Het is inderdaad ook wel een idee om van te voren zelf even aan de slag te gaan. Hij begint altijd savonds ineens zomaar als ik moe ben en totaal niet aan seks denk. Maar als ik geil ben ist goed. Dus misschien daar zelf voor zorgen...
Hihi, probeer eens een tijdje te kijken , en dan echt geinteresseerd te kijken, kijken wat je ervan vindt
Is ook leuk om samen te kijken trouwens Wel is mijn ervaring, dat mannen sneller geil worden dan vrouwen Dus daarbij weer de tip om zelf alvast een voorafje te nemen
Van de wehkamp wel. GEwoon in zo'n standaard verpakking. Ik denk dat je bij die andere ook wel kunt kiezen of je het prive wilt of niet...
Oké nog even een erg persoonlijke vraag. Ik vind pijpen echt niet tof om te doen, maar natuurlijk vind de vriend het geweldig. Ik doe het graag voor hem, maar vind het niet fijn. Hoe maak ik dat prettiger?
Hmz, moeilijke... Pijpen vind je of leuk of niet.. maybe kan je het combineren met pijpen en trekken en sex hebben? Soms heb ik ook geen zin om het af te maken en dan ga ik er gewoon bovenop zitten, hoor hem niet klagen hoor,
Hmm.. Wat vind je er precies niet prettig aan? Ik vond het altijd een soort van eng om te weten of ie wel schoon was hahaaa dus van te voren douchen wij meestal wel, of wast hij haha.. Ik vond het eerst ook nooit fijn.. Het kan ook helpen om je gedachten zo om te zetten dat je een tijdje heel erg gaat denken van: ik vind dit zooooo lekker. Klinkt echt stom maar het helpt wel. Ik ben er helemaal gek van nu hehe..
Oké, nou ik ga in ieder geval iets bestellen. Misschien wel samen met hem, dan toon ik initiatief en het kan geil zijn.
Ja ik ben er ook gek van hoor!! Niet altijd hoor Maar je hoeft het ook niet altijd met de mond af te maken he, je kan ook gewoon langzaam opbouwen... Ik vind het trouwens ook een prachtig om te zien hoe hij aan het genieten is terwijl ik bezig ben...