Dunchan , lees net dat je al heb gebelt . Kan je huisarts een spoed echo regelen ? Omdat je verlos toch wil wachten . Of doe je het dan via het ziekenhuis ?
@ lisanne Via het ziekenhuis gaat hij spoed echo proberen te regelen. Maar ze hebben nog niet gebeld van het ziekenhuis Ik wacht morgen af ander bel ik woensdag zelf even op. We zullen nog geduld moeten hebben.... Had jij vandaag een echo gehad??? @ bops spannend meid laat je het ons even weten hoe het afloopt morgen. @ cvg nou meid succes ik hoop dat je snel duidelijk heid heb.... En dan natuurlijk met een positieve test. Hou je ons op de hoogte...
Dunchan , rot is dat , jij zit maar te wachten en dan bellen ze niet . Hoop dat je morgen toch een echo krijgt !! Ik denk dat het goed zit, wat zegt je eigen gevoel ? Ik heb vanavond half 8 .. Donderdag zetten die vrouw me ineens vooruit (was pret echo ) naar uitgerekende datum 24 november . Ben erg benieuwd . Heb me ei was 6/7 maart . Dus kwam zelf op 28 nov uit . Maar je kan toch ook een vroege innesteling hebben , dat je wat dagen langer bent . Of een late innesteling dat je wat dagen korter bent . Dit wordt me officiële termijnbetaling . Laat het jullie horen . Hoe gaat het met je kleine man Dunchan ?
@lisanne mijn gevoel zegt van alles ik weet het echt niet daarom wil ik graag een eerdere echo wat ben erg onzeker er over. Maar goed geduld kijk wat erom gebeurt je kan er niks aan veranderen. Dus als het negatief nu is dat het ook zaterdag en als het goed is dan is het dat zaterdag ook neem ik aan....... Ik hou het op 50/50 kan het nog alle kanten op en hopen uiteraard het goede. Jij heel veel succes vanavond ben eg benieuwd meid. Doe jij eigenlijk mee aan MvM?
Dunchan , snap het inderdaad zelf durf je ook niet echt van het beste uit te gaan bang voor teleurstellingen . Maar als het de verkeerde kant op was gegaan zou je dat dan niet merken . Anders had je nu toch een mk gehad ? Klinkt heel lullig maar ik bedoel het juist positief meid . Toch erg vervelend dat afwachten he ? Lijkt me wel heel zwaar ! Ik doe mee aan mvm . Maar het is best lastig . Ik woon met me mannetje in een appartement . Dus moeten ze het bij me moeder halen , daar gooien ze briefjes door de brievenbus dat er niemand thuis was terwijl de tuindeur zoals afgesproken gewoon open staat haha . En jij.
@ lisanne nou ja bij mijn MK had ik idd bloedverlies. Maar er zijn ook miskramen waar het blijft zitten en dan moet gecuretteerd worden. Dat is gewoon een naar idee...... Over MvM bij mij halen ze het voor de deur op. Ik zet het smorgens neer en tot nu toe gaathetaltijd gewoon goed. Je kan ook een brief je op deur hangenop de dag dat ze het ophalen.
@cvg,,, een maand overslaan?? Is vandaag je nod?? Of begrijp ik het verkeerd? En wat is dat moedes voor moedes??
Moeders voor moeders is een organisatie die urine van zwangere vrouwen inzamelt en daar medicijn van maakt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden. Ik heb het zelf ook gebruikt om zwanger te worden dus ben blij de het nu terug kan doen voor vrouwen die ook graag zwanger willen worden.
Ja we zijn 4,5 jaar bezig geweest voor we eindelijk zwanger raakte. Maar nu bij de tweede na een jaar weer raak dus hadden we nooit verwacht. Super blij als alles goed gaat natuurlijk maar dat horen we zaterdag.
O meiden ik ben zo blij!! Heb net 2 positieve testen gehad! En dat na 4 weken overtijd pas! Het is toch geweldig! Nu maar hopen dat alles goed gaat!!
Oowh dat is idd wel lang zeg!! Moeilijke tijd natuurlijk.. Maar fijn dat je toch een kleintje hebt en een brusje!!, gefeliciteer!
Waaaauw ♥ GEFELICITEERD ♥ wat super zeg!! Betere verrassing is er niet! Denk je niet dat je je ei dan later hebt gehad? En heb je last gehad van symptomen?
Ik heb nog steeds last van veel afscheiding.. en wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik soms. Verder niks bijzonders hier! De dagen gaan wel lekker snel dus hopelijk is het snel de 21ste.. Jij hebt vanavond een echo gehad Ben heel erg benieuwd hoe het was meid! Hoe is het verder met je trouwens? Hoe voel je je?
Heey isabel, Ik heb ook heel veel slijm.. Had ik afgelopen 2 maanden niet!, jij ook niet?? Zullen we afspreken dat we gewoon deze maand op roze gaaan hahaha??
Ik had de vorige ronde wel last van afscheiding, maar niet zoveel als nu! Het meest opvallende vond ik dat mijn afscheiding na mijn ei erg dik was.. Nu is het overigens wel wat dunner (niet slijmerig of plakkerig trouwens..) Ik ben het COMPLEET met je eens Deal! haha Jouw NOD komt steeds dichterbij he.. bijnabijnabijna! Jij doet ook niet aan testen voor NOD, of wel?
Haha ja ik heb het ook heel dun en veel!!! Heel vremd maaar zoek er niks achter!! Ja dondedag is mijn nod, maar ik test zondag pas alsss ik nog niet ongi ben! Neee teste voor nod doe ik echt niet aan!!!! Dat maakt mij nog 10x zo zenuwachtiger!, en jij test jij voor je nod??