Meiden begin 20 die zwanger willen worden..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DJR, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

HAha, die creme is geinig.. Als het echt werkt, zou het?:p

2. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Lady's ik ga nu echt afsluiten! anders val ik nooit in slaap ;)

Ik ben er morgen weer, veel tussenuren helaas...! Sleep well dames :D

Daantje, Het komt echt goed! bouw het op, maar wel op je eigen tempo :D

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Is idd heerlijk om je mannetje te zien genieten ghehe:D

En je kunt mond en handen met elkaar combineren, vinden ze vaak wel lekker. En dan gaan ze vragen of je hun ballen wil likken.... :p:p

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    En dat vinden ze lekkkkerrr!!!!!!!

Oke nu ga ik echt :p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bops, Haha is goed, het wordt laat:)
    Slaap lekker en succes met je vroege morgen!
    En laat je nog weten wat je besteld haha:D

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha, een hele andere wending op een zwangerschapsforum:p

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha ja ook iets wat ik niet fijn vind. Naja gaat goedkomen. Thanks voor jullie tips:).

Ik ga er ook een eind aan maken. Morgen weer een nieuwe dag, tot dan!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi, het was wel druk vanavond. Maar hoop dat je er wat aan hebt!
    Als je nog vragen hebt of gewoon wat wilt delen kan je altijd berichten hoor! :)

9. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey meiden, jeetje wat is er veel afgekletst!
    Nu ik het onderwerp lees moet ik toch ook maar weer even wat toevoegen:D.

Wij doen het hierzo niet zo super vaak zo'n beetje om de dag ofzo., we hebben natuurlijk wel eens dat het langer is of korter.

Nu al bijna twee weken niet echt meer, ben op het ogenblik niet echt in de stemming... (natuurlijk, meer last van stemmingswisselingen)
    Wat trouwens een gouden tip is (vind ik) is dat je je man altijd tevreden moet proberen te houden in bed, en dat kan ook betekenen, regelmatig een pijbeurt in plaats van sex. Of dat je toch laat weten dat je niet in de stemming bent maar hem toch wilt helpen (laat hem toch erg fijn voelen, dat je er wel voor hem bent), en soms krijg je er gaande weg toch wel zin in...
    (zag ik een keer op tv, als je hem tevreden houdt dan zal het niet snel zijn dat hij een foutje maakt met een ander, zoiets werd gezegt)

Daantje, wat misschien handig kan zijn om er meer over los te komen is een boekje aanschaffen met informatie erover, dat hebben wij gedaan toen we pas bij elkaar waren en ik wou dat er goede communicatie over zou zijn en dat we ons er goed bij moesten voelen er ook over te praten. Dus tijdens dat boekje hardop aan elkaar voorlezen (omstebeurt een hoofdstuk) hebben we er ook over gehad of dat wat voor ons was om uit te proberen of dat we dachten dat we dat wel leuk zouden vinden. Dat heeft ons heel erg geholpen om vrijer te zijn in bed. (mars en venus in de slaapkamer, was het)

Wat betreft het pijpen:$, hier weet hij dat ik het liefst heb dat tie het even schoonmaakt voordat hij het verwacht. Ik doe het graag voor hem omdat hij ook echt laten weten hoe geweldig hij het vind. Buiten dat hij het schoonmaakt 'voor gebruik' , poets ik ook altijd nog even m'n tanden, het smaakt lekker fris en hij krijgt er ook nog een lekker gevoel door.
    Nou moet ik zeggen dat ik er ook best wel opgewonden van kan raken, maar ik denk dat dat meer komt omdat hij daar zo opgewonden van raakt.
    Wat je kunt uitproberen is zoals de andere meiden al zeiden, langzaam beginnen zoals aan z'n ;)... te likken gewoon met je tong en aan z'n ballen, en als je pijpt afwisselen met je hand en mond.

Trouwens meiden hier nog een tipje, die van mij vind het geweldig en smeekt me er soms bijna om, warm kou effect... Je neemt iets warms zoals thee en iets kouds zoals ijs ofzo, dat doe je in je mond en laat die temperatuur je mond wat overnemen, dan zo snel mogelijk naar z'n penis en pijpen maar! Voordat die temp over is doe je dat met de andere en zo creeer je het kou en warmte effect, hierzo gaat hij ervoor door de knietjes hoor;).

En toch even iets leuks op zetten kan ook een heel verschil soms maken hoor:p.

Zo dat was een interessant onderwerp, hahaha, wat je er eigenlijk al niet allemaal over kwijt kan.

Oh trouwens nog even over vibrators probeer hem er goed mee om te laten gaan (laat hem lekker expirimenteren, en laat hem dan weten of hij goed bezig is op bepaalde plaatsen of niet), dan vind hij het ook geweldig om je daarmee te plezieren, dat het niet een vervanging voor hem is maar dat het een hulpmiddel is voor hem om jou te plezieren (of zover te krijgen);):D.

Zo voor zover mijn wijsheid daarover dan.:$:p

10. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    MoRguh!

Zo zit alweer een uurtje op school ongeveer. Nog maar een paar uur te gaan :+

Cheetara, ik geef je helemaal gelijk! Haha.
    Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot zaterdag avond! Hahaha.

Ik ben nu niet echt misselijk, heb wel een beetje maagzuur gevoel.
    Heel apart.

Ik drink nu overdag ook vooral water (wat ik echt nooit deed!) ben benieuwd waar dit heen gaat :D

Ik kreeg trouwens pbtje terug van de pendel, en dat zou zijn in juni een meisje! (bevrucht hè in juni haha)

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@cheetera, volgensmij kunnen we er een boek over schrijven met z'n allen!:p
    Dat warm koud effect ga ik eens proberen haha:p

@bops, maagzuur is toch ook echt een teken van...:) haha, ben benieuwd! :p
    Leuke pendel! Alleen hopen dat het wat eerder is dan:p
    Ik heb ook bent weer een berichtje terug van pendelen: juli jongetje! Duurt lang:p

12. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Is dat zo? Maagzuur symptoom?

In welke fase dan?

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heeft te maken met de verandering in je hormonen in het begin. Kan gelijk opkomen.
    Later in de zwangerschap kan je het ook hebben en dat heeft dan te maken met dat je baarmoeder groter wordt en druk uitoefend op je maag enz :D

14. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Klinkt goed :p

Zou hoopvol kunnen zijn, of gewoon griepje?
    Ik zou niet weten hoe ik het m'n vent zou moeten vertellen mocht t wel zo zijn!!!!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nee joh, geen griepje :p:p

Haha uhm.. Geef 'm een rompertje ofzo met I (L) papa! :p

16. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Haha arme vent!

Ik denk dat ik het niet uit zou kunnen brengen, douw gewoon die test in z'n klauwen denk ik!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahah, zoiets denk ik ook :p

18. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Vandaar dat ik nog een dagje extra wacht met testen.
    Is het wel zo zou ik nog 2 dagen moeten wachten om t te vertellen, hou ik niet vol! Hahaha

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha nee inderdaad!!:D
    Vandaag nog drukke planningen verder?:)
    Ik heb vanmiddag he-le-maal niks! bah :p

20. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    School... Met heel veel tussenuren...

Ik slaap trouwens ook slecht (kom echt heel erg moeilijk in slaap.)
    Maar dacht dat dat meer kwam vanwege het feit dat m'n vent weg is.

Deel Deze Pagina