@Pabbles, ja precies. Dit is wat wij willen en waarvan wij denken dat het ons nog gelukkiger zal maken. Ik weet nu al zeker dat schoonouders niet positief gaan reageren, jammer dan! @Gold, het zijn toch vaak die mannen waar we op moeten wachten hè...ik had het ook al wel eerder gewild, maar vriendlief wilde wachten
Hoi Allemaal! Ik ben 24 (bijna 25) en mijn vriend is 28. Ik weet niet of ik 'te oud' voor dit topic ben? Als het aan mij had gelegen waren we er al 5 jaar geleden voor gegaan, maar mn vriend was er toen nog niet aan toe Wij zijn 6,5 jaar samen en wonen net 1 jaar samen. We hebben allebei een vaste baan, dus laat ons wondertje maar komen! @mamavanam.. wow! Niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat je veel ouder was! Wat leuk!! (Niet dat ouder verkeerd of zo is, maar ik dacht dat gewoon hihi) Onze omgeving.. tsja.. veel mensen zullen niet raar opkijken, maar onze naaste familie; mijn vader en mijn schoonouders hebben zo iets van 'geniet nog maar even..' vooral mijn schoonouders.. zij vinden dat m'n schoonzus als 'eerste' zwanger moet raken.. pfffffff daar gaan we dus mooi niet op wachten Wel jammer, maar ja.. er zijn ergere dingen.. Eerst maar eens zwanger proberen te raken
Als ik het zo lees zijn de meiden er eigenlijk altijd eerder aan toe dan de mannen.. hier precies hetzelfde!
tja veel mensen denken dat ik ouder ben maar nee dus haha ben wel veeeel volwassener voor men leeftijd misschien helpt dat een beetje
men man wou altijd al kindjes maar hij eeft gewoon nooit de vriendin gehad hij was 23 toen hij zen eerste vriendinnetje kreeg en ik was zen tweede ! maar moest ik nu een vrouw als mij tegengekomen zijn had hij ook op 20 al kindjes gewillen
@mamavanamarylli haha dat is toch wel een compliment of niet Ik zie dat je morgen 12 weken bent! Dan kun je het van de daken schreeuwen Of weten de meeste al dat je zwanger bent?
ik ben 23 jaar oud en was 21 toen ons eerste wondertje, Faye geboren werd. we zijn nu aan het proberen voor een 2e wondertje! mijn vriend is 27 jaar. we zijn ruim 3.5 jaar samen en wonen alweer 3 jaar samen.... eerst een huurwoning en afgelopen juni zijn we verhuisd naar ons droomhuis! (L) ruimte en kamers genoeg dus laat de tweede maar komen! ook wij hebben allebei een goede baan, mijn vriend werkt 49.5 uur en ik 28.5 uur dus gaat prima zo. vind het heeeerlijk om jong moeder te zijn! sommigen in mijn omgeving moesten erg wennen aan het idee dat ik zo jong moeder zou worden maar nu kan iedereen niet wachten op de 2e hihi! ik zou zeggen: altijd doen wat je eigen hart je ingeeft!
ik ben zelf 25 en mn man 29, zijn we te oud voor dit topic? hahaha ik vind mezelf nog vrij jong, maar ik had nooit de intentie om een jonge moeder te worden. Maar het is toch wel veel leuker dan ik vroeger dacht! dus we gaan er voor! we zijn ook al 9 jaar samen en hebben beide vaste baan en een mooi nieuw huis ds daar ligt het niet aan altijd spannend de reacties om je heen... maar uiteindelijk kies je toch echt samen!
Ik was net 22 jaar oud toen ik zwanger werd van de eerste (geheel gepland) en mijn vriend net 23 jaar oud. Niemand wist dat we graag een kindje wilden hebben, dus het kwam voor iedereen als een verrassing. Onze ouders vonden het allemaal heel erg leuk, terwijl ze allemaal onder de 50 opa en oma werden. Van familie en vrienden ook veel leuke reacties. Van de mensen verder om ons heen en collega's vaak de vraag gehad of het een ongelukje was. Op een gegeven moment werd ik daar zo zat van!! Inmiddels bijna uitgerekend van de tweede. Ik ben nu 25 en vriend 26. En vind jong moeder zijn zo'n voordeel! Nog geen moment spijt gehad dat we jong aan kinderen begonnen zijn. Veel succes (en plezier) met zwanger worden!
kreeg je al zo snel weer een buikje dan? ik vrees daar ook voor ja, bij faye had ik echt een flinke toeter!
Hoi allemaal, ik zou hier ook wel graag mee willen kletsen als dat mag. Ben 20 jaar, over een maandje 21 en mijn vriend is 31 jaar. We hebben net een huisje gekocht samen en zijn van plan in mei te gaan trouwen en we proberen ook voor ons 1e kindje. Mijn vriend was er al wel wat eerder aan toe maar ik wou graag eerst een eigen huisje hebben, we zitten nu in een heel erg ongemakkelijk huurhuisje. Ben in oktober gestopt met de prikpil ( toen moest ik eigenlijk om een nieuwe) en nu is het afwachten tot ik voor de eerste keer ongesteld wordt.
nieuwe dames welkom ! ja ik had een flinke buik in begin nu is het darmenbuikje echt aan het overgaan in een babybuikje !
Leuk om alle verhalen te lezen hihi. Bij ons was het ook geheel geplant, we waren toen ook al 4 jaar samen en nu inmiddels alweer 7 jaar samen de tijdvliegt voorbij. Erg leuk om te lezen datveel mannen nog niet wilden die van mij begon er eerder over dan ik zelf hihi. Wou het al wel graag maar dacht dat hij nog niet wou haha. Erg leuk om te zien dat er zoveel meiden jong mama willen worden!!! Mijn duimen draaien voor jullie!! Mijn ouders waren ook vroeg opa en oma ze waren 40 en 42 en mijn opa en oma beide 60 dus allemAl erg jong maarde vonden het erg leuk!! Mamavana heb je fotovan je buikje vind dat altijd erg mooi haha
hay hay, hier nog een jonge dame die maar al te graag mama wordt... Ik ben 20, mijn vent is 26 en we zijn al 2 jaar bezig. Wat leuk om te lezen dat er toch nog aardig wat jongen meiden te vinden zijn hier zeg! mijn directe omgeving vindt het echt super dat wij een kinderwens hebben, vooral mijn 2 zusjes van 6 en 8 (nakomertjes) vinden het tof om tante te worden. Maar van buitenaf merk ik wel dat mensen vaak zeggen nu al kinderen? moet je niet eerst carrière maken, je vergooit je leven etc etc. nou totaal niet mee eens! hoe eerder zo'n klein wondertje hoe beter groetjes Heleen
Mijn vriend was er ook nog niet eerder aan toe omdat hij de goeie partner nog niet gevonden had. Bij mij had hij het al na twee weken dat hij me vertelde dat hij mij als de moeder van zijn kinderen zag en het liefst dezelfde dag nog eraan begon. We geven nu gewacht tot we ons eigen huisje kregen en zitten nu in de 3e ronde
ojee dat ik dit ga vertellen . ik heb men man leren kennen en het eerste wat ik hem zei was ; ik neem geen pil ben dit ook niet van plan , kun je daar niet mee leven is het geen seks ! weet je wat hij antwoorde , oo geen probleem met u wil ik kindjes en een leven ! we zijn van dag 1 onafscheidelijk en zijn na 8 maand getrouwd !
wat leuk om al jullie verhalen te lezen!!! En dat er al zoveel jonge moeders zitten op dit forum, fantastisch! ik hoop voor iedereen dat het snel raak is, en voor de gene die al zwanger zijn, geniet er lekker van!!! ik kan niet wachten tot ik een mooi buikje heb en het aan iedereen kan showen! die reacties dat we te jong zijn en "carierre" moeten maken, belachelijk! en me leven vergooien? een kindje moet toch juist het mooiste zijn wat je kan overkomen? waarom doen mensen dan alsof het leven stopt en niks meer kan, naar mijn idee is het maar net hoe makkelijk je er zelf mee omgaat en wat je wil. ik ben wel echt een levensgenieter, ga veel opstap en hou van spontane uitjes..zolang het nog kan, doe ik dat ook en als ik dalijk in verwachting ben dan geniet ik lekker van mijn baby!!! liefs! ps. niemand is te oud voor deze topic
Leuk deze verhalen! Zelf ben ik nog 1,5 -2 jaar bezig met mijn master en dan gaat bij ons toch ook de pil de deur uit. Zal dan ongeveer 24 zijn. Zelf ben ik denk ik wel een beetje ambitieus, want ik wil graag gaan promoveren en tegelijk aan kinderen gaan beginnen, dus wat nou geen carriere maken? We zullen zien hoe het gaat lopen.
heey meiden, ik ben 23 en mijn vriend 24 ben morgen 14 weken zwanger! we wonen bijna 2 jaar samen en hebben 4 jaar een relatie. We hebben allebei een vaste baan. super leuk forum dit lekkere jonge meiden! succes iedereen met zwanger worden en degene die zwanger zijn geniet er lekker van!