelijk voel je je morgen beter.. misschien een avondje vroeg je bedje op zoeken?? sterkte
Doe ik al een paar avonden, zeg gerust al 1,5 week. Weet nou niet wat ik ervan moet denken, miss ben ik wel schijnzwanger haha
als je er last van blijft houden, zou ik toch eens contacten met de HA.. als je elke dag beetje van het zelfde last hebt.. haha schijnzwanger.. wie weet...
Ja idd.. tis raar hoor! Mijn symptomen op een rij: Voor ongi Pijnlijke borsten Mood swings Last van mn rug Volle buik steken links en rechts in mn lies Slecht slapen Rare dromen Tijdens mn ongi nergens last van, ook geen ongi krampen. Na mn ongi Last van ongi krampen rugpijn MOE! heeeel veeel plassen volle buik steken links rechts in mn lies Vooral links steeds drukkend gevoel Ik vind het raar...
ik vind het ook heel raar.. als ik het zo zo lezen, zou ik zeggen dat het toch wel iets weg heeft van een zwangerschap, maar het vreemde dat je net ongi bent geweest.. heel apart..
Ja, en niet zo een klein beetje ook. Nou stelt mijn ongi nooit echt veel voor, dus als het een keer wat meer is lijkt het bij mij dan ook meteen heftig Heb wel iets gelezen over een "nep ongi" maar dan zou ik moeten testen en weet eigenlijk bijna zeker dat ik niet zwanger kan zijn...
als je het echt zeker wilt weten, kan je een testje doen.. komen er dingen overeen, wat je hebt gelezen over dat nep-ongi??? hopelijk snel duidelijkheid wat het is.. lijkt me vervelend al die klachten...
Ah nee wat jammer zeg Ik hoop dat de volgende ronde knallllroze is voor jou! Heb je al enig idee wat je NOD is? Als je dit gevoel blijft houden zou ik inderdaad een test doen en anders even langs de huisarts. Wel vervelend!
Bekijk bijlage 244563 ♥ NOD ♥ - Hilse (20 jaar) NOD: ?, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - Lennyt (26 jaar) NOD: 11 of 12 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum:26 november, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 14 mei - Echo in ziekenhuis - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Lijst geupdate