Nope geen rijbewijs. Me gevoel zat er altijd wel om jong moeder te worden... maar sinds anderhalf jaar veel meer.
♥ GEFELICITEERD ♥ lieverd! Wat een geweldig nieuws zeg ben echt onwijs blij voor je! Ik ga het zo voor je aanpassen, leuk zeg! Al bijna Meid toch... wat ontzettend rot deze periode Ik hoop ook dat het nare snel achter de rug is, wens jou en je man heel erg veel sterkte toe! Vakantie zal je zeker goed doen. Een beetje bijkomen van alles. Gezellig dat je mee komt kletsen Ik ga je zo op de lijst zetten! Jaaaa leuk blueberry! Ik zal jou ook straks op de lijst zetten
Roken; doe ik niet! Rijbewijs heb ik ook nog niet. Woon midden in een grote stad en heb het nu nog niet echt nodig, maar wil wel snel gaan beginnen met lessen!
Bekijk bijlage 246201 ♥ NOD ♥ - Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - blueberry (? jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: ? 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) - Maxellera (20 jaar) - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Blueberry, van jou weet ik alleen de leeftijd even niet? En van Dreaminggirl heb ik de uitgerekende datum nodig
Heey isabel, ik hoop echt dat jij zondag ook een mooie test in handen hebt kunnen we saampjes naar het ik ben zwanger forum! Ik ga duimen voor jou heeel veeel!! Heb je al ergens last van?
Isabel, misschien een idee dat we binnenkort een 'Meiden begin 20 die zwanger willen worden deel 2' maken? En ik dacht, als jij die dan maakt kun je mooi de lijst in de openings post zetten , dan hoeven we niet steeds pagina's doorbladeren om hem te vinden. En dan zit er niet nog bijna 300 pagina's geschiedenis aan vast met mensen die hier misschien niet meer posten . Ideetje?
@Dreaminggirl Gefeliciteerd geniet ervan @Roken,, ik rook nog steeds ongeveer 7 per dag en int weekend wel is iets meer,, ik heb t advies gekregen om niet helemaal te stoppen maar wel te minderen omdat je anders stress krijgt wat niet goed is en alle afvalstoffen worden dan via de navelstreng uitgescheiden dus dan krijgt t kindje nog meer binnen als dat je maar een paar (max 5 eigenlijk) sigaretten rookt.. Maandag eindelijk onze echo Ik zat te denken om een kaartje te maken met een kopie van de echo erop en die naar de familie te sturen en het gewoon op FB te zetten Me ouders,broer, zwagers en schoonouders weten het natuurlijk al Ik heb voor hun toen een tutje met i love opa en oma erop gekocht en de zwangerschapstest laten zien,, vonden ze heel leuk
Hey ja ik wil gewoon onder narcose idd. En hoop dat het niet al te heftig is? Ben bang omdat ik niet weet wat me te wachten staat. Voel me leger en leger worden als ik er aandenk dat ons klein frummel word weg gehaald. Een leegte die ik niet wil voelen. Maar helaas is het niet anders.
Ik ga zo meteen even mijn banner aanmaken! En dan zie ik het wel, ga gewoon uit van een cyclus van 28 dagen.. Het is inderdaad per persoon wisselend, de een is gelijk al aardig regelmatig en sommige hebben een half jaar lang een onregelmatige cyclus.. ik ging namelijk aan de pil toen ik bijna 14 werd dus dat is heeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden wil ik onthouden wat mn cyclus toen was.. hield me daar ook niet mee bezig toen haha. Dreaminggirl! GEFELICITEERD!! Wat leuk joh, geniet er lekker van! CVG, ik rook nog maar ga dinsdag as stoppen. Het helpt wel om iets in huis te halen ter vervanging van een sigaret, smint bijvoorbeeld. Wanneer je zin krijgt in een sigaret neem je een smint of een kauwgompje.. en jezelf bezig houden werkt ook Dunchan, snap dat je hoopt dat de ellende snel voorbij is, het is ook wel eng allemaal, je weet niet wat je kan verwachten.. ik zal aan je denken morgen! Het is inderdaad misschien wel even goed om er daarna even uit te gaan, ik hoop dat dat je goed doet. Jackystory, welkom! ik heb een rijbewijs en wilde eigenlijk altijd wel al jong moeder worden, zodra ik de liefde van mn leven had ontmoet natuurlijk.. mn vriend is 27 en ik bijna 22 dus zijn leeftijd speelt ook wel mee.. maar buiten dat, wanneer je er klaar voor bent merk je dat vanzelf en wil je ervoor gaan! Een deel 2 is een goed idee, wordt het hier wel even gemeld wanneer dat zover is? Dan is het niet te missen dat we even moeten zoeken weer haha!
Bekijk bijlage 246242 ♥ NOD ♥ - Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - blueberry (? jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) - Maxellera (20 jaar) - - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - -- - - - - Dreaminggirl, uitgerekende datum aangepast
Hier is het nieuwe topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/358711-meiden-begin-20-zwanger-willen-worden-deel-2-a.html