Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Bekijk bijlage 245651

♥ NOD ♥

- Dreaminggirl (22 jaar) NOD: 17 mei, 3e ronde, 1e kindje
    - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje
    - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje
    - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje
    - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje
    - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje
    - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: , 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing

♥ Afspraken - Controle & Echo ♥

- Lisanne123: 15 mei - Verloskundige
    - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo
    - Dunchan: 19 mei - Echo
    - Samantha98: 21 mei - 2e echo

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -

Wonderwensje, je staat erbij :) Ik neem aan dat je nu al 'onveilige' sex hebt, dus op zich is dit ronde 1 lijkt mij.

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja snap ik haha nja als het maar snel over gaat .. :p

@ isabel
    Ja zeker dankbaar werk, alleen wel erg zwaar. ;)
    Ja ik hoop dat het wel te combineren is met een zwangerschap nja de opleiding is verkort tot 2 jaar omdat ik al een diploma heb en dan zou ik 24 uur op de afdeling werken en een dag naar school gaan als ik het goed onthouden hebt. :p mja goed eerst maar zien of ik geselecteerd word. ;)

Moet morgen 5 uur op....:$:x haat vroeg opstaan haha.

3. Isabel Olivia

Haha ah, dat kan ik me wel voorstellen hoor :D Als je vragen hebt betreft de afkortingen kan je die hier gewoon stellen!

4. Isabel Olivia

Kan ik me wel iets bij voorstellen ja! Ik denk wel dat het op zich een goede combinatie is gezien je natuurlijk voornamelijk werkt en 24 uur vind ik nog relatief weinig. Als je fulltime werkt is dit natuurlijk meestal 40 en dat lukt ook normaal gesproken prima met een zwangerschap.

Hopelijk wel! Zou een leuke kans zijn toch :D

Wow, ik haaaat vroeg opstaan echt uit de grond van mijn hart haha. Hoef het ook gelukkig nooit.. :)

5. Isabel Olivia

Lenny, hoe is het met jou? Tijdje niks gehoord! Ben nog steeds erg benieuwd hoe je vriend reageerde!

Lisanne, hoe was de echo gister? :)

CVG, hoe is het met jou? Al bijgekomen van de 'schrik'? Hihi, hoop dat je lekker op je roze wolk zit nu! Hoe heb je het verteld aan je vriend?

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    haha dat scheelt :p
    ja ik wil niet meer werken dan 32 uur, heb 9maanden een ontsteking gehad in me schouder liep er maar mee door dus wil gewoon niet meer zo hard werken haha. blijft gevoelig namelijk, maar idd als je een lekkere zwangerschap hebt moet het goed te doen zijn :) ondanks alle nare geuren haha. ;)

Ja pff 5 uur op, dan rustig wakker worden anders kom ik echt niet op gang, kwart voor 6 de deur uit 7 uur beginnen.:) mja tot half 2 dus dat is ook wel fijn.

7. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Isabel, oké en wanneer kan ik dan mijn nod weten? Laatste dag van stopweek. En uitgaan van normale cyclus 28 dagen?

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Leuk joh hoe je dat allemaal bij houdt! Ja vanavond gaan we weer haha! Oefenen oefenen oefenen, hopen dat in zo snel mogelijk raak zal zijn.

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gwoonan, je werkt in de zorg denk ik? Ik werk in de thuiszorg, vraag me soms ook wel af hoe dat zal gaan haha

10. Zasnoes

Zasnoes Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik zou het leuk vinden om soms eens mee te praten. Ik ben 21 jaar en studeer nog. Mijn vriend is 22 en militair. Ik had gister ongesteld moeten worden maar nog niks. Ik heb wel rugpijn en soms menstruatiekrampen dus ben heel erg zenuwachtig. Ben zo bang dat het toch een teleurstelling blijkt te zijn. Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil, toen gelijk de dag daarna ongesteld en keurig een maand daarna nog een keer ongesteld. Duimen, duimen dus.

.

11. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, ben een dagje niet geweest, moest nog een hoop doen in huis... maar ik ben dr weer... ga zo maar eens bijlezen, want zag dat er aardig wat is afgekletst...

zal zo eens reageren..

12. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Welkom! Nou ik zal voor je duimen!

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @ Zasnoes Welkom !! en spannend zeg. :)

@ Wonderwensje, Jup ik werk ook in de zorg :) in een verpleeghuis, mengelmoes van dementerende, gewone ouderen en mensen die aan het revalideren zijn. :) morgen is me eerste werkdag bij deze instelling, hiervoor werkte ik ook in een verpleeghuis maar dan met psygiatrische dementerende, super leuk werk was dat.
    intotaal 3 jaar werkzaam in de zorg en jij ?

14. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom zasnoes,,, nou spannend!!!

@hier ik loop vaaaak naar de wc!, gwn even checken!! Ik kan niet mee wachten wil het weten grrrrrr zooo spannend!!!

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik werk nu 1.5 jaar in de thuiszorg, juli krijg ik m'n diploma! Jeej.. En daarvoor heb ik 3,5 jaar in de gehandicapten zorg gewerkt..

16. Isabel Olivia

Nee, dat begrijp ik! Goed dat je dat zelf kan aangeven dan, toch? Ook goed rekening houden met je lichaam en wat je voelt!

Haha, oh jeetje ja.. daar had ik nog niet over na gedacht. Maar ik ben sowieso echt overdreven daarin :) Kan om de kleinste dingen kokhalzen. Zou niks voor mij zijn helaas..

Ik denk dat je je NOD nog niet kan weten en eerst moet wachten op je onttrekkingsbloeding. Hierna word je pas 'echt' ongesteld OF niet natuurlijk :D kan ook zo zijn dat je in de tussentijd zwanger raakt. Je kan dus ook je cyclusduur nog niet weten nu.

Lief :D Dankjewel! Ik hoop ook echt voor je dat ik je heel snel mag verplaatsen naar 'Zwanger' haha

Welkom! :D Gezellig dat je hier komt kletsen!

Spannend zeg! Wanneer wil je een testje wagen? Vervelend is het feit, dat je cyclus natuurlijk nog niet 'stabiel' hoeft te zijn na het stoppen met de pil.

Zal ik je op de lijst plaatsen?

BIJNA! :D Nog twee daagjes! Super spannend. Nog last van afscheiding?

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @ Dreamggir,l spannend idd !! :p nog 2 dagjes wachten he

@Wonderwensje, Super!! welke diploma krijg je dan ??? :D

@isabel haha ja nja ik gelukkig niet mja wie weet is dat wel heel anders als het zover is. xD arme mensen dan sta je daar ja sorry buuuurrbb haha

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gwoonan, VIG haha.. Blij toe want heb het nu wel gezien dat hele school gebeuren Pff! Welke opleiding wil jij dan doen? Of was jij dat niet?

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ah wat is het toch leuk om te lezen hoe jullie er echt al mee bezig zijn :). Kan niet wachten om ook mee te praten!
    Wat waren voor jullie de doorslaggevende momenten van 'nog wachten' naar 'ervoor gaan'? :) Vraag ik me soms af, misschien gebeurt het bij mij ook wel eerder dan gepland.. Hoop ik :p. Maar goed, voor de rest met jullie meelezen :).

20. Isabel Olivia

Hahah :D Ja, je moet er denk ik wel echt geschikt voor zijn. Ik ben gewoon heel erg extreem.. kan niet tegen luchtjes, geurtjes, en dingetjes van andere behalve mijn vriend :):)

Deel Deze Pagina