@isabel mijn duimen draai ook nog steeds voor jou!!! @gwoonan heah balen!!! Dat is echt kl*te!!!!!! Moest je wel werken??? Of was je ook nog eens vrij???? @dunchan dank je,,, ik hoop voor jou dat het na deze flnke domper berg opnwaarts gaat!K en jij is een keer geluk mag hebben!!!!!!
Dunchan: Wat een enorm naar bericht! Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met je vriend en probeer zoveel mogelijk steun bij elkaar te vinden. Dreaminggirl: wat ontzettend spannend! ik ben benieuwd of je een positieve test in je handen hebt morgen!
Jeeetje dat is baleeen!! Zkr op je 2de werkdag,, snap wat je bedoelt!, hopelijk begrijpen ze het!!! Werkse meis
Ja ik hoop het ook.. lekkere indruk... Ze weten dat ik met openbaarvervoer moet, en dat het ingeplant werd hebben we er niet aan gedacht dat het hemelvaart is.. mja zeker balen....
@dunchan oh meiske heel veel sterkte er mee snap dat je ff tijd nodig hebt voor je eigen weet wel dat we er allemaal voor je zijn als je ons nodig hebt
@gewoonan neee nog geen ongi te bekennen!! Normaal werd ik savonds ongi maar vorige maand sochtend dus ben benieuwd!! Vandaag lekker beautydagje in sanadome dus dagnis zooo voorbij en in het water komt de ongi zoiezo niet!!!
@dreaminggirl, heerlijk zo'n dag, geniet ervan! Hopen dat de ongi sowieso niet komt, water of geen water
Vervelend! Maar ze zullen er vast wel begrip voor hebben.. Dit ligt gewoon buiten jouw macht, kan je niets aan doen!
Ik heb trouwens online een boek gevonden.. Het 'Zwanger worden handboek' geschreven door Nienke. Heeft een van jullie dit boek of hebben jullie andere boeken gekocht ter voorbereiding op een zwangerschap? Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen..
Ben ook zeer benieuwd. Oh meissie toch, heb hier echt geen woorden voor.. ben sprakeloos... een hele dikke knuffel, als je me nodig hebt weet je mijn pb box te vinden! Moet je dan werken?
Beetje druk eigenlijk geen tijd om te reageren maar toen ik dit zag staan kon ik niet anders , Dunchan meid ik heb er ook geen woorden voor ! Wat erg zeg ! Snap dat je rust wilt . Hier staat ook een postvak voor je open . Ben echt geschrokken vind het zo erg ! Sterkte voor jullie allebei
Zo, heb internet Pff.. heb wel 1 zeer aanwezig symptoom: obstipatie. Had ik vorige zwangerschap rond deze tijd, dus heb wel een klein beetje hoop. Durf het alleen niet hard op te zeggen haha
Bekijk bijlage 245945 ♥ NOD ♥ - Dreaminggirl (22 jaar) NOD: 17 mei, 3e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Dunchan: 19 mei - Echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) - Maxellera (20 jaar) - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Lijst aangepast..
Wauw! Die is mooi En de prijs is een STUK aantrekkelijker! Hihi, ja! Ben er nu even Heb namelijk ontzettend last van obstipatie, zoals ik al eerder schreef. M'n darmen gaan alleen ZO erg tekeer Kan ik me helemaal iets bij voorstellen! Het is in het begin natuurlijk ook gewoon nog zo onwerkelijk. Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Haha Wat super dat het zo leuk was! Snap dat je benieuwd bent! Lijkt me ook allemaal zo spannend! Hoe gaat het verder met je? En wanneer moet je weer naar de verloskundige?
Dreaminggirl, heel veel plezier vandaag op je dagje . Zal vast fijn zijn om even helemaal te relaxen en te ontspannen. Hopelijk heb je snel goed nieuws!
@ Dreamggirl, okee hopelijk is het er nog steeds niet ! lekker dagje gehad? @ Wonderwensje, ja hadden ze ook maar het is meer vervelend voor mijn gewoon.. zo begint je dag niet lekker mja even goed wel lekker gewerkt. @Bops, Zorg gaat 24/7 door he maakt niet uit wat voor dag het is. @Isabel, Ik duim voor je !!!!
@gwoonan, dat snap ik. Nou gelukkig heb je wel lekker gewerkt! Mijn stop week is inmiddels van start sinds vanmiddag..