Meiden, ik gaat slapen (en ondertussen duimen draaien ) en dan lees ik morgen hopelijk het goede nieuws!! Tot morgen, knuff.
Dreaminggirl, SUPER spannend ik hoop dat je een super mooi testje hebt morgen ochtend. Ik duim in ieder geval!
Oeps, inderdaad, even aanpassen . Edit: Ik kon het bericht niet meer aanpassen . Het was oorspronkelijk voor Samantha bedoeld.
Even een kort berichtje!! Net getest en was helaas negatief,, nog niks van ongi te vinden dus weer afwachten joepie!!! Nou ga weer me bedje in!
Jeetje meis, voel me zo verschrikkelijk dat ik niks kan zeggen om je beter te laten voelen. Wat ik wel nog wil zeggen is dat er risico's zitten aan curettage, maar dat weet je waarschijnlijk al. Een hele dikke knuffel van onze kant, en hoop dat ze nou eens gaan onderzoeken waardoor het komt!
Vraagje ik heb zon strip van zwanger en kids gebruikt en mijn vriend zei heb je geen gewone ik die van kv gedaan waar jee een plusje moet krijgen!!! Krijg ik eerst een heeeeel dun streepje bij de plus en een dikke,, vl zag het ook daarna ineens weg!!!Ik weer naar bed kom ik net beneden is tie wee teurg!!!!!Wat moet ik daar nou wee van denken!!!
Raar maar spannend! Kan het zelf niet goed zien, ik zou zeggen test nog een keer ? Misschien een andere proberen?
Dreaminggirl wat ontzettend spannend! Ik kan zo op de foto eerlijk gezegd ook niet echt wat zien. Zou ook gewoon nog een testje doen ja! Ik heb net de verloskundige gebeld voor een eerste afspraak. Wil graag dat m'n vriend meegaat maar die heeft die dag ook cursus, dus ik hoop dat het dan geen probleem is dat hij dan eerder weg moet! Nou heb ik dus volgende week de afspraak en de assistente zei dat de verloskundige dan een afspraak met me zou maken voor de echo die week erna! Maar de echo wordt meestal in de 12e week gedaan toch? liefs! xx
@wonderwensje,,, jaa weet je,, het heeft denk ik niet zo zin om hem morgen te doen!!! Stel dat mijn hcg waard laag is dan is die zondag pas wat hoger,, dus vandaar haha!!! En ja volhouden,, zal wel moeten!!! Hahahaa je moest is weten hoe het in mijn hoofd nu gaaat!!,
Dreamgirl, Ik moet je helaas teleurstellen, degene van de kruidvat waar je een plusje moet krijgen verschijnt namelijk altijd bij het doorlopen. Overigens moet de streep even dik zijn, dus als ik jouw omschrijving lees, is die toch echt dik negatief. Die met een plusje worden ook niet aangeraden, de kv 2 v 5 zijn de beste. Op de eerste lijk ik wel iets te zien, al zou het ook een ondrooglijntje kunnen zijn. Ik snap dat je enthousiast bent maar zou je aub gewoon normaal willen typen? dit leest namelijk niet zo heel fijn.
CVG, oooh wat spannend! Ik zal voor je duimen dat je vriend lekker mee kan. De eerste echo word vaak rond de 7 weken gedaan om te kijken of het hartje e.d helemaal goed is Veel plezier!
Dank je bops, ja op de eerste zag ik ook iets maar ja gewoon even awfachten en zondag kv 2 voor 5 doen als ik nog niet ongi ben. Normaal type? Je bedoelt vanwege mijn uitroeptekens? Haha dat is een tik van mij sorry
Ik weet niet of je banner klopt? anders zou ik gewoon wachten tot maandag. Buiten de 5 minuten mag je de test eigenlijk niet meer aflezen (onbetrouwbaar) dus beschouw de testen als negatief, anders maak je jezelf helemaal gek. O.a je uitroeptekens ja, je vergeet ook erg vaak een letter aan het einde van een woord, bijv. Type = Typen. En de hele tijd dubbele comma's achter een zin? Ik zal vast de enige zijn die zich daar lichtelijk aan irriteert maar het leest zo puberaal.
Ja dat is waar, ja sorry ik zit op de tap dus hij pakt niet altijd alle letters als je snel typt. En ja mijn banner klopt