Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey Daantje, rot voor je meid, hopelijk volgende maand.

Wat is het spannend hier op het moment zeg, meerdere die nog steeds niets zien op de test maar ook niet ongi zijn...

Wij moeten hier wachten tot volgende week, en de afgelopen week ging al zo langzaam...
    We lopen hier echt elke dag tegen elkaar te zeggen van hopelijk deze maand.
    Nou heeft m'n mannetje nog afleiding en zit meer met z'n hoofd bij z'n tentamens (vind ik heel goed hoor), maar ik zit er de hele dag mee in me hoofd, afgelopen maanden ging het wel weer, maar nu zijn m'n mamagevoelens gewoon zo intens... Pffffff....

Hopelijk is het snel volgende week vrijdag.

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja moeilijk is dat hè...ik heb op die momenten echt het gevoel dat het nooit iets word. Want als het nu niet lukt, waarom volgende maand dan wel. Geduld is een vervelende zaak. Gelukkig heb ik genoeg afleiding en ben ik druk bezig met de winkel. En ben bezig met afvallen, moet een kilo of 5 kwijt, en daar kan ik nu wel mee doorgaan. (hoezo ik probeer het positief te maken dat ik niet zwanger ben).

Net een boete van 316 euro gehad, scooter 1 dag te laat verzekerd:(

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Nou sinds gistermiddag weer ongesteld, dus helaas niet zwanger, maar wel een soort van regelmaat in mijn cyclus.

Viel me net ineens op dat veel meiden waarmee dit clubje is gestart nu zwanger zijn. Op een enkeling na is iedereen al een paar weken zwanger. Laten we hopen dat dat voor ons ook iets goeds betekent:).

Iemand al nieuws?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoihoi:)

Hier een buikgriepje te pakken.. Gister avond werd ik misselijk en t komt er nu pas uit dus tijdje niet zo lekker gevoeld:(
    Maargoed, dacht dus dat ik zwanger was door die misselijkheid, helaas:p maandag ochtend weer een testje doen als ik dan nog niet ongesteld ben..
    Trusten allemaal! X

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, jammer meid van je ongesteld! Tegelijkertijd wel fijn dat je nu zo een beetje een regelmatige cyclus hebt! Handig voor 'te klussen:):)

6. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Oh Godin, ik heb vandaag een kleintje in m'n armen gehad.
    Wat voelde dat geweldig!! En m'n mannetje zag dat en hij werd er ook meteen helemaal door gefacineerd.

We waren bij m'n schoonfamilie vanwege een verjaardag, maar de zus van m'n verloofde z'n tante is zo'n 4 maanden geleden bevallen van een meisje. En die waren er ook dus de halve middag die kleine gezien enzo. en toen werd er gevraagt of ik d'r ook even wou vast houden, oh het was zo'n schatje!! Een echt lachebekje (niet naar mij hoor meer naar de mensen die ze kon maar die zaten in de buurt dus)

We wachten deze week met spanning af, we hopen zo, het was zo geweldig om te zien, en dan het idee dat we ook zo'n kleintje zouden krijgen. *zucht*

Schoonmoeder was er ook zo weg va, vanaf het moment dat de kleine in m'n armen werd gelegt was ze er ook helemaal bij.
    Ze zou het ook zò leuk vinden om oma te worden, de vorige keer met m'n zwangerschap, stuurde ze in het weekend al een berichtje of ze voor kleertjes mocht kijken en of ze mee mocht helpen met de uitzet voor de kleine enzo.

Was echt zo bijzonder weer zo'n kleintje vast te houden, zit er zo vol van dat ik het ff van me af moest schrijven, helaas kan ik dan wel door blijven gaan.

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Heerlijk is dat hè! bijna al onze vrienden zijn zwanger/hebben een kleine, en als we dan op (kraam)visite zijn dan smelt ik altijd als ik dat kleintje zie. Als ik dan al die spulletjes zie dan kan ik niet wachten tot het zover is!

Voor jou lijkt het me wel extra moeilijk, je hebt al gewoon even mogen voelen hoe het is om een beebje in je buik te hebben. Knap dat je gewoon weer doorgaat!

Bij jou nog steeds geen positest/ongi hilse?

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoii!

Net op verjaardag van nichtje geweest (2jaar)
    Allemaal kindjes daar, super lief!

En nog geen posi of ong.. Morgenvroeg weer testen.... Eng!!!

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Pfff, dat schiet ook niet op hè...
    Succes morgenvroeg:)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nee echt frustrerend:p

Iemand van jullie nog naar de negenmaandenbeurs?:)

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En al getest?

Ik wil zeker naar de 9 maanden beurs. Ook voor ons bedrijf, maar ben sowieso wel nieuwschierig. Ben alleen wel bang voor al die blikken naar mijn buik, dat gebeurt namelijk in babywinkels ook altijd. Je hoeft toch niet perse zwanger te zijn om die winkels te bezoeken:s. Maar dat is niet echt een beurs voor mannen lijkt me....want gezien ons bedrijf zou ik mijn vriend meenemen. Maar dat is misschien wel een beetje vreemd...

Ga jij?

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja, negatief:(
    Oké, ben vorig jaar naar jonge gezinnen beurs geweest en daar waren wel best veel mannen hoor.. Denk hier ook wel! Volgensmij ook een papa stand maar weet ik niet zeker.
    Ik ga met een vriendin heen die heeft al een kindje. Misschien gaat m'n schoonzusje mee die is net 11wk zwanger...

13. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    We zitten hier erover na te denken om er naar toe te gaan:), ik heb een gratiskaartje voor de avond gekregen (van kruidvat, omdat ik kruidvat voordeelkaart heb):p en m'n mannetje kan gratis reizen door z'n studenten ov kaart, we kijken nog even aan of m'n schoonvader een meereis kaartje kan regelen (hij werkt bij de ns), dan zouden we er gratis heen kunnen reizen:D.

Maar ik denk dat we wel gaan:D, alleen nog even een extra kaartje voor hem halen, en zelfs als me schoonvader niet over de brug komt dan is het nog steeds minder dan wanneer we voor beide hadden moeten betalen:). (ik ben een koopjes/budet shopper, het is m'n hobby om dingen goedkoper te krijgen);):D;)

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha, waarom ook niet? Niemand hoeft een dief van zijn eigen portemonnee te zijn.
    Ik vrees dat ik gewoon alles kan betalen, heb wel een kruidvat voordeelkaart....maar nog niets van kaartjes gezien.
    Hmm...misschien dan toch maar aan vriend vragen of hij meegaat:)

15. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik krijg iedere dag bericht van kruidvat welke voordeel ik die dag heb, en daarbij zat (paar dagen geleden) een gratis avondkaart bij.

We hebben besloten dat we gaan, zijn toch wel nieuwschierig naar hoe het is daar.

Hierzo trouwens nog geen rode duivels te zien, we wachten tot morgen, is het er morgen nog niet bestellen we wat testen van sensitest.

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Volgens mij kan je ze nog steeds krijgen bij de kruidvat, heb gister nog wat in het foldertje zien staan nl. Maar het is wel een avondkaart hè! Ik heb zelf een dagkaart gekocht omdat het voor mij niet naast de deur is..:)

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ja, de kaarten van kruidvat zijn inderdaad avondkaarten.
    Het is dan wel van 18.00 tot 22.00.

Ze zijn nog steeds te krijgen, ikzelf heb er gisteren nog een ''gekregen'' bij besteding van 12,50.

Op de site van de negenmaandenbeurs kun je trouwens ook dagkaarten met korting kopen, inplaats van 18 euro ben je er dan 14 kwijt.
    En eventueel nskaarten van 17,50 geloof ik, handig voor als je verder uit nederland moet komen en het zou meer dan dat kosten.

18. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja het is inderdaad €31.50 voor een dagkaart en retourtje. Kom uit Tilburg, dus de auto is niet echt een optie denk ik.

Maar spannend Cheetara, hoop voor je dat het raak is:)

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat dit clubje er is:). Kan ik mooi even van me af schrijven.
    Vandaag is het alweer 6 jaar geleden dat mijn moeder overleed, ik was 17 en nog lang niet klaar om zonder moeder verder te gaan. Ik was in een klap volwassen. Ik heb alles zelf moeten leren, zoals koken en wassen. Misschien onbenullige dingen. Maar had dit zo graag met mijn moeder gedeeld. En niet alleen was ik mijn moeder kwijt, maar ook mijn beste vriendin. En ik mis haar elke dag meer. Wat had ik graag vertelt dat we hopen op een kleintje. Ze zou echt een geweldige oma zijn...

Sorry, voor jullie een niet heel erg interessant berichtje, maar wel fijn om het even op te schrijven.

20. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Daantje, daar is het forum toch voor, voor alles wat je dwars zit en wat je van je af moet schrijven.
    Ik vind het toch zo mooi dat je je moeder zo kan missen.

Deel Deze Pagina