@daantje, ik kom ook nooit klaar hoor door penetratie, volgens mij de meeste vrouwen niet.. Je zou kunnen oefenen met van die speciale dingen om je bekkenbodemspieren te trainen. Helpt misschien om het daar een beetje beter onder controle (voor zover dat wil) te krijgen Maar je kunt ook na de seks gewoon klaarkomen..
@bops, ik kan me daar dan helemaal niet goed op concentreren en dan lukt het niet als het tegelijk moet hè
Haha, wat fijn dat jullie geen problemen hebben om hierover te kletsen. Maar dat zou dus niet uitmaken om zwanger te worden? Als meerdere vrouwen dat hebben... Wij doen dat ook wel eens hoor, en soms komen we dan wel tegelijk of net na elkaar. Ik moet me dan ook wel op mezelf concentreren, maar dat gaat prima
Maar je hoeft dan toch niet precies tegelijk? Als je nadat ie in je klaargekomen is zelf komt dan heeft het okk ng wel effect zeker?
Hilse, het kan allebei. Maar ik weet het niet zeker! Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen ergens. Maaarreee, ti's ook heel lekker hoor
Hilse, volgens mij is het het beste als je na de man komt. Als je ervoor komt wordt het alleen maar lastiger, tegelijk of erna is beter. Bops, denk je dat je zo vroeg al kan testen? Ik heb net een pendel gedaan, voor het eerst, juni 2012 een meisje. Dan kan ik er nog even op wachten
Ik heb geen idee! Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn cyslus nu loopt, ik ging uit vanaf mijn oude cyclus maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet! Ik weet niet wat ik van dat pendelen vind..
@Daantje, ja idd! Moet je maar gauw meer pendels laten doen, misschien dat die wat eerder zijn Ik heb nu 2 gunstige.. Feb meisje en Maart meisje. En augustus jongen.. Ik weet verder niet echt wat ik er van moet denken maar vind het wel geinig!
Welke sneltoets? Ik heb geen idee waar ik zit in mn cyclus! 27 januari is mijn spiraal eruit gegaan, daarna gelijk ongesteld. Met spiraal werd ik nooit ongesteld, dus ik heb echt geen enkel idee..
Jaaaaa hoooor!! Mijn kat gaat op mijn agenda liggen (op de bank) waar mijn huiswerk in staat, en de hond is aan het meepraten met The dog whisperer
Van dat blozende poppetje Net zoals deze : met D is haha.. Even denken hoor.. Is het dan nu ongeveer 3 weken verder? Mijn denkvermogen laat me een beetje in de steek geloof ik.. Wie weet heeft dat met beebje te maken
Haha gezellige boel bij jou Ik zit hier in m'n eentje aan de keukentafel bij m'n ouders. M'n vriend blijft vannacht op de kazerne slapen
hahahah wie weet! Vrijdag is het 3 weken geleden! Ja is altijd gezellig hier, ben nooit alleen. Alleen mag vriendje nooit meer zo lang weg hoor, mis hem echt zo erg pffff