Zwanger worden... maansteen is de steen voor vrouwelijkheid en vruchtbaarheid..in mijn geval hoop ik op een regelmatige cyclus ik zeg al, baat het niet dan schaadt het niet....
hier gaat alles rustig Maar denk dat ik ziek ga worden.. Last van m'n keel en hoofdpijn, en beetje rommelende darmen. Afwachten dus
Hey meiden, Ben een aantal dagen niet op het forum geweest lekker bezig met kerst en familie. Heb een beetje door de nieuwe pagina's heen gegaan, vervelend voor de meiden die witte testen en ongi's voor de kiezen hebben gehad rond deze tijd. Sterkte... Ik heb rond de kerst waarschijnlijk m'n ei gehad dus wij hopen hier we een leuk cadeautje hebben gekregen met kerst. We waren eerste kerstdag 's ochtends op de begraafplaats met de hele familie, want eerste kerstdag om 10uur waren we altijd met z'n alle bij opa, dus dit jaar ook. Zag daar de kleine meid (bijna 3jaar) van m'n neef en z'n vrouw... Had het er echt moeilijk mee, maar hoopte heel erg dat de kerstman een leuk cadeautje voor ons in petto zal hebben. Over de maansteen ik heb er ook 1 om me nek hangen. Had hem gekregen van m'n mannetje omdat het zolang duurde dat ik een cyclus kreeg (prikpil gehad) en zo'n 3 dagen later was ik ongi en de eerste keer raak. Denk er alleen aan dat als het deze ronde weer niet is dat we maar een nieuwe gaan halen. Dus als je het aan mij vraagt geloof ik zeker dat het wel kan helpen.
Hoi Cheetara! Leuk dat je er weer bent! Wat fijn dat je dat schrijft over de maansteen....je leest en hoort er echt veel positieve dingen over...ze zeggen dat je er wel in moet geloven...ik heb het geluk dat ik helemaal geloof in dit soort dingen. Op mijn 15de ben ik heel ernstig ziek geweest, ik heb toen van mijn peetoom een rozenkwarts omgekregen (ik lag zelf in coma, dus niet veel van gemerkt). Deze rozenkwarts is afgevallen op het moment dat ik anderhalf jaar later uit het revalidatie centrum ontslagen werd. Ik geloof dus echt in de werking en heb het al eens ervaren. Ik zou het al fijn vinden als ik een regelmatige cyclus zou krijgen...
Om jullie even op de hoogte te brengen, vanochtend ben ik ongesteld geworden. Ik ben een heel klein beetje teleurgesteld maar vooral blij/opgelucht. Voelde me namelijk echt niet zwanger en was bang dat dit lang ging duren. Nu kan ik in ieder door voor de volgende ronde, wat ik ergens ook wel spannend vind
@LadyLaura06, ik zou het gewoon doen, het zou ook moeten helpen om een regelmatige cyclus te krijgen. Baat het niet dan schaadt het niet. @Daantje3, veel plezier en succes deze nieuwe ronde!!
Cheetara, Jij ook! Dat 2012 ons veel vruchtbaarheid mag brengen Wij hebben gisteren met de vriendingroep een wensballon opgelaten iets voor 12 uur. We konden er niet echt onze kinderwens op kwijt, maar ik heb wel een tekeningetje gemaakt wat daar symbol voor staat Hopen dat die wens gehoord wordt
Ik wens jullie natuurlijk ook een ontzettend vruchtbaar jaar. Dat er maar een hoop kindjes mogen worden gemaakt en geboren!
Hoi Daantje, Ik ga morgen naar de huisarts. Ik heb vanavond nog even een test gedaan voor de zekerheid en ben niet zwanger. Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik wil graag van mijn onregelmatige cyclus af. Jij nieuws?
Hier geen idee meer hoe mijn cyclus zit.. Zit nu vermoedelijk op 9 dpo maar weet het niet helemaal zeker.. Vanavond getest omdat ik echt heel erg misselijk ben en vanmiddag zelfs wit wegtrok en tegen flauwvallen aanzat(trillende handen enzo.. Maar test was negatief. Wacht volgende week wel gewoon af..
@LadyLaura06, laat je even weten hoe het is gegaan vandaag? Kan me voorstellen dat je die lange cyclus gewoon normaal wil hebben. @essje, kan dat dan niet de innesteling zijn geweest? Dat die wat later is....ik heb geen idee hoor. Ik zelf ga weer druk aan het klussen de komende week. Ik heb me maar voorgenomen om vanaf nu tot vlak door de ongi elke 2-3 dagen sowieso te klussen. Dan vergroot ik hopelijk mijn kansen. Vorige keer ben ik van een perfecte cyclus uitgegaan en hebben we waarschijnlijk niet op het juiste moment geklust, ook een beetje door het overlijden van schoonmoeder(dan staat je hoofd er niet naar). Dus nu gewoon 3 weken lang non stop klussen.
Ja wie weet. Als het goed os heb ik dan volgende week ergens mijn nod.. Test ik dan wel weer! Jeetje laura, ik hoop dat ze je kunnen helpen.. Uit ervaring weet ik hoe ellendig onregelmatige cyclussen zijn!
Nou meiden, ik ben geweest hoor! De arts was erg begripvol (zelf ook zwanger, miss scheelt dat) en ze stuurt meteen door naar de gyno! Dat vind ik erg fijn, we zijn nog maar 3 maandjes bezig, maar goed...dat is ook niet de reden. Ik ben tien jaar geleden erg ziek geweest (40 operaties en een coma) en ik heb daar een zenuwaandoening aan overgehouden. Zij wil dus dat er eerst onderzocht wordt of mijn onregelmatige cyclus daar iets mee te maken heeft. Nog geen medicatie dus oa, maar eerst langs de gyno. Ik heb 31 januari om 9.00 uur een afspraak...spannend! Nu dus even een maandje rust, wel lekker doorklussen natuurlijk maar miss iets minder stress. Ga deze maand ook niet meer testen. Thanx voor jullie interesse!
Hee meis wat goed dat je eindelijk geholpen word! Hoop dat het helpt joh Hier even een vraagje, ik heb sinds eergisteren pijn in m'n onderbuik in de vorm van steken, stekende bijn in m'n onderbuik en vooral in m'n liezen. Ook een soort vage pijn in m'n baarmoedermond lijkt wel.. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??
Jeetje Essje, geen idee en ik weet ook niet veel van temperaturen eerlijk gezegd..dus kan ook niets zien aan je temp kaartje. Heb je dezelfde klacht wel eens als je ongesteld moet worden?