@dunchan, groot gelijk, morgen gewoon bellen.. die onzekerheid is ook niets! @isabel, hoe was de taart? aanrader? @lisanne, morgen echo spannend J @bops, ziet er leuk uit het huisje.. hopelijk ziet het er dinsdag net zo uit.. leuk!! en het is helemaal niet gek hoor die jaloezie.. kan me het echt wel voorstellen.. @hilse, ik hoop met je mee dat we beide geen lange cyclus meer krijgen.. en dat we allemaal niet meer ongi worden.. zou helemaal mooi zijn J @hier, niets bijzonder gedaan voor Moederdag, even op de koffie bij SO, daarna terug naar huis want mijn pa, zus, haar man en de kleine kwamen.. Samen met me zus ff me moeder gebeld voor Moederdag (die is namelijk op vakantie met een vriendin, jaja laat me pa lekker thuis haha) hun lekker hun de tuin bezig electra leggen.. en ik met me zus en de kleine, naar het bos geweest (is hier 2 min vandaan) en lekker schoongemaakt.. was een lekker rustig dagje.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw in deze topic, zit vaak in de topic nod lijst voor 16-30mei!! En daar hadden we het over leeftijd dus toen zei een van de meiden dat deze topic ook bestond!! Leuk om een beetje met leeftijds genoten te kletsen ove zwangerschap!! Voor mij is het de derde ronde en eerste kindje!
Jaaaa Dreaminggirl, leuk dat je hier komt kletsen We houden hier ook een lijst bij, ik ga je er zo opzetten.
Bekijk bijlage 245146 ♥ NOD ♥ - Dreaminggirl (22 jaar) NOD: 17 mei, 3e ronde, 1e kindje - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 14 mei - Echo in ziekenhuis - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Dreaminggirl, je staat erbij
Mwah, de taart was ONWIJS zoet! En dan heb ik de suiker nog weggelaten Dus niet zozeer voor herhaling vatbaar maar wel lekker.. Misschien ligt het ook wel aan de kwaliteit chocolade want ik heb Jumbo huismerk gebruikt (ze hadden geen andere merken helaas..) Deze schijnt wel heel lekker te zijn: Romige witte chocoladetaart van Jef - GTST.NL - RTL.NL Oh lekker voor je moeder zeg, op vakantie. Heerlijk! Je zus heeft een kindje begrijp ik? Hoe oud? Leuk zeg!
Oowh nou hoop dat ik dan mag beginnen met roze en dat iedereen dan roze mag!!! Nee geen kwaaltjes maar die vertrouw ik toch niet echt, alleen gevoelige borsten maar dat heb ik altijd richting nod!!! Lichaam van vrouwen is bizar haha maar wel weer mooi dat daar zon wondetje uit voort kan komen!
Klinkt goed hoor Haha laten we het hopen! Kan beide kanten op natuurlijk.. hopelijk voor jou, en alle andere wachtende dames ROZE! Vind het ook echt super mooi en bijzonder. Paar dagen terug keek ik deze Discovery docu: Curiosity : Life Before Birth - YouTube Zeer interessant! Echt een aanrader!
isabel... jammer van de taart... die taart heb ik weleens gemaakt en gegeten en die is lekker!! ja heb 1 oudere zus, ze heeft een kleine.. is nu 2 jaar.. echt een schatje en zoo eigenwijs.. begint dan echt te kriebbelen.. jij nog zussen/broers?/
Aawh die sperma cellen krijgen toch wat te voorduren heey in ins lichaam!, woow als je dit ziet lijkt het bijna onmogelijk
@ lisanne je moet je er niet schuldig over voelen..... En zo'n pendel klopt 9 à 10 niet eens Mijn pendel zeggen dat ik de eerstekeer een meid zout krijgen en nu ook weer........ Mijn eerste pendel klopt dus niet en de 2 de is afwachten. Jullie krijgen nu een prachtig kindje en moet niet uit maken wat jet wordt als het maar gezond is toch? Dikke knuf meid..... Kan me ook zeker wel voorstellen dat je dat gevoel mee draagt praat er over en krop het nie op @ gwoonan uh jaar ik heb gewoon zo'n fles mee naar me werk en dan neem ik metastase gewoon mee naar de even van het gewoon op. Maar ik moet zeggen ik plas niet veel dus ik redt het soms niet om 4 van die flessen vol te krijgen.
@ Dreaminggirl Welkom gezellig !! @ Dunchan okeee, het is te doen dus haha. Ik wil het ook graag gaan doen als het zover is.. @ Isabel nice dat filmpje ga het ook even bekijken, erg interessant.
Oh goed om te weten! Misschien dat ik die binnenkort eens probeer. Wat voor chocolade heb je ervoor gebruikt? Welk merk? Ah leuk zeg! Begrijp wel dat het dan extra begint te kriebelen ja Alleen maar leuk toch! Ik heb een zusje van 19. Nog lang niet aan kinderen toe denk ik zo.. Ja Ik dacht echt HOE moet dat ooit lukken? Nog extra bijzonder als het wel lukt.. Wauwwww Ja, moet je doen! Echt interessant
ik ga ook kijken.. daarna ga ik mijn bedje opzoeken.. morgen werken.. spreek jullie morgenavond weer...
Prachtig filmpje!, echt fascinerend!!!! Nou ik ben echt gesloopt dus ga lekker me bedje in!!! Slaap lekker alvast meiden!! En tot morgen!