Ja, snap ik... Ik merk zelf dat ik nu een stuk relaxter ben...ik weet nu dat ik naar de gyno ga en testjes doe ik nu de komende maand niet meer. Ik ben blij dat de HA me serieus heeft genomen..erg fijn! Verder nog nieuws meiden?
Hey meiden, @Essje, wat spannend, hopelijk heb je snel een goede uitkomst! @LadyLaura06, wat fijn dat je serieus genomen bent door je huisarts, en er is goed onderzoek gedaan zal worden dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hierzo heeft m'n kerstei niets opgebracht... En ben 5 dagen eerder ongi geworden dan verwacht, najah we kunnen iniedergeval aan een nieuwe ronde beginnen. Heeft verder iemand nog nieuws? Ben erg benieuwd of er nog iemand het nieuwe jaar in is gegaan met een big smile.
dankjewel allemaal.. alleen de streepjes blijven vaag dus weet nog niet zeker of het goed zit.. mijn temp is nog wel steeds hoog.. vandaag mijn nod en nog geen bloed of krampen.. wacht rustig af.. eind van de week ga ik weer testen als ik nog steeds niet ongi ben, ben er nog niet helemaal gerust op hoor..
Nee ik wilde eerst een duidelijke test hebben maar die blijft uit.. Dus ik denk dat ik van de week anders langs de dokter ga
Hè Essje, En al een positieve duidelijke test in handen? Hoop het wel voor je. Hoe is het met de rest? Volgens mij zijn de meeste afgehaakt of het topic kwijt
Wat vreselijk voor je, ik hoop voor je dat het snel weer zo mag zijn en dat het helemaal goed zal gaan.
Hier het bloeden inmiddels gestopt, heb bij elkaar 4 dagen gebloed.. Hopelijk is het snel weer raak en is dat een plakbeeb verder nog.nieuws?
Hoihoi! Hebben jullie nog belang bij een jonge mama2be? Ik ben 20, m'n vriend is 31 en we zijn dit jaar begonnen voor ons eerste kindje samen....