Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Smilie test
    :$ = : $
    :( = : ?
    :x = : x
    :-& = :- & zo verder ist wel duidelijk? :p

Edit
    Noooou!!! dat hoort m te zijn!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier ook twee hondjes bij me dus ook erg gezellig:)
    Hmm 3week he.. Tsja je zou het kunnen proberen:p
    Hoeveel testjes heb je in huis?
    Ik heb er momenteel 8 liggen:p

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja vaag! :O

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik heb helemaal niks liggen! (wordt mn vent gek haha)

Ik heb net wat besteld, zodat ik morgen niks (kan) halen, zodat ik toch nog een dagje rek met testen :p

is 3 weken niet te snel?

6. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey Daantje, de meeste vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie hoor, je kunt gewoon klaar komen na je mannetje hoor. Deed ik ook altijd, gewoon erna, gelukkig maakte hij het toch altijd een stuk makkelijker, want het is niet altijd zo fijn of staat toch je hoofd er niet echt naar.

Het is natuurlijk niet zo dat je zonder niet zwanger wordt, maar het kan zeker helpen.
    Als je na je man klaarkomt dan beweegt je baarmoedermond zo dat het ''goedje'' door je baarmoeder heeft gaat en naar de eileider wordt geleid waar de meeste kans is op een eisprong.
    (feit trouwens, het is onderzocht. curiosity, why is sex fun. geloof ik op youtube heb ik het gezien, was er ook weer een van discovery)

Ik heb trouwens vandaag bezoek gekregen van iemand van moeders voor moeders. Ging allemaal goed, ze leek een beetje verbaasd over de huissituatie hier maar ze zei er niks over.
    Was goed gesprek, ze heeft het over alles wel gehad, en ik kon nog kiezen uit een presentje (ik kon kiezen uit een mvm ketting of armband) ik heb de armband gekozen.
    Morgen zullen er kannen voor de deur gezet worden, want ik vond het geen probleem als mensen het zouden zien.
    Ik hoop dat ik 10 weken mee kan doen, want dan zou ik ook een mvmluiertas krijgen, en die zag er echt leuk uit.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn meiden, lijkt me leuk om dat ook van jullie te horen hoe het gaat. Ik hoop/duim echt voor jullie.

Ben trouwens maandag naar diabeter geweest en daar was blijkbaar even wat misgegaan en dat heb ik eventjes goed rechtgezet.
    Meeste mensen daar gaan naar de dokter, verpleegkundige, dietiste en (soms) psychologe. Ik ga alleen naar de dr. en psychologe, omdat ik het zelf te goed regel en uitreken enzo. Aan het begin ben ik een keer naar alles geweest maar dat bleek totaal onnodig!
    En kreeg 2 verschillend adviezen (tegen over gestelt).Dus aangezien ik een vorm van autisme heb ging dat toendertijd fout (zie ontploffing van mij op schaal van atoombom). En toen is er dus besproken dat het eigenlijk voor mij helemaal niet nodig was om zoveel mensen te zien.

Nu werd ik ineens door de verpleegkundige mee geroepen, dus ik vroeg van: Wat is hier de bedoeling van?! Ja, eerst even langs de vpk, ik zo van, sorry? Ik ga niet naar de vpk. Oke kom dan maar met mij mee (dokter/internist), vind je het erg als ze (vpk) er ook bij is?
    Nee, hoor dat maakt me niet uit.
    Dus zij uitleggen van dat ze dat doen om mekaar aan te vullen. (daar ben ik het mee eens als ze bij elkaar zitten, dan horen ze wat ze zeggen, maar niet als ze apart zijn) Dus ik uitleggen dat ik het zelf allemaal uitreken en dat ik het zou begrijpen als het niet goed gaat, dus de vpk vragen over hoe ik het uitrekende, dus ik gezegt en blijkbaar had ik het helemaal goed want ze had niks meer te zeggen. En de dr doorgaan van, maar tijdens je zwangerschap dan gaat er vanalles met je suiker gebeuren en dan moet je vaker komen. Dus ik van als ik het niet onder controle heb snap ik het maak ik pas het gewoon steeds aan, u zegt dat het wat kan veranderen als in sneller hypo's, dus daar let ik op, gebeurt dat dan pas ik het wel weer aan dat hoeft niemand voor me te doen. Dus ze hield er maar mee op en ging verder over relevantere dingen. (ik heb niks tegen de vpk persoonlijk maar ik heb het niet nodig, en ik was het er niet mee eens dat ik maar 'gewoon' daarbij geplaatst werd terwijl ik dat helemaal niet nodig heb, en dat problemen daardoor zou kunnen veroorzaken met m'n autisme) Maar de vpk d'r gezicht stond bijna op onweer en toen de dr. m'n buik ging voelen (heb af en toe een steekje in m'n buik) snelde zij de deur uit. Frank had moeite om z'n lach in te houden, om hoe ik ze even 'op hun plaats' had gezet over dat ze niet zomaar met me kunnen rondsollen, maar hij hield zich gelukkig in.
    Daarna moest ik nog even in een potje piesen en bloedprikken (daar is de naald gelukkig dunner) en toen zei ik nog tegen m'n dr. , sorry maar ik kan het niet hebben met m'n autisme als het niet nodig is, ik wil niet daarmee weer in de problemen komen als het niet nodig is. Dus dat begreep ze wel, en daar had ik gelijk in...

Dat was dus mijn maandag trouwens nog, en m'n vader zat in de wachtkamer en die zag dus een gedeelte, we stapten met z'n drieen naar buiten en die twee schoten me in de lach. Hahaha, je had jezelf moeten zien!!! Hahahaha, die vrouwen keken alsof ze een ramp moesten zien te voorkomen!!! Hahaha... maar je hebt je tenminste niet op je kop laten zitten, en hebt netjes eventjes laten weten dat jij daar niet voor in was!!

Nu moet ik nog een afspraak gaan maken bij het ziekenhuis voor eerste afspraak, dr. zei dat het het beste was om te kijken of ik eerder kon dan 10weken, omdat ik af en toe steken heb en dat serieus genomen moet worden, ze stuurt nog een verwijskaart op.
    Ben nu wel bang om een afspraak te maken... De eerste keer deed ik dat en het ging fout, in de week dat die afspraak geweest zou zijn, was ik echt heel depri en ik ben bang dat dat ook weer zou kunnen gebeuren. (Maar ik heb mezelf voorgenomen het aankomende maandag te doen)

Zo dat was weer mijn 'verhaaltje':):$, ben blij dat ik dat kwijt ben jeetje wat kan dat toch opluchten.:D;)

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Bops, goed gedaan dat dagje extra rekken, is heel handig. (heb ik ook gedaan met de test)
    Hopelijk komt de test goed uit;):D

Jeetje jullie zijn handig met de smileys, ik druk altijd gewoon het icoontje in...:)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Bops, waar heb je besteld?

@cheetera, ik moet je verhaaltje wel even 2x lezen denk ik :p:p

Ik word ineens ongeduldig omdat ik pas over 6 dagen (als het goed is, maar we klussen met regelmaat natuurlijk) mn eisprong heb. Ik kan dus nog langggggggggggg niet testen arghhh :p

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@cheetera,
    Ik wil ook graag meedoen aan moeders voor moeders!
    Moet je dan trouwens overal die kannen mee heen slepen?:p

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Wat is dat precies van MVM dan?
    Heb geen idee :)

En gelijk heb je hoor, die vpk kunnen zo op je huid zitten! en volgens mij kan jij het allemaal prima zelf regen wat betreft je suiker enzo!
    En eerlijk is eerlijk... het is HEERLIJK om zo een persoon lekker even op haar plek te zetten, gnagna ;)

nou snel zwanger worden (als ik het nu niet ben waar ik vanuit ga ondanks de vage klachten) zal er dan niet inzitten, vriendje wacht liever nog even.
    Maar mocht ik het wel zijn, dan is hij ook erg blij :D

Die steken zijn vast niks joh! heb hier echt vaak gelezen dat dat er gewoon bij hoort!
    snel afspraak maken ben je er vanaf :)

Ja dat rekken leek mij ook wel een goed idee!

Ik had trouwens een test gedaan vlak voor mijn spiraal eruit ging, en toen zag ik een heeeeeeeel vaag streepje, dacht eigenlijk een indroog streepje...

11. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Eeeeeeeeeuh
    zwangerschapstest.nu
    ennneeee, voor je het weet.... kan je testen ;)

Ik ben blij als ik kan klussen, mis mn man :);)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja, maar wachten duurt zo lang:D
    Probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet altijd even goed:)
    Morgen eerst maar een avondje genieten van elkaar, lekker uit eten en naar de bios:):):)

13. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ik ben jaloers!!!!!
    Ik mis mn vent zo erg, hij is er pas zaterdag avond weer :(

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ach meid:(
    Waar woon je? Kom ik gezellig langs:p

15. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hilse, nee die kannen kun je mee naar werk nemen als je wilt en mensen daar er geen bezwaar tegen hebben. Maar je kunt het ook alleen doen als je thuis bent.

Bops, moeders voor moeders is een organisatie die urine inzamelt van zwangere vrouwen (tussen de 6 en de 16 weken) om medicijnen te maken voor vrouwen die uitzichzelf niet zwanger kunnen raken, of wat meer hulp erbij nodig hebben, zodat ze toch nog zwanger kunnen raken en een kans hebben op een kleintje.

Je kunt er wat dingen op het internet over vinden, ook op deze site.

Wat ik vandaag hoorde was dat ze een zwembad vol urine nodig hebben om een potje (waar je in moet plassen voor de dr.) van dat medicijn te krijgen.
    Dus ik was blij dat ik inderdaad toch ervoor heb gekozen om mee te doen.

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Amsterdam! :D

Morgen vallen de eerste 2 uur uit, moet ik vanwege de vlag heisen alsnog om 8 uur op school zijn ipv 10 uur :x
    BLUUHHHH

ben ik erg als ik zaterdag echt de hele avond alleen maar ga sexen? :D:p;)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@cheetera, jeetje zoveel!
    Ik ga er gelijk wat over opzoeken.. Gebruik namelijk medicijnen en weet niet of je dan wel mee kunt doen :(

18. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Bops, wat vervelend dat je je mannetje zo mist (ik kan me er niets bij voorstellen, ik wordt al bijna gek als hij hier een lange schooldag heeft:))
    Ga anders naar vriendinnen ofzo, om niet alleen te zijn.
    Tenzij je in de buurt woont dan wil ik ook wel langskomen hoor;):).

19. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Jeetje cheetara, dat is idd wel nobel om te doen dan!!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Bops, hm ja, 2,5uur rijden:p
    Enneh.. Nee, helemaal niet erg! Zou ik ook doen :p
    Hoop dat vriendje er morgenavond nog puf voor heeft na het eten en bioscoop.. hahah! Vast wel, hij kan toch geen nee zeggen als ik eenmaal naakt voor 'm sta:D:D

Deel Deze Pagina