Bekijk bijlage 244768 ♥ NOD ♥ - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 14 mei - Echo in ziekenhuis - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Lenny verplaatst naar ZWANGER En lijst op datum gezet.
dunchan, mooie fotos hoor meid! Ik heb zo een vermoeden dat het helemaal goed gaat komen met die uk van jouw! Knuffff
En ik hoop ook met je mee! Bekijk bijlage 244770 Ik weet niet of je mijn reactie nog had gelezen, staat een aantal pagina's terug, maar ik zou ook contact opnemen met de VK!
vooral gevoelige (O)(O) erg last van rug en dat is het eigenlijk wel een beetje en af en toe flink kramp en een hoge temperatuur
Ik ga morgen lekker een taart maken en heb er nu al trek in Kwarktaart met witte chocolade 100 gram biscuits 50 gram boter, gesmolten 250 ml. room 250 gram kwark 250 gram mascarpone 125 gram fijne basterdsuiker 500 gram witte chocolade, gesmolten (aubainmarie) Maal de koekjes in een keukenmachine tot ze eruit zien als broodkruimels. Voeg de gesmolten boter toe, goed doorroeren e het boter/koekjesmengsel in een springvorm van 20 cm. doen (bodem bedekken met bakpapier). Mengsel mooi aandrukken met bolle kant van een lepel en de bodem verder even in de koelkast zetten. Klop met een mixer room, kwark, mascarpone, suiker en chocolade tot een gladde massa. Giet het mengsel op de koekjesbodem. Minstens drie uur in de koelkast laten opstijven, of langer... Snijd de taart in punten. Hmm! Ga de biscuitjes vervangen door bastogne en ga er ook wat aardbeitjes op doen.. kan niet beter denk ik zo!
Hilse, wat balen. In ieder geval kun je nu wel weer aan de slag met een nieuwe cyclus. Bops, hmm dat is ook klote. 101 kwaaltjes maar geen zwangerschap. Houdt je lichaam je voor de gek denk je? Lisanne, wat fijn dat het zo goed gaat. Die Echo's lijken me heerlijk! Wat een wonder om zo'n kleintje in je buik te kunnen zien leven. CVG; wat rot zeg die onduidelijkheid. Hoop dat er snel iets gaat gebeuren Isabel, wat leuk, lekker een weekje weg naar Landal! Die taart lijkt me trouwens goddelijk!! Lennyt, gefeliciteerd!!!! Wat een fantastisch nieuws, ik weet niet waar je een bericht hebt geplaatst want ik heb het hier niet gezien, maar het zal vast een duidelijke streep zijn! Kun je het tot zondag voor je vriend achter houden? Dunchan, ik zou het volhouden hoor, ervoor zorgen dat je duidelijkheid krijgt. Desnoods een beetje overdrijven, ze kunnen je toch niet zomaar laten zitten met al die onzekerheid...
Ohh gezellig, mijne komen ook morgen nog ivm verjaardag, haha maar ik heb roomboterkoek gehaald. is me mams gek op en dat kan ik niet zelf maken haha.
Maar je banner klopt nu niet toch? Je bent toch precies 4 weken? Als je 18 januari uitgerekend denkt te zijn
Ja! Heb er wel zin in Eventjes er tussenuit. Ik zal morgen laten weten hoe de taart was! Of het een aanrader was of niet haha. Hoe is het verder met jou? Gaan jullie allemaal trouwens nog wat leuks doen dit weekend? Fijn weekend alvast in ieder geval! Ohhh dat is ook heerlijk! Veel plezier morgen Gezellig. Ik hou wel van zoetigheden bakken. Vind cupcakes ook erg leuk om te maken en met marsepein te versieren. Verder ben ik niet echt een keukenprinses