Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben 20, m'n vriend 31
    'we' hebben al een kindje, meisje van 2
    (uit zn vorige huwelijk:()

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En dat was niet zo'n goed huwelijk begrijp ik?
    Wel leuk om een klein meisje te hebben rondlopen, of voelt het vreemd?
    Pfff ik heb zo'n dag dat alles langzaam gaat, kan me er niet toe zetten te gaan douchen. Maar ik ga nu toch, heb nog genoeg te doen vandaag:)

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Klopt haha..
    Gelukkig zijn wij wel gelukkig samen:D
    En is idd wel leuk hoor, zo'n klein meisje! Beetje tutten hihi..
    Voelt soms wel vreemd als ze weer naar dr moeder moet, of dat ze niet alleen van hem is maar ook van haar..
    Maar gelukkig is de band tussen ons hartstikke goed en is ze altijd super blij als ze bij ons komt! :)

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heb trouwens ook zo'n langzame dag haha..:p
    Doe je trouwens nog school/werk?
    Ik heb momenteel even niks maar wil straks weer beginnen met een opleiding..
    Maar eerst willen m'n mannetje en ik een kleintje. Heb altijd al jong moeder willen worden en gelukkig kan dat nu! (als alles lukt natuurlijk)

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Aah dat is wel fijn dan:).

Ik werk 4 dagen in de week in een hotel. Daarnaast heeft mijn vriend een eigen bedrijf en ben ik bezig met het opstarten van mijn eigen winkel. (mag geloof ik niet zeggen hoe en wat, want dan verwijderen ze mijn bericht vanwege reclame). Dus we zijn druk bezig hier:)
    Moet nog even uitvogelen hoe we het combineren met een kleintje. Maar we willen zo graag, dat dat wel goedkomt. Kan altijd mijn baan opzeggen en alleen de 2 bedrijven runnen!

Wat voor studie wil je gaan doen?

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke lekker bedrijfje aan huis dus?:)
    Leuk dat je een eigen winkel op wilt starten! Wat voor winkel moet ik aan denken?:) Welke plaats? Ghehe..

Ik weet nog niet zeker maar ik denk iets van psychologie/pedagogiek..

Ben nu echt moe en enorm vol gevoel in m'n buik dus ga even liggen denk ik :p

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja een webwinkel, we zijn ook bezig met de echte winkel, maar die wordt dit jaar pas gebouwd. Dus voorlopig alleen de website. Ik verkoop spullen die erg veel te maken hebben met dit forum;).
    En ons bestaande bedrijf is een bouwbedrijf, waarvan ik de administratie doe.

Psychologie lijkt me erg interessant, wilde ik ook gaan doen, tot ik er achter kwam dat ik dan wel erg veel statistieken en wiskunde zou krijgen, en als ik iets niet kan....

Slaap/rust lekker! Ik ben de Mount Everest aan strijk aan het wegwerken:(

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hihi Daantje, goed zo..geen reclame ;) ben nu wel nieuwsgierig geworden...dus wil de link wel in een PBtje ;)

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi ja inderdaad :):)

10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha, zodra de webwinkel af is dan krijgen jullie een pb'tje! Maar verwacht dit pas over 3/4 weken, weet niet hoe snel ze zijn bij het bedrijf die de website maakt!

Is er bij jou al nieuws Ladylaura?

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ow nu ben ik ook wel benieuwd! Nou hopen dat hij snel klaar is dan :) hier nog.geen nieuws, bij jullie wel?

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier helaas ook nog geen nieuws! Nog twee nachtjes slapen en dan hoop ik op twee streepjes.....:p

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oow spannend hoor!! Ben benieuwd :)

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hier ook nog niets, ga morgenvroeg testen. Al ben ik al wel de hele dag chaggie, heb zin in chocola, en mijn darmen zijn erg onrustig. Aankomende menstruatie? Ben stiekem wel zenuwachtig voor morgenvroeg, dat witte vakje stelt me altijd zo teleur:p

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oow daantje spannend! Hoop dat je een mooie posi test krijgt te zien :) Ik ben nog wachtende op mn ei.. Dit is de eerste ronde dat ik niks meer bij hou en er ook.echt amper mee bezig ben, dus ben benieuwd :)

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja dat hoop ik ook. Ik heb het deze maand ook veel meer los gelaten dan voorgaande maanden.
    Hopelijk is het voor iedereen deze maand raak:).

Wat betekenen die pendels eigenlijk?

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hilse@ wat irri he die cyclus.. ik wor ook echt sago dr van
    mar ja. t is bij mij nooit regelmatig geweest.. toch mar op de ovus gaan vertrouwen denk voor mij

ben trouwens wel heel heftig ongi zeg. benieuwd wanneer t weer voorbij is.

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Die pendels zijn voorspellingen wanneer je zwanger word :) zijn leuke topics over, onderaan het forum :)

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ooh oke. Dus volgens de pendels is het bij jou binnenkort raak:).
    Nou hier helaas een erg witte test, dus laat die ongi maar komen. Ik leek het elke maand meer te kunnen loslaten. Maar ben nu een beetje bang aan het worden dat ik niet zwanger kan worden:(.
    Naja door naar de volgende ronde!

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja wie weet hebben mijn pendels gelijk!
    He meis wat balen van je test :( nou hopen dat je snel door kan naar de volgende ronde dan.. En dat gevoel herken ik hoor.. Ik.heb soms ook echt dagen dat ik denk dat ik nooit zwanger al worden of iets door al die teleurstelling :( dikke knuffel meis, kop op

Deel Deze Pagina