Nou ik ga ze zaterdag weer bellen, want dan werkt die jongen die gewoon een afspraak heeft gemaakt voor een verkocht huis. Wij zouden zaterdag gebeld worden door die jongen om zijn excuses aan te bieden, dus ik wacht een half uur tot sluiting als hij nog niet gebeld heeft. Morgen is hemelvaart dus dan zijn ze dicht neem ik aan. Vrijdag verwacht ik wel antwoord.
Neeeeee ik word altijd savonds ongesteld dus ik wacht morgen even af!!! En dan test ik vrijdag!! Alsss ik nog geen rood gespot heb!!
Dank je meiden!!! Ik word helemaal gek hier!!! Ik kan zoo niet wachten!!! Nu is het helemaal spannenndd!! Ik denk dat ik morgen heel snel naar de wc ga rennen zodat ik niet kan testen!!
Meiden ik reageer de komende tijd even niet mee. Wij hebben als nog een echo gehad vanavond. En helaas Is het hartje gestopt met kloppen. Wij hebben veel verdriet en heb heel even wat tijd voor me zelf nodig. Vrijdag horen we wanneer we naar het ziekenhuis moeten om het weg te laten halen. Ik wens iedereen heel veel succes. En gun het iedereen nog steeds van hart. Tot over een tijdje meiden. Knuffel aan iedereen
Jeetje dunchan,, wat vrselijk!!, ik krijg hier kippenvel van!!! Heel veel succes met het verwerken hiervan!! Hele dikke knuf voor jou en je vriend!!! DIKKE DIKKE KUS
Naar zo'n bericht, dat komt echt wel even binnen.. Hier gaat het goed, morgen begint als het goed is mijn stopweek.. Voorheen was het tenminste altijd op de derde dag na m'n laatste pil. En dan gaat het echt beginnen, vind het wel enorm spannend allemaal..
Dunchan, heel erg veel sterkte gewenst! Wat een naar nieuws . Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Gelukkig kun je bij je vriend terecht en hier is iedereen er als je een peptalk nodig hebt! Nogmaals heel veel sterkte en een knuffel! Dreaminggirl, wat spannend! Kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten . Hopelijk komt er binnenkort een foto van een positest!
Even een reactie van mij vanaf mijn telefoon! Dunchan, wat ontzettend oneerlijk en gewoon verschrikkelijk kut! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de aankomende tijd en begrijp helaas precies hoe je je voelt. Een hele dikke knuffel, en je kan altijd hier je hart luchten! Dreaminggirl, super spannend morgen. Ik duim nog steeds voor je! Jij gaat gewoon een super mooi testje plaatsen hier hihi Verder weet ik even niet meer wat er allemaal besproken is! Sorry! Het is nu half 5 en ben klaarwakker.. Stront vervelend ga zo nog maar wat bijslapen denk ik. Verder redelijk last van steekjes en gerommel in mijn onderbuik, maar link het nergens aan.. Ben benieuwd!
Sta je met je goeie gedrag om kwart voor 6 op station, om je heen te kijken en jezelf af te vragen waarom het zo stil is op straat... 5 over 6 is die rot bus er nog niet!!!!!!!!! ik in paniek... kom te laat he bah 2e werkdag.... even nadenken ohjah klote HEMELVAARTSDAG!!!!!!!!! me dag kan niet meer stuk...!:x:x:x:x Haat aan openbaarvervoer zo dat is er uit!