Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Heb je al getest?

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb vanmorgen getest.. Alweer negatief:(

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    hoi dames, mag ik mij hier ook aanmelden? :)

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh nog steeds negatief:(. Dat schiet ook niet op zeg...hoeveel dagen ben je nu al?

@bops, natuurlijk. Gezellig! Wil je wat meer over jezelf vertellen?

5. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii

ik ben 24 jaar en me vriend 25 jaar en we zijn nu al 6 maandjes bezig om zwanger te worden hoop dat het snel mag lukken...maar lees dat ik niet de enigste bent waarbij het wat langer duurt..

xxx Sher

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hoi Sher, welkom!

Je bent inderdaad niet de enigste die er wat langer op moet wachten. Maar tot het zover is blijven we hier gewoon kletsen en elkaar steunen!

7. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii daantje3

dankjewel
    jaa dat vind ik wel een fijn idee moet ik zeggen hoor dat je het kan delen met andere meiden :)
    hoelang ben jij zelf al bezig met zwanger worden? is het voor je eerste ?

xx

8. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoi meiden, welkom aan Bops en Sher!!

Het is inderdaad heel fijn om het over alles te hebben, ikzelf heb geen vriendinnen maar door dit topic voel ik me toch heel vaak erg gesteunt.

Hilse, wat vervelend dat je nog een negatieve test hebt, ik hoop dat je snel erachter bent wat er aan de hand is.

En meiden, ik heb vandaag ook getest en ik moet een andere banner hebben...

Heb de hele dag lopen wachten op het pakketje, vorige keer was het vroeg binnen. Dus getest en ja hoor positief, ik ben zwanger, we waren blij verast, maar niet zo extatisch zoals de vorige keer, we zijn ontzettend blij en gelukkig maar we hebben nu meer iets van... laten we de eerste weken maar zien en hopen dat het goed zal zijn, maandag even huisarts bellen om te laten testen daar.

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    cheetara, Gefeliciteeerd!!!! wat super!!!!

Ik zal wat meer vertellen over mij :)

Ik ben Bo, 24 jaar en wonend in amsterdam.
    Vanaf kleins afaan wil ik al kinderen, nouja eigenlijk maar 1.. vriendlief wil in de toekomst toch 2 kids.

Ik zit tot januari 2013 in opleiding, tot die tijd is het niet verstandig om een kindje te nemen.
    Dus ik moet heel veel moeite doen om die gevoelens te onderdrukken tot het einde van dit jaar, mn vriend wordt er soms echt helemaal gestoord van.
    (dat gezeur over zwanger worden)
    Dus ik hoop dat ik hier een beetje mn ei kwijt kan en niet mn vent hoef te "irriteren".
    Hij wil het echt heel graag, maar nu nog even niet.:(

Het ergste is ook nog dat eigenlijk al mijn vriendinnen wel (kleine) kinderen hebben, ook zie ik plots overal zwangere vrouwen, of pasgeboren baby's..
    Ik word soms ook helemaal gestoord van mezelf dat ik aan niks anders kan denken, helaas begrijpt me vriend dit niet helemaal.
    Hij snapt niet dat ik niet gewoon even kan wachten die paar maanden.

Nou dat is ongeveer mijn verhaal nu... :)

10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Woow wat een goed nieuws Cheetara, gefeliciteerd! We gaan er gewoon op vertrouwen dat dit kleintje bij jullie gaat blijven en dat alles helemaal goed gaat! Ik duim voor jullie! Wanneer ging het vorige keer mis?
    Blijf je wel hier kletsen trouwens?

@lady1987, ik zit nu in de 4e maand. Ben 23, mijn vriend is 31 en we hopen op een eerste kleintje:).

@bops, lastig hè dat wachten als je iets heel graag wil. Ik wilde eerder dan mijn vriend voor een kleintje gaan. En het wachten tot hij ook wilde...dacht echt dat ik het niet vol zou houden. Maar het is gelukt, en nu ben ik weer gefrustreerd dat het niet zo snel wil lukken:p. Iedereen om je heen lijkt zwanger of heeft een beebje. Al zijn die ongeduldige gevoelens wel afgenomen hoor...

Leuk hè die sneeuw? Of geven jullie er niets om. Ben net lekker 2 uur buiten geweest met de hond, heerlijk!

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden! Welkom hier!:)
    @Bo ik snap wat je bedoelt! Mijn vriend wordt er soms ook gek van haha.. Alleen zijn wij al wel bezig!

@cheetera. GEFELICITEERD!! Wat fijn! Ben benieuwd naar je afspraak met de ha:)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@daantje. Ja heerlijk die sneeuw! Ben al zo'n beetje de hele dag buiten met de honden en de pony's. Vanmiddag met de kleine meid op de slee. Wou ze er niet op maar moest m zelf trekken natuurlijk:p

13. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    oke spannend hoor de meeste hier zijn geloof met de 1ste bezig he
    valt me wel op dat iedereen zo lief is voor elkaar hier het word iedereen gegund een babytje :) mooi dat zulke meiden toch bestaan

xx

14. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik gun iedereen een beeb die er 1 wil.. alleen wil ik ook een beeb!;)

@Daantje
    Nou ik heb ook echt het gevoel dat ik het niet ga redden... ik heb de kinderwagen al uitgezocht :$ ben zelfs al naar namen aan het kijken.. :(

Nou komt het denk ik ook een groot deel door mijn hormonen die de weg kwijt zijn.
    Dus hoop dat het nog wat gaat afnemen want eerder dan de planning gaat het toch niet worden.

De sneeuw.. sja wat zal ik zeggen, opzich vind ik het best leuk.
    Alleen jammer dat heel nederland in file toestand is en ik nu van moeder en vriendlief niet naar stal mag :x

15. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey meiden, bedankt voor de felicitaties!:D:D:D:D:D:D

Bops, wat lastig dat je nog even moet wachten:(, misschien dat jullie een paar maandjes eerder kunnen beginnen?;) Als je in november dit jaar beginnen zou je (als je meteen de eerste ronde zwanger bent) nog in je 3de maand zitten dat is dan nog wel te doen. Maar zoals je wel hebt gelezen is het vaak niet in 1keer raak en duurt het een aantal maandjes (of voor sommige langer) voordat je een goede test hebt.
    Tot dan kun je hier natuurlijk lekker meekletsen en je ei kwijt:), en mannen kijken en voelen dat soort dingen altijd anders dan wij vrouwen.:)

Ik blijf hier tuurlijk kletsen, ik zou m'n groepje niet kwijt willen;):D

Wat betreft de sneeuw, prachtig!! Maar koud en ik heb gemerkt dat als ik zwanger ben nog meer een koukleum ben dan normaal en dan is het al erg:$.
    Ik denk dat we morgen wel even gaan wandelen,:) maar niet zo ver.
    Als het sneeuwt dan zit/sta ik altijd wel voor het raam om te zien:), samen met de katten die vlokjes proberen weg te staren:D.

Wat betreft graag ook een kindje willen kan ik helemaal begrijpen:p, ik heb altijd dolgraag jong moeder willen worden (nog eerder dan nu, gelukkig wel zo verstandig geweest te wachten op de juiste persoon en tijd;)), en als je dan eenmaal ervoor gaat mag het ook meteen raak zijn voor je:). Overal zie je ineens zwangeren en kinderwagens waar je stiekem een blik in wilt werpen:p:).

Ik had zondag nog een kleintje van 4maanden in m'n armen, en ik me maar afvragen of het nu raak mocht zijn:$;):).
    En deze week hoorden we dat m'n neef met z'n vrouw misschien ook weer zwanger zijn, hun dochter van bijna 3 praatte haar mond voorbij bij m'n tante.
    Dus ik vraag me af hoe dit jaar gaat lopen:(, heb vorig jaar al een druk jaar achter de rug, en dit jaar ziet er toch ook wel druk uit;).

Nog de trouwuitnodigingen maken en versturen, 2mei trouwen:D en m'n nicht 19 mei en natuurlijk hopelijk een kleintje die de hoek om komt:D, en dus misschien ook wel van m'n neef een kleintje erbij:).

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    @cheetara
    Ik gun het jullie helemaal en hoop dat het echt goed gaat nu voor jullie!!

Wat betreft iets eerder beginnen.. Gaat hem ook niet worden denk ik, zover ga ik hem niet krijgen.
    Ook heeft dat te maken dat mijn opleiding niet alleen maar theorie is, maar ook veel praktijk wat soms vrij gevaarlijk kan zijn.
    Iets wat je niet(hoog) zwanger wil (en kan) doen.
    Dat het wat langer kan duren weet ik.. Ik wel, hij weet dat ook wel maar dat boeit hem nu niet.

Augustus 2010 ben ik zwanger geraakt van mijn EX en heb toen de keuze gemaakt voor een abortus (ik hoop dat jullie dit begrijpen)
    Toen was ik er totaal niet klaar voor en was niet van plan om een kindje te nemen en alleen op te voeden.
    Ik werd toen ook zwanger door de pil heen en echt niet bewust.

Stel het zou nu wel in 1x raak zijn dan zitten we met een probleem.
    Want dan kan ik mijn opleiding niet in 1x afmaken.. Opzich is dat nog niet zo een hele grote ramp (vind ik) maar vriendlief wel.. en (soms helaas...) neem je de beslissing samen om een kindje te nemen.

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Nee dat snap ik, ik bedoelde natuurlijk eerder met een maandje ofzo wat voor je examen, maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie.

Wat betreft de abortus kan ik niet in je leven kijken en zolang jij ermee kunt leven moet het toch geen probleem zijn.

Nog even over het nemen van kinderen, ben ik persoonlijk van mening dat je geen kinderen kunt nemen kinderen krijg je, en zelfs het plannen van kinderen is lastig aangezien je kinderen ook niet echt kunt plannen de natuur heeft soms andere ideeën met je plannen.

Om kinderen te krijgen kies je er natuurlijk samen voor (ideaal gezien) en dat moet je natuurlijk ook doen, maar wat betreft samen beslissen over dingen vind ik ook dat het goed is om samen over dingen te praten, en soms moet je water bij de wijn doen in een relatie.

18. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik ben soms een beetje lomp met woorden hoor, maar ben het helemaal met je eens.

Wat betreft de abortus, ja het klinkt heel stom maar ben blij dat ik die keuze toen gemaakt heb.
    Mijn ex gebruikte heel veel softdrugs, is een patologische leugenaar, en dus niet mogelijk om daar een gezin mee te vormen (in mijn ogen) en dus ook niet mee samen te zijn, laat staan een pappa zijn.

En ik zag ons al bekvechten en uiteindelijk tot rechtzaken gaan wie de voogdij zou krijgen, dat wou ik mn kind niet aandoen en mezelf ook niet om eerlijk te zijn.

Ik hoop echt dat het ons gegund is om een baby te krijgen, we willen het samen toch wel heel graag.

Wat betreft het samen beslissen, ik moet op het moment heel veel water bij de wijn doen voor mijn gevoel (of dat echt zo is weet ik niet) maar nu wat mijn gevoel zegt wel.

Ik zou het nu zo graag willen dat alles voelt alsof ik heel veel water bij de wijn moet doen. (gelukkig hou ik niet van wijn dus dat scheelt :p sorry even flauw grapje)

Het levert soms wel veel frustratie op, want ik wil er heel graag over praten want dat lucht voor mij op en dan heb ik weer het idee dat ik er wat langer mee kan wachten.

Maar hij wordt er soms helemaal krankjorrem van, dus ben blij dat ik hier nu mn frustratie kan uiten!

19. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha, heel herkenbaar bops. Wij hebben al een meisjes en jongensnaam en kijk zelfs af en toe naar leuke geboortekaartjes. Vraag me af wat er nog te regelen valt als ik straks een keer zwanger ben:p. Toch is dat bij mij wel afgenomen hoor.
    Maar je kan al wel gaan ontpillen, dan is je lichaam er in ieder geval klaar voor als het zover 's. Gewoon met condoom seksen een tijdje.

Dat wordt een druk jaar dan Cheetara, maar wel gevuld met allemaal mooie dingen:). Ga je het al vertellen aan je omgeving, of wacht je nog even?
    Leuk dat je blijft kletsen, kan ik van jou vast alle ins en outs van zwanger zijn horen!

Kindjes nemen....nee ging het maar zo makkelijk. Veel vrienden van ons zitten in de mmm. En dat is geen pretje. Ben daar zelf ook wel bang voor, maar we zijn pas in de vierde maand. Dus laat ik het even de tijd geven...

20. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Daantje, hahah erg is dat he!
    Geboortekaartjes kijk ik nog niet naar, dan word ik helemaal gek haha!

Wat betreft ontpillen.
    Mijn spiraal is er nu precies 1 week uit, ik kreeg er cystes van op mijn eierstokken en dat gaf vreselijk veel pijn, dus nu doen we het idd met condooms!
    Hormonen hoeven van mij even niet meer.

@Cheetara
    Druk druk druk druk, maar wel echt ontzettend leuk!

Deel Deze Pagina