isabel... ik heb verkade witte chocolade genomen, omdat er geen andere witte meer was... maar heb hem ook gemaakt met pure chocolade.. vond vriendlief lekkerder en toen gewoon goedkope chocolade... ging prima en erg lekker... ik ga het filmpje ook kijken.. tot morgen..
ik heb het filmpje nu ook gekeken echt geweldig..... ik ga nu mijn bed in... morgen bel dag naar de VK en HA en Ziekenhuis....
Dreaminggirl, welkom hierzo, toch fijn dat meiden op het forum het toch weten te vinden. Het is vaak een stuk fijner om met leeftijdsgenoten te praten, bij oudere moeders heb je toch vaak het gevoel alsof jouw mening er niet zo zwaar toe doet als dat van hun, en dat hebben we hier niet. Bops, wat een mooi huisie zeg, ik hoop voor jullie dat het van jullie wordt. En over dat jaloezie iedere vrouw die graag een kindje zou willen en zo lang moet wachten kent het. Ik ken het ook, maar m'n wachten is beloond, en dat zal voor jou vast ook gelden. En tot die tijd heb je ons nog, en we vinden er helemaal niets raars aan dat je je zo soms voelt en je kunt het altijd zeggen. Je bent totaal geen fout persoon als je zo denkt. Dat filmpje heb ik trouwens ook gezien, alleen een paar maanden eerder. toen was het ook op discovery alleen ik was vergeten te kijken dus heb het toen gevonden op youtube, het is ongelofelijk met alles wat er gebeurt met het sperma dat we nog zwanger raken. Maar het is wel heel erg duidelijk uitgelegd en was erg leuk om naar te kijken.
Goede morgen meiden, Hier onze eerste nacht door kunnen slapen en hopelijk houd de kleine man dat lekker vol zo..... Ik was eerder wakker dan hem zat te wachten tot ik hem hoorde ben het natuurlijk ook niet gewend dat hij door slaapt hahahaah. Heb al lekker de benenden Opel schoon gemaakt en al de kleine straks gaat slapen doe ik de boven boel ff. Daarna komt me schoonmoeder langs en blijft ze hier eten enzo mijn mannetje moet overwerken vanaaf dus ben ik in ieder geval bpniet alleen aan het eten.... Zo eerst HA gebeld hij zou vanmiddag gelijk contact opnemen met ziekenhuis zodat ze mij bellen voor een spoed afspraak.en dan hopen dat deze week of terecht kan. Toen de VK gebeld. En had gevraagt of ik eerder mocht komen.... Maar ze wilde er echt mee wachten tot zaterdag. Dus helaas we wachten dan gewoon maar. Opzich gaat de tijd wel hard voorbij. En moet deze week 3 dagen werken dus ik heb afleiding zat. Dus verlopig zitten we nog in spanning. @ Cheetara en al nerveus voor vrijdag..... Heb je trouwens een voor gevoel over wat het zal worden? Of heb je een voorkeur?
@ Hilse jij was toch ongi geworden??? Of heb je nog geen tijd géhad voor je banner? Of mogen we je niet meer bijhouden hahahaah
Kop op meid, niet schuldig voelen. Toen was het de goede keuze! Ik ben dan zeer benieuwd.. Ik heb daar verder niks van gehoord tijdens het pendelen. Knuff
Dreamgirl, welkom! Ik ga straks even het zkh bellen voor m'n uitstrijkje, meteen vragen of ze dan ook een echo willen maken. Heel apart gevoel weer, ben ook 1 kilo aangekomen? Heel vreemd. Ben vet zenuwachtig voor morgen, eindelijk HET huis bekijken.. Spannend!
@ bops spannend meid..... Ik hoop dat het naar jullie zin is en dat het jullie HUISJE gaat worden.... Hoe laat ga je kijken?
@ bops spannend meid, Ik hoop dat het naar jullie zin is en dat het jullie HUISJE gaat worden. Hoe laat gaan jullie kijken? En weet je al iets over wanneer je je uitstrijkje krijg? En of ze echo voor je echo maken. Hopelijk komt hij aan me vorige bericht leek hij niet te plaatsen
Ik hoop dat je toch nog voor zaterdag terecht kan! Dat zou wel heel erg fijn zijn! Hopelijk hoor je snel iets.. Spannend. Hoe voel je je verder?
Lisanne, jij hebt vandaag weer een echo Heel erg veel plezier! Lenny, ben nog steeds benieuwd hoe je vriend reageerde! Dreaminggirl, jouw NOD komt steeds dichterbij.. BIJNA Ik duim!
Bekijk bijlage 245267 ♥ NOD ♥ - Dreaminggirl (22 jaar) NOD: 17 mei, 3e ronde, 1e kindje - CVG (21 jaar) NOD: 18 mei, 3e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Lijst bijgewerkt
Hallo dames, T weekend is helaas weer voorbij! Gister gelukkig wel lekker in het zonnetje kunnen zitten Bops: Wat een geweldig huisje! heel veel plezier morgen, en ik hoop voor je dat het wat gaan worden! Dreamgirll: Welkom, leuk dat je ook mee komt kletsen. Sorry dames als ik iets belangrijks vergeet maar het is na het weekend altijd wel érg veel om terug te lezen haha. Nou dames, hier nog steeds niet ongesteld. Als ik netjes een maand over zou slaan zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar je raad het al: nog steeds niks. Ik denk dat ik zo uit het werk toch nog maar ff n paar testjes in huis ga halen. Vriendlief wil geen testen meer doen, ik ga het gewoon weer doen . Heel veel liefs!
Bops , bedankt meid doet me goed . Fijn dat je een uitstrijkje kan laten maken . Hopen dat ze ook een echo doen . Heb je nog steeds kwaaltjes ? Spannend , eindelijk je " eerste keus" huisje kijken . Vast heel zenuwachtig ? Isabel , en jij ? Heb jij nog kwaaltjes ? Nog steeds veel slijm ? Is de taart wel een aanrader ondanks het zoete hoor . Dunchan , heb jij de verloskundige al gebelt? Kan je eerder terecht?