Oke nou gelukkig! Tja ik had wel het idee eerder al.. Maar nu ik zo dicht bij het testen kom ga ik steeds meer twijfelen
Hilse, Nee, nog niet echt een idee eigenlijk... Maar jij vond Vera/Veerle mooi toch? Ik wil sowieso als we een dochter krijgen haar de naam van mijn schoonmoeder geven als tweede naam. Zij heet Elvera, ik vind het een hele mooie naam en komt echt maar 2 keer per jaar voor (dat er dus een meisje geboren wordt met deze naam).
Ik kom hier denk ok mar s even kijken ik ben nu 24 en heb inmiddels 3 kindjes.. en een 4e zou ik ook dolgraag willen.. we zien wel wat de toekomst ons brengt
Ow spannend Hilse!! Ben benieuwd hoor welkom hen30sep! 3 kindjes al, wat leuk zeg! Ik wil er zelf ook hek graag 4 maar vriendlief maar 2, we zien wel hoe.het loopt
@Ladylaura, oke leuk! Is wel leuk he als een naam niet zoveel voorkomt! Maar valt niet altijd mee om dat te vinden haha.. @hen30sep, wat leuk!, al 3 kindjes! Hoe heten ze? &hoe oud is jouw vriend? (a)
Zo ik keek echt op van hoe lekker er hier weer gekletst werd, waren meteen 2pagina's bij.(moet denk ik maar even weer wat vaker kijken) hen30sep, welkom!! Jeetje 3 kindjes al, geweldig, hoe oud zijn ze? Wij zouden ook graag een groot gezinnetje krijgen, maar we hebben gewoon gezegt van we zien wel want je kunt niet alles van te voren plannen. Hilse, wat geinig dat ze je soms mama noemt, ik kan begrijpen dat je af en toe niet weet wat je moet doen (is toch een beetje vreemder omdat ze niet echt helemaal van jou is). En heb je al een test gedaan? Hier hebben we het niet echt met onze omgeving over gehad, me verloofde wel met zijn vrienden en met m'n vader, maar voor de rest nog niet echt met anderen (voordat we zwanger waren). M'n vaders kant van de familie zou er denken we niet echt super blij mee zijn, zij zijn nogal van mening dat je opjezelf moèt zitten en allebei een heel goed betaalde baan moet hebben zodat je nog allemaal leuke dingen kunt doen en veel nutteloze dingen moet kunnen kopen, plus omdat m'n nicht 3jaar ouder is dan ik en dat die eerder moet zijn dan ik. Maar als we eenmaal zwanger zijn en er niets meer aan te doen is zullen ze het denken we niet zo duidelijk laten merken. Toen we zwanger waren, konden we het niet echt voor ons houden dus hebben we het wel aan wat vrienden en kennissen verteld die we tegen kwamen, we wilden eigenlijk wachten tot 12 weken maar konden het niet voor ons houden als we mensen tegen kwamen... En we zijn naar zijn ouders geweest en broertje en hebben we slabbetjes uitgedeelt. Met i love grandma en grandpa, en mijn oom is toevallig de beste, enzo dat vonden ze geweldig. We wisten niet zeker of m'n verloofde vruchtbaar was (door operatie toen hij kind was) dus het eerste dat z'n moeder schreeuwde was: HIJ DOET HET!!!!! Dus we lagen helemaal in een deuk, die hadden we niet verwacht. Maar toen kregen we een miskraam en hebben m'n vader en mannetje wat mensen gebeld die het wisten, zodat we niet iets zouden krijgen als felicitaties. Jullie namen zijn leuk, ik vind vooral lilly en luca mooi, en jasmijn, nathan en lucas. En Essje, ik vind het heel mooi dat je je vaders naam als tweede naam doet. Kanker is inderdaad een heel rotte ziekte, m'n opa is er een aantal maanden geleden aan overleden (en m'n dierbare kat een paar weken terug), maar je vader lijkt me ook echt vreselijk. Ik zit eraan te denk om onze eerste zoon z'n tweede en derde naam die van m'n vader te geven (robert eduard), maar daar moet m'n mannetje mee eens zijn natuurlijk, en over definitieve namen hebben we het pas als ik ver zwanger ben. Maar hier is mijn lijstje: (en de reden waarom ik lilly, lucas en nathan zo mooi vond is dat die ook op ons lijstje staan) Meisje: (eerste en tweede of derde namen) Abigail Caitlin Hailey Lilly Amber Isabella Aurora Lorelei Mary-Kate Elena Phoebe Vanessa Jongen: (ook eerste en tweede of derde namen) Riley Bentley Lucas Aiden Hunter Dean Dante Nathan Kyle Matthew LadyLaura06, dat is ook een mooie naam Elvera, wij willen ook graag namen die bijzonder zijn maar het maakt ons niet uit als het een vaker gebruikte naam is die we gewoon heel erg mooi vinden, maar niet veel gebruikte korte namen, zoals m'n verloofde altijd loopt te vitten op z'n naam want je hebt bijna in elke film wel een Frank, maar mijn naam was de eerste in heel nederland, is toen nog opgezocht voor m'n vader. En als het goed is zijn er nog steeds niet echt veel met mijn naam.
Ja wat leuk dat er weer wat leven is in dit topic! Cheetara wat een leuke namen! Ik vind hailey ook echt super mooi! Alleen mijn vriend vind de meeste namen niet zo leuk die ik wel leuk.vind, maar gelukkig hebben we alle tijd nog haha ik kan niet wachten tot het zover is! Ben zo benieuwd hoe.het voelt, zo'n kleintje in je buik!
Cheetara, Mooie namen en idd een heel leuk verhaal, maar leuk om te lezen, toch? Daarvoor zijn we hier.. Meiden, ik ben zo blij...ik heb vandaag bruinverlies...na 2 maanden w88 toch weer enige activiteit! Ik ben zoooo blij! Poeeeh! Even w88 tot het echt een ongesteldheid wordt en dan hebben we er weer een geruststelling bij
LadyLaura, wat fijn dat je weer ongi aan het worden bent, hopen dat je snel weer aan de slag kunt voor een kleintje. Essje, wat lastig dat jullie niet zo overeens zijn met de namen, wij vinden ook niet alle namen geweldig maar de gewoon leuke namen houden we op de lijst als tweede of derde namen. gelukkig hebben we inderdaad nog wat tijd, al zouden we het leuk vinden als de tijd snel zou gaan dringen.. Mij lijkt het ook zo geweldig om een klein mensje in je te hebben zitten, heb de laatste weken dat gevoel niet zo super gehad, omdat ik een lastige tijd achter de rug heb, wel met mooie dingen maar ook veel niet zo fijne dingen. Kortom heel veel gebeurt. Maar ik ben blij dat het gevoel weer intenser wordt, zit nou bijna weer te springen om zwanger te zijn, net m'n vruchtbare periode gehad dus zit nu weer om de paar uur tegen m'n mannetje van, ik hoop dat het deze keer gelukt is.
Cheetara, jaaa ben ook echt erg blij! Het lijkt me ook zo mooi om een klein mensje in me te hebben! Zoooo bijzonder lijkt me dat Weten jullie wanneer ik mijn eisprong dan heb gehad?
@ van de jongensnamen staan bij mij ook erg hoog mocht er nog een jongetje komen de oudste is 4 bij ons dan een meisje van 2 en de jongste word over een maandje alweer 1 jaar Times fly
LadyLaura, ik weet niet hoe het allemaal zit met welke dagen enzo, maar ik denk rond de helft van je cyclus, of misschien wel twee weken voor je ongi...
Hallo allemaal!! Ik ben ook begin 20 en heb één kindje van 5 maanden. Manlief en ik willen een groot gezinnetje als het ons gegunt is en alles goed gaat.