Hallo Beebje, welkom hier, wat leuk dat je al een kleintje hebt. Willen jullie je 2de snel achter elkaar of er toch een paar jaar tussen? Hilse, wat jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Wij hadden ook gedachten over een groot gezin, maar we hebben de instelling we zien wel hoe alles gaat, eerst bezig zijn voor ons eerste kleintje.
@cheetara, dankje! We zijn er eens goed over aan het nadenken hoe lang ertussen... het kriebelt wel maar je moet er toch even goed over denken. Mijn man zou het wel heel leuk vinden nu evt al, maar een zwangerschap vergt toch wat van je lichaam...
Essje, ja hoop ik ook! Alleen heb ik nu wel een beetje buikpijn... We zien wel! Hoop natuurlijk op een dikke vette plus hahah
Welkom Beebje, Wat leuk dat je al een kleine hebt! Hilse, Ooh zou zo leuk zijn he..ik duim voor je! Wij hebben totaal nog geen idee hoe en wat met de grote van het gezin..zouden al erg blij zijn als ons 1 kindje gegunt is!
Hilse@ enn??? nog getest? Hier@ gister avond ongi geworden na (als ik goed tel) 7,5 week... word er beetje sago van van heel die cyclus.. kga maar weer rond de 3 a 4 weken kijken voor ovu testen. dit s niet leuk zo mar ja.. Beebje@ groot gezinnetje?? gaaf...hoeveel wil je er als t jullie gegeven word?? Wij willen ook graag een groot gezin.
Hilse ik ben zo benieuwd! @hen30sep mijn vorige cyclus duurde twee maanden, werd er ook helemaal chago van! Denk als het de komende rondes niet lukt dat ik ook maar met ovutesten ga beginnen, had zo gehoopt dat het veel makkelijker zou gaan! Ik wil het liefst ook een groot gezin, het liefst 4. Mn verloofde wil er maar twee, dus het is nog maar afwachten.. Maar eerst hopen dat we überhaupt een kindje kunnen krijgen!
Ja getest vanmorgen.. Maar was negatief! Nog geen tekens van ongi maarja. Als het niet komt ga ik dinsdag weer testen! Spannend!!!!
Jemig Hilse, lijkt me lastig voor je nog niets weten. Lijkt me trouwens heel vervelend om geen nette regelmatige cyclus te hebben. Ik heb jaren geen cyclus gehad met de prikpil, maar toen ik hem weer kreeg was die netter dan voordat ik de prikpil had.
Cheetara, Ja,het is ook echt erg lastig...je hebt geen houvast he dus je weet niet wanneer en of je een eisprong hebt en wanneer je dan wer ongesteld wordt...heel frustrerend..maar ja, niets aan te doen. Hilse, Jammer, meid! Idd, miss dan toch dinsdag maar weer eens testen ja...ik duim voor je!
Goedemorgen allemaal meiden, hoe was jullie weekend? Mijne vrij rustig gelukkig Jeetje Hilse wat knap dat je zo goed kan wachten met testen! Spannend hoor
Hoihoi! Mijn weekend was ook rustig.. Zouden gister ergens heen gaan, waren we er bijna, ging Nora overgeven Toen het eruit was was het ook weer over gelukkig, dus eerst maar lekker douchen! Ja ik doe m'n best.. ik hou me gewoon voor dat ik nog lang niet kan testen, helpt een klein beetje
Hoi meiden, mijn weekend was gezellig lekker veel gelezen (terwijl mannetje aan het leren is voor tentamens), veel wasgoed gedaan, en gistavond nog even met m'n overgrootmoeder aan de telefoon gezeten. Geweldige vrouw, zij is een van de weinige die weten van onze kinderwens en is helemaal wild van het idee dat ze nog een achter- achterkleinkind zal zien. (dus ik krijg vaak de (verholen) vraag van is er nog wat gebeurt? Of is er nog iets nieuws?) Voor de rest heb ik hierzo iets van de tijd mag van mij wel eventjes vooruit spoelen om te zien of we deze maand geluk hebben. Heb de afgelopen dagen heel erg het ik-wil-mama-worden-gevoel. Dus zitten hier in spanning en hebben heel veel hoop.
Cheetara, ah wat een lief mens! Hihi leuk! Ik denk dat als ik het aan mijn oma vertel dat ze het ook helemaal leuk zou vinden! Ik snap echt dat je de tijd wilt vooruitspoelen hihi.. Ik ben ''officieel'' 2 dagen overtijd.. Maar ja misschien is m'n cyclus nou gewoon wel langer dan eerst.. We'll see! Morgen testen......
Hè meiden, Ben hier al even niet meer geweest omdat het redelijk stil was. Maar wooow wat wordt er nu weer lekker gekletst. Ik heb even bijgelezen en ga vanaf nu weer meekletsen.
Ojee, test vanmorgen was negatief maar nog geen enkel teken van rood hier.. Misschien dat m'n cyclus langer is ineens? Had gister erge kramp en steken onder in m'n buik..... Innesteling?