nog niet moet ff w8 had om kwart over 2 nog koffie gehad en als ik daarna gelijk getest was me urine niet geconcentreerd genoeg
Oh ja Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor! Is je vriend trouwens bij elke echo? Of neem je ook wel eens je moeder/zus/vriendin mee? Ik kan zelf ook echt niet wachten! Alhoewel ik er ook erg bang voor ben. Om gelijk antwoord te geven op je laatste vraag; ik ben al eens zwanger geweest maar dit is uitgelopen op een miskraam helaas. Ik was 6,3 week zwanger en op de echo was niets meer te zien, 2 dagen erna begon ik te bloeden en ben ik het vruchtje verloren. Heb het er eerlijk gezegd nog steeds best moeilijk mee. Ik lag daar.. en ze zag gewoon niks behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Ben ZO bang om dit nog een keer mee te moeten maken. Sinds ik mijn positieve test in handen had (en de 100 erna ) voelde ik zo zo zo veel liefde. Pure liefde. Niet te vergelijken of beschrijven.. geweldig gevoel. Ik denk nog elke dag aan het kindje wat er helaas niet mocht komen. Afscheiding heb ik ook wel veel last van nu! Maar had ik de vorige ronde ook wel.. dus daar probeer ik me nu niet echt aan vast te houden. Mijn innesteling zou volgens de calculator op deze site rond 13 mei moeten liggen.. dus misschien is het al bezig, misschien nog niet en misschien is er wel helemaal niks Ik heb al mijn klachten de vorige keer opgeschreven en kreeg ongeveer rond 8 DPO klachten. Ik zit nu pas 3 DPO dus even afwachten!
Hihi ja! Ik twijfel alleen of ik de testen vooraf moet kopen of als ik daar ben.. het is wel dichtbij Maastricht en Valkenburg dus daar zou ik het ook aan het einde van de 'vakantie' kunnen halen. Ben bang dat ik anders toch eerder ga testen? Lastige situatie zeg! Ook gewoon ontzettend rot en vervelend Als je je echt zorgen maakt zou ik de VK proberen te bellen hoor. Nee heb je, ja kan je krijgen, toch? Als het de zorgen wellicht verlicht.. Ik denk dat ik morgen even zou bellen. Al is het alleen maar voor de geruststelling. Ik ga zo trouwens even kijken naar je echo! Sluit ik me bij aan! Als vandaag of morgen je NOD moet zijn, zou ik wel een testje wagen.
LennyT, nogmaals hier; ♥ G e f e l i c i t e e r d! ♥ Vind het streepje echt duidelijk genoeg!!
dank je wel kan het nog niet echt geloven zoals ik al net zei in het andere topic wil toch graag die knaller als ik zondag een duidelijke heb ga ik de speen inpakken heb een speen gekocht met pappa is the best op voor het geval ik zwanger zou worden zou ik die inpakken en aan mijn vriend geven dus bij deze kan ik daar gebruik van maken :d
Die knaller komt vanzelf wel! Je zit nog voor je NOD als het goed is.. en anders test je over morgen sowieso nog eens (of anders morgen.. zou ik wel doen denk ik ) weet zeker dat het streepje dan alweer donkerder is. Dat speentje heb ik ook HAHA wat toevallig! Heel leuk! Is dat die met gouden letters?
Even laten bezinken ja Komt wel goed hoor! Heb je enig idee wat ik neer kan zetten bij uitgerekende datum? Je kan het hier berekenen: Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina Uiteraard weet je het pas zeker met de eerste echo!
Hahaha dankje Nee eigenlijk niet, maar dat komt omdat ik het ergens al wist dat het niet raak was. Waar blijven de echo foto's dan?