Misschien dat je nog aan het ontpillen bent? Ik hoop dat.je cyclus gewoon wat langer is en je toch nog.positief test maar kan ook.hel goed zijn van het ontpillen, aangezien het de eerst ronde is
Het hele zwanger worden proces bestaat uit heel veel afwachten en dat is jammer genoeg het moeilijkst van alles
Hihi nu zie ik idd dat het je eerste ronde is. Sorry was niet aan het opletten Idd..zoals al gezegd is....geduld en loslaten *zucht* Meid, het kan echt goed dat je cyclus nog niet regelmatig is, hoor. Maar echt, maak je nog geen zorgen! *knuffel*
Dat verschrikkelijke wachten ja...ik had de eerste ronde 28 dagen, en toen dat bij de tweede ronde niet zo was dacht ik na 28 dagen gelijk van alles. Maargoed, werd na 33 dagen gewoon ongesteld. Dus deze maand ga ik nergens vanuit en zie ik het gewoon voorlopig aan. Maar makkelijk is dat niet
Hoi meiden, Hilse, ik denk ook dat het heel goed ontpillen zou kunnen zijn, dan schijnt je cyclus iedere maand anders te kunnen zijn. Hier had ik mazzel dat na 10 maanden ik weer een cyclus kreeg en dat die beter liep dan toen ik aan de prikpil begon. Helaas is het het wachten wat je het meest doet als je bezig bent voor een klein wondertje. Gisteren rolschaatsen gekocht op marktplaats en vandaag wezen halen, ben ook voor beschermers geweest maar hadden ze nergens meer in de buurt in mijn maat. Dus morgen even naar vlaardingen naar de scapino (zouden ze apart voor me leggen) En dan gaan m'n mannetje en ik (proberen) te gaan skeleren en rolschaatsen, om wat meer te bewegen. Kijken of we nog wat kunnen afvallen voor we zwanger zijn.
Wat leuk! Ik ben ook helemaal gek van skeeleren, als het mooie weer er aana komt ga ik dat ook weer doen
Leuk is dat hè! Zodra het beter weer word ga ik dat ook weer doen, met mijn hondje Ik ben nog niet ongesteld, maar durf niet te testen. Zit nu op dag 30 ofzo, eerst was het 28 dagen en daarna 33, dus wanneer zal ik testen? Ben zo bang teleurgesteld te worden....
@Daantje, ja lastig he.. Ik ben 5 dagen overtijd, maar dit is m'n eerste ronde dus kan nog alle kanten op zoals iedereen zegt.. Heb vanmorgen getest maar was weer negatief Dus nou zaterdag maar weer een testje er tegenaan.....
Ja zeker lastig, ik denk dat ik morgenvroeg een testje waag als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik was de eerste ronde braaf na 28 dagen ongesteld, dus toen ik de tweede ronde overtijd was, had ik stiekem hoop. Maar nu...ik hoop het natuurlijk, maar als ik denk aan de teleurstelling van een witte test. Ik voel me ook helemaal niet anders. Ik ben wel al een jaar gestopt met de pil, en nu sinds 3 maanden met de nuvaring. Moet je dan ook "ontpillen"?
Hm ja het blijven natuurlijk hormonen.. Denk wel dat je lichaam er aan moet wennen. Maar wel positief denk ik dat je redelijk gelijke cyclus hebt tot nu toe..
Ik voel me ook niet echt anders.. Denk ik Heb wel al verschillende symptomen (gehad) zoals misselijk, duizelig, hoofdpijn, pijnlijke tepels, blauwe aders... Maar schijnt ook gewoon bij het ontpillen te horen niet leuk
Ja de eerste ronde had ik ook echt zoveel syptomen, die namen bij mij vanzelf weer af. Moet je nagaan wat hormonen eigenlijk met je doen
Haha echt hè, er zijn zo weinig andere opties... Ik ben 23, mijn vriend is 31, wonen 3,5 jaar samen. En jij?