De 13de klopt! Ik ben snel moe en duizelig, ook heb ik wittige afscheiding. Voor de rest geloof ik geen symptomen. Mijn moeder en stiefvader vinden het geweldig. Verheugen zich er heel erg op. Schoonmoeder reageerde eerst heel blij maar wisselt soms een beetje (jullie kunnen toch beter nog even wachten? En even later: ooh, ik kan niet wachten). M'n vader is er helemaal niet over te spreken maar die is niet snel blij te krijgen haha. Hebben jullie al wat spulletjes gekocht? Wij hebben al wat schattige kleertjes en een kinderwagen uitgezocht, kinderkamers gekeken en struinen al die babywinkels langs (shame on me).
Haha zou wat zijn.. Het mijnvrouwiszwangerforum.nl Wat dat betreft kunnen mannen soms net vrouwen zijn hoor haha! Mijn vriend is er zelf ook wel veel mee bezig.. Eerst ook wel op internet neuzen.. Nu meer gewoon lekker kletsen en fantaseren over de toekomst, heerlijk is dat!
Mijn vriend staat nu zelfs de poepluiers van de kinderen van mijn broer te verschonen. Zeker uitzondering?
Lijkt me zoooo'n mooi moment, als je je kindje voor het eerst ziet en samen met je vriend het in de armen mag houden Mooiste ooit haha
Haha ik heb nog niets gekocht.. Je wordt wel echt overal waar je kijkt verleid ermee! Maar we hebben wel al baby winkels afgestruind..
Nee niets gekocht nog maar ik heb wel al de babykamer en een kinderwagen. me nicht heeft 2 dochters gekregen en die zijn nu al groter dus mag ik het hebben. ziet er allemaal nog keurig netjes uit dus dat is mooi. zij weet niet dat we bezig zijn maar dit hadden we al besproken vorig jaar. haha Ik kijk ook wel hoor, maar toch nog maar niet kopen. doe ik pas als ik positest in me handen heb!
Jaa inderdaad! Het lijkt me zo moeilijk iets al gekocht te hebben en dat het dan maar niet wil lukken..
Bekijk bijlage 245690 ♥ NOD ♥ - Zasnoes (21 jaar) NOD: 13 mei, 1e ronde, 1e kindje - Dreaminggirl (22 jaar) NOD: 17 mei, 3e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 27 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dunchan (23 jaar) Uitgerekende datum: 21 december 2012, 2e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: , 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Lisanne123: 15 mei - Verloskundige - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Zasnoes je staat erop
Ik koop ook nog niks,,, ben bij gelovig en denk dat het ongeluk brengt!!! Ja dat staat rechts boven als je een bericht stuurt!!! Hahaha grappig!!
Klinkt wel goed eigenlijk hoor.. je symptomen! Hier ook veel afscheiding. Ook met sex ontzettend vochtig.. Wat leuk dat ze zo enthousiast zijn! Als het zo ver is draait iedereen wel bij.. Hier nog niks gekocht. Ja, dit speentje: Bekijk bijlage 245692 Ben wel super benieuwd wat voor kinderwagen jullie hebben uitgezocht! En wat vinden jullie mooie kamertjes? Hihi, wel lief! Denk ik ook niet, valt niet te overtreffen. Kan niet wachten tot ik dat (hopelijk ooit...) mag meemaken!
Jaa hartverscheurend!!! Een man met een babytje... Nou mijn vriend en poepluiers hahahah dat zie ik nog niet gebeurden!!!
Hahahaha! Het is inderdaad wel bijzonder denk ik een man die een andermans kindje z'n luier verschoond.. M'n vriend gaat al snel kokken maar hij zal dr wel aan wennen denk! Het is toch eigen zeg die dan..
Meiden, ik wil even zeggen dat ik het super gezellig vind in dit topic En het heerlijk vind om lekker met jullie te kletsen over baby's en zwanger worden!
Nieuwe meiden, welkom! heb even geen puf om alles bij te lezen. Heb echt een klote middag gehad, wij stonden voor lucht bij het huis vanmiddag en nog erger het huis is al verkocht. Morgen ga ik de makelaar nog een keer bellen, dit laat ik niet zomaar gebeuren ze gaan het nog even goed te horen krijgen! Ik ben er behoorlijk ziek van, had echt gedacht mn droomhuisje gevonden te hebben. Helaas begreep vriendlief me niet helemaal en werd geirriteerd. Dus maja, ben beetje down...